piatok, 30. mája 2014

titul Bc. konečne vo vrecku :)) ♥♥♥


Krásne piatkové ráno Vám prajem ♥♥♥
Konečne!!! Môžem oficiálne zahlásiť, že som konečne Bakalááár! :))) Ani si neviete predstaviť aká som šťastná, že po toľkej námahe a vynaloženom úsilí, som to konečne dosiahla. Včera som mala štátnice z hlavného predmetu, takže som sa na to neskutočne dlho a veľmi učila. To bolo aj hlavým dôvodom, prečo som nepridávala príspevky. Celý týždeň som bola u starých rodičov, kde som mala pokoj a priestor na učenie. Nemala som prístup k internetu, ani ma nikto nevyrušoval, takže to bolo presne to, čo som potrebovala. Učila som sa od rána do noci, dokonca prd dvoma dňami som "spala" len dve hodiny a deň pred štátnicami len hodinu, pretože som sa celú noc učila. V ten deň som mala pocit, že už neviem ani to čo som vedela na začiatku, veľa vecí mi povypadávalo, bolo to strašné, tak som chcela mať už rýchlo po tom. Vďaka tej únave som sa včera ani nevládala tak radovať, tešila som sa keď pôjdem domov a konečne sa 
vyspím. Čo ma však veľmi tešilo bola radosť rodičov a okolia, ktorí sa z toho tešila snáď ešte viacej než ja :)


Dneska som si chcela urobiť nejaké špeciálne raňajky, palacinky, waffle alebo hocičo iné, no nič poriadnejšie ako jablká som doma nenašla, 
tak nakoniec to bola opäť len ovsená kaša. Mamina mi kúpila nejakú novú vegan tofu nátierku, ktorú som hneď vyskúšala a je fakt vynikajúca! 
Špeciálne raňajky si teda nechám na iný deň :)


Už teraz sa neviem dočkať, kedy pôjdeme na sľúbenú večeru na sushii, čo je vlastne moja zaslúžená odmena :) 
Dneska som mala v pláne oddychovať, ale asi to bude musieť počkať, lebo si musím poupratovať všetko zameškané, 
od skríň cez izbu až po auto. Poobede ma čaká kozmetička a potom tréning (neskutočne 
sa teším, tento týždeň som bola len raz, no aj napriek tomu to bolo fakt kvalitné)


Všetkám Vám, ktorých skúšky, štátnice, maturity ešte len čakajú držím veľmi veľmi palce, 
aby ste to zvládli úspešne a konečne si mohli vychutnať zaslúžený oddych! ♥

17 komentárov:

  1. GRATULUJUUUUUU !!! já jsem si to celé bakalářské šílenství o rok odložila díky/kvůli erasmu, tak ted tiše závidím, protože jsem to mohla taky mít už skoro za sebou :D tak užívej zaslouženého volna !!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z celého srdce ti gratuluji!!!! Jsi šikula!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc gratuluji! Jsi skvělá! A užij si suši, já je ještě neměla, tak snad přidáš fotku :) Valerie

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páni, tak moc gratuluju! :)

    Jídlo zase vypadá krásně! :)
    Chyběli mi tvé příspěvky, tak doufám, že se co nejdřív vrátíš v plné parádě! :D ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratuluji, jsi skvělá!! :)) Obdivuji Tě, že ses dokázala takhle vytrvale učit, já když se o to snažím déle než 5 hodin, už mi do hlavy prostě nic neleze a mám pak pocit, že toho vím ještě méně než na začátku :D
    Užij si zaslouženou večeři, spánek a relax, určitě to potřebuješ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lucinko, myslela jsem na tebe a mooooc ti gratuluji, ani nevíš, jak závidím, ten klid už teď od všeho =) Já stále sedím, ležím nad učením. Odměnu by jsi si zasloužila ještě větší, než "jen" sushi, ale myslím, že odměnou je i samotný spokojený pocit z perfektně odvedené právě a titulu! Krásně si to jídlo užij, určitě si něco speciálního více než zasloužíš!
    Jídlo máš úchvatné, jako vždycky, těším se moc na tvé další příspěvky,
    Lucka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Gratuluji!!!:))) jsi šikovná:))) Já jsem teď zmákla poslední zkoušku, takže už mám také prázdniny:) tak jsem velmi šťastná:) ale jaké to musí být štěstí, když člověk udělá státnice!!...to je asi uplně něco jiného:) to si musí člověk oddychnout ještě víc!!:) Moc jsem ti držela palce:) a teď se těším na nové články a spoustu inspirace, kterou tady u tebe vždy najdu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow, gratulujem :) Tie raňajky vyzerajú úžasne :) mne sa to nikdy takto nepodarí :D Vždy keď si robím ovsenú kašu tak to vyzerákatastrofálne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ahoj Lucinečko nejšikovnější, přeju krásný pátek a nejvíc gratuluju, bakaláři! užij si ten pocit a následující vyspinkání; ovesná je super

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GRATULUJI MOC! JSI ŠIKULKA LUCINKO :) Jídlo je luxusní! Konečně jsem se vrátila na blog, tak ti to tady musím všechno projet :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. MOC MOC MOC ti gratuluju! Mám radost i za tebe. Tvé příspěvky mi chyběly ;) Já mám ještě před sebou dvě zkoušky a pak už mám i já prázdniny :). Užívej si volna, zasloužíš si ho :-* Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Gratulujem a úprimne sa teším, že si to zvládla!! Myslím, že si to naozaj zaslúžiš. Fakt sa radujem z celého srdca spolu s tebou, neviem čím to je, ale prídeš mi neskutočne sympatická a to ťa "poznám" len takto virtuálne, v skutočnosti musíš byť ešte úžasnejšia :D Uži si teda, že už máš po tom!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééééj! Aká si zlatá! Neskutočne ti ďakujem za krásny komentár a aj blahoželanie ♥ Ja som taká šťastná že prostredníctvom blogu môžem "poznať" takých ľudí akí ste vy :)

      Odstrániť
  13. Gratuluju :) Je to super zpráva a nemohla jsi ji oslavit líp. Ta kašička je nádherná. :)

    OdpovedaťOdstrániť