streda, 25. júna 2014

♥ birthday cake for my cousin ♥


Toto je môj dnešný výtvor! :) Ako sa Vám páči? Moja sesternica dneska oslavuje 22. narodeniny a tak som sa rozhodla upiecť jej tortu. Kto iný by ma inšpiroval lepšie ako naša Veronika, ktorá nás neustále prekvapuje s úžasnými receptami? Táto torta ma zaujala už na prvý pohľad hneď vtedy, keď ju pridala na blog. Je krásna, nápaditá, originálna, farebná a najmä odlišná :) Aspoň pre mňa určite, keďže nič podobné som dovtedy nevidela a tak som si povedala, že túto dobrotu určite musím vyskúšať. Keďže moja sesternica tiež rada vypeká, motá sa v kuchyni, chodíme spolu cvičiť, miluje jedlo a najmä sladké maškrty, myslím si, že toto bola ideálna voľba, ktorá mi sadne presne na jej osobu :) Recept vypisovať nebudem, ten si môžete prečítať TU. Jediná vec, o ktorú som tortu obohatila boli banány, ktoré som poukladala pod tvarohovo-šľahačkovú vrstvu. Bohužiaľ, nevedela som urobiť krajšie fotky, nakoľko som tortu robila včera večer, aby mi krém na nej do rána stuhol a keďže nie som práve ten typ človeka, ktorý má doma zásoby keksíkov Oreo, tak tie som išla kúpiť ráno a tortu dozdobila u babky. Foťák som si vzala so sebou, ale doma je to predsa len doma, kde mám svoj priestor a potrebné vybavenie na fotografovanie jedál, no podarili sa mi aspoň takéto jednoduché :) Keďže na mojich fotkách nie je až tak zachytená tá farebnosť torty, pridala som sem aj fotku zo sesternicinho Instagramu, ktorej sa fotka celkom vydarila a hýri farbami presne ako to má byť :). Tortu vychválila, veľmi jej chutí, vraj ju už celú aj zjedla (:D), takže Vám ju 
môžem len odporučiť. A čo vy? Máte radi jednoduché torty alebo radšej niečo farebnejšie? :)
  
Bc. preto, pretože pred 2 dňami úspešne zoštátnicovala, šikulka jedna! :)

16 komentárov:

  1. To je pecka! Vypadá úchvatně! Musela jsi si s ním dát práci a pěkně vyhrát, tenhle by asi potěšil kohokoli! Vážně pecka, já mám ráda decentní, když dortíky ladí, klidně barevné, když nejsou přeplácané a to tento není, opravdu se ti neskutečně povedl, dala ti také sestřenice ochutnat, když jsi s ním dala takovou obrovskou práci? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práveže ono to ani netrvalo dlho :) Úplne rýchla záležitosť to je, čakala som, že to bude viacej práce :) Bola som prekvapená. A nie nie, nedala, ale na môj vkus je prisladká :D Podľa toho, čo som chutnala krém, či už na cesto alebo ten tvarohovo-šľahačkový. Ja nemám veľmi rada takýto typ, ale keď pečiem pre niekoho iného, tak robím to, čo má rád ten druhý :)

      Odstrániť
    2. Tak to jo, no na to že to byla rychlovka se ti tedy moc povedl, opravdu! Tohle by si přál dostat asi skoro každý, kdo má rád sladké a pochutná si, jsi šikula ;-)

      Odstrániť
    3. áááá!!! Doniesla mi ochutnať kúsok a je vynikajúca! :) S tým banánom uplne dokonalá, takže určite podobne odporúčam! :)

      Odstrániť
  2. Wow, tak to je úžasné! Ehm, Lucinko? Narozeniny mám 10. října :D :D ... Určitě se nechám inspirovat. V nejbližší době má narozeniny máma, tak že bych ji překvapila něčím takovým? Uvidíme :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No Veron, keby si tu od nás, tak ti ju veru aj upečiem! :) Maminka by sa určite potešila :)

      Odstrániť
  3. Panebože, tá torta je UUUUUUUŽASNÁ!! Ty sa vieš s každým jedlom tak vyhrať, to ti závidím. Si teraz určite tá najlepšia sesternica na svete, o tom nepochybujem. Luci, kiež by to aj mne šlo tak ako tebe, si skvelá ☺☺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeem Jarka za tvoj nádherný komentár! :)) Veľmi si ma potešila! Som rada, že sa páči :)

      Odstrániť
  4. Tohle by se mě nepodařilo ani za sto let! Smekám, prostě krása! :)
    fitmaddie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úžasný!! Nechápu, jak se Ti ty sušenky povedlo rozdělit, aby se nepolámaly. :D já bych je rozlámala, vynervila a nedopadlo by to dobře. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc se ti povedl, důkladně jsem ho prozkoumala i instagramu tvé sestřenky (jaký stalker :D) a opravdu vypadá báječně, je mi jasné, jak musel chutnat. :-)
    Šikovná.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá suprově. :) Jsem moc ráda, že tě u mě tak zaujal, děkuji! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty jsi šikula!! Vypadá uplně kouzelně:) Chci být tvoje sestřenka O:) :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. to je krása, to se ti moc povedlo!! :))

    OdpovedaťOdstrániť