sobota, 14. júna 2014


Zas a znova tie moje waffle! Ale čo mám robiť, keď ja tieto raňajky úplne zbožňujem? ♥ Milujem tie rána, keď vstanem a pustím sa do ich prípravy. 
Počas toho ako sa mi waffle robia si stíham prejsť rôzne blogy, popozerať si veci na internete a popritom už cítim, ako krásne rozvoniavajú po dome. 
Zbožňujem to, ako si ich dokážem vždy vychutnať a najlepšia kombinácia pre mňa? Jednoznačne s tvarohom zmiešaným s gréckym jogurtom! To je dokonalosť♥ Dneska som si tam okrem iného pridala aj džem, čo už bolo na môj vkus trošku sladké, ale raz za čas prečo nie :) Včera som si kúpila maliny 
a čučoriedky, takže ovocie, ktoré si na ne pridám bolo úplne jasné a aby toho nebolo málo, roztlačila som si aj moruše a urobila z nich ´omáčku´. Krásne 
farebné a hlavne vynikajúce raňajky boli na svete a sobotné ráno som nemohla začať lepším spôsobom ako takto :) Čo ste dneska raňajkovali vy? :)


... pretože príprave raňajok sa vždy oplatí venovať dostatok času a následne si ich treba vedieť vychutnať :)


Krásne sobotné ráno Vám prajem ♥

11 komentárov:

  1. Jů, vafle bych si taky udělala ale nemám vaflovač :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já se vůbec nedivím, že takovou snídani miluješ!:P Já mít waflovač, taky bych je asi snídala pořád, už jenom kvuli tomu jak nádherně to vypadá! Krásné ráno:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vůbec se nedivím, že patří mezi tvé oblíbené, vypadají úžasně chutně a s tou marmeládkou, to bych si dala také!
    Moji snídani mám u sebe na FB blogu, škoda, že nejdou sem i fotečky vkládat=)
    A dnešní den budu povětšinou v kuchyni, zítra u nás slavíme den otců a taťuldovi peču extra nejčokoládovější dort se spooustou čokolády a čoko krémem jako překvapení, tak snad se povede=)
    PS: vypadáš absolutně senzačně!! (Na insta. jsem viděla fotečku...nemám absolutně slov!! <3)!! :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Lucka :) Kuknem sa ti na to na FB :)
      Tiež sa chystám niečo upiecť ockovi, ale ešte neviem čo, tak snád niečo pohľadám, čo bude vyzerať a chutiť úžasne :)

      Odstrániť
    2. Není vůbec zač, já už mám dortík nachystaný, dnes jsme si mimo jiné přivezly ze zahrádky asi 30 kilo jahod!!!
      Absolutně nevím, co vše s tím udělám :D Mám již 3 plné pytlíky mražených na zimu v mrazáku a totálně zaplněnou lednici domácí zeleninou a ovocem :D

      Odstrániť
  4. ja tie vafle musím raz vyskúšat, mám totiž pocit, že som ich ešte nikdy nejedla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nom nom nom♥ vypadají vážně kouzelně, hned bych si je dala:))) a jak pořád slibuju s tím, že je už poprvé konečně udělám, ještě se tak nestalo:D Jsem hrozná:D teď když mám čas, tak jsem ale u taťky, kde vaflovač zas není:(:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow, no naprostá nádhera ! Někdy se stav i k nám a ven vaflovač :-D Mňam ! A dakujem za e-mail !!! Jsi moc hodná, že ses mi takhle rozepsala :*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Och zbožňujem vafle s ovocím, šľahačkou a škoricou, to je moje. Ja uprednostňujem skôr slané raňajky, veľa zeleniny, ale dnes som mala prednosť rozmixovanému ovociu s orechami. Úplná mňamka :)

    OdpovedaťOdstrániť