štvrtok, 19. júna 2014

♥ another amazing morning ♥


Krásne ráno, moji drahí čitatelia ♥
Akými raňajkami ste odštartovali dnešné ráno vy? :) Ja som dnešný deň začala úplne úžasne. Vstala som, uvidela som to množstvo ovocia, ktoré máme doma a tak som dostala neuveriteľnú chuť na veľký tanier plný ovsenej kaše! Tá moja dneska hýrila rôznymi farbami, bola úžasná a najmä sladučká, čo spôsobilo to ovocie, keďže kaše si už dlhšiu dobu vôbec nesladím. Na sladkosti jej ešte pridali moruše, ktoré patria medzi moje najobľúbenejšie ovocie vďaka ich špecifickej chuti :). Pokiaľ by ste boli zvedaví, kašu som si pripravila zo 100gr ovsených vločiek, ktoré som si uvarila v cca. 400-450 ml vody, pridala 1 bielok, 1 celý banán a varila. Na záver som si kašu ozdobila čučoriedkami, malinami, morušami a preliala gréckym jogurtom a ozdobila kakaom :) Dokonalé raňajky do takéhoto 
krásneho dňa, ktorý je pred nami :) 




A keďže zo včerajšieho koláču už nemáme ani len 1 kúsok, pustila som sa do hľadania  nejakého zaujímavého receptu, ktorý by som dneska upiekla. Pečenie ma neuveriteľne baví a užívam si každú minútu, ktorú v kuchyni strávim. Hlavne mi robí radosť keď mi napíšete, ako Vám to, čo ste napiekli podľa môjho receptu aj chutilo :) Ešte dneska ma čaká na dvore nejaká robota, večer tréning, takže dneska to bude konečne taký voľnejší, viac menej oddychový deň :) Aj Vám prajem, aby ste si dnešný deň užili a poriadne vychutnali 

9 komentárov:

  1. mnaaaaam ... a ja som mala trapny rohlik :) tvoja kasa vyzera akoze dost dobre, urcite aj tak chutila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) A áno, bola skutočne vynikajúca. Ale to je predsa kaša na hocijaký spôsob. Nech ju jem akokoľvek s hocičím, vždy je perfektná :)

      Odstrániť
  2. Krásná kaše jako vždy a musela chutnat skutečně božský! Já dnes nestíhala :-/ Takže to odneslo jen jablko a bílý jogurt..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty tvoje kaše vypadají vždy nádherně :) já si upřímně nedovedu představit svou kaši neoslazenou jak to děláš ty
    obvykle mám ovesné vločky, mandlové mléko a aspoň dvě lžičky třtinového cukru :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :)
      Podľa mňa je to len o zvyku. Predtým som si pridávala trstinový cukor aj do kávy, med do tvarohu aj kaši pravidelne a teraz už ani jedno z toho nepoužívam :) Občas si osladím kávu s 1/2čl trstinového cukru, ale to iba tú karamelovú, pretože len vtedy vynikne tak jej chuť a už aj tak mi je to dosť sladké. Inak mi to vôbec nechýba :)

      Odstrániť
    2. Za mě mohu vřele doporučit různé sirupy - agávový, brusinkový....je jich více, stačí osladit trošku, krásně sladí i po 1 menší lžičce ;-)

      Odstrániť
  4. Lucinko, já dnes měla domácí kváskový chléb - 3 veliké krajíce s kozím sýrem - celých 100gr balení! a čerstvými bylinkami ze zahrádky, k tomu velikánskou mísu jahod ze zahrádky a ještě sezamová a lněná semínka! :-D Neskutečně moooc jsem si pochutnala, a pak už jsem se dnes konečně dostala k tomu, že jsem přetřídila úúúúúúúúúplně všechny mé recepty, jeden po druhém do přehledného seznamu, tak pokud zrovna hledáš recept, můžeš juknout třeba ke mě, kdyby tě něco zaujalo :D
    Ta tvá snídaně je opět úúžasná, u tebe bych se nechala moc ráda hostit, jinak já jsem dneska bez aktivtiy, bez sportu, zbytek odpoledne a večera už musím věnovat učení, ale zítra už mám plán, co budu péci :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som tiež mala kašu s čučoriedkami a malinami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to verim, ze tolko super ovocia poriadne inspiruje k robeniu dobrych ranajok!

    Pozyvam na velku letnu Sally Hansen giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovedaťOdstrániť