nedeľa 15. júna 2014


Krásne dobré ráno Vám prajem ♥
Ako ste sa vyspali? :) Pevne verím, že veľmi dobre a vstali ste z postele minimálne s tak dobrou náladou ako ja :)) Od rána sa usmievam od ucha k uchu a ani ja sama nechápem dôvod :D Keby ma niekto videl, povedal mi, že asi fakt nie som normálna. Prednedávnom som dostala dotazy, ako vyzerajú také moje ´low carb´raňajky a keďže včera som mala waffle, predtým to bola ovsená kaša, tak dneska som si urobila práve také nízkosacharidové raňajky :) Okrem toho, rada jedlá obmieňam a snažím sa zaraďovať aj iný typ raňajok ako len ovsená kaša, aby to nebolo stále to isté (už by som si mohla niekedy urobiť aj palacinky, tie som nemala strááášne dávno). Keď už majú byť moje raňajky nízkosacharidové, tak ich jednoznačne musia tvoriť vajíčka. Tie sa dajú robiť na viacero spôsobov, či už miešané, volské oká alebo omelety. Aj toto rada obmieňam a vždy sa ich snažím robiť na iný spôsob :). Dneska sa mi podarila krásna omeleta, pretože som prišla na úžasnú fintu, ako ju urobiť tak, aby sa mi počas prevracania nepotrhala. Chcete vedieť ako som si ju urobila? Veľmi jednoducho :) Na panvicu som si dala lyžičku kokosového oleja, počkala som chvíľku, kým sa panvica rozpáli a vyliala na ňu zmiešané 2 vajíčka. Stíšila som ju na najnižší stupeň a panvicu som prikryla pokrievkou. Vznikla mi krásna omeleta, nemusela som ju ani prevracať a ani sa mi nerozpadla :) Túto omeletu som si potom naplnila tuniakom Calvo vo vode, ktorého som si zmiešala s pórom. Potom som už len pridala zelený šalátik a uhorky... a raňajky boli hotové :) Práve teraz si popíjam 
popri písaní článku tú úžasnú karamelovú kávu, čo je môj typický ranný rituál :) 


Snáď ste nezabudli, že dneska je Deň otcov a hoci viem, že asi viacerí tento sviatok neoslavujete, myslím si, že každý ocko sa poteší, hoci len malej drobnosti, ktorou mu urobíte radosť :) My nemáme vo zvyku kupovať materiálne veci, ale s o to väčšou láskou vždy niečo urobíme. Ani môj ocino sa dneska nezaobíde bez sladkej maškrty (pretože je to ten najlepší ocko na celej zemi) a tak už od včera hľadám nejaký vhodný recept na tortu, ktorú mu upečiem. Hneď po dopísaní článku sa idem pustiť do pečenia a veľmi dúfam, že sa mi ten môj výtvor podarí a bude mu chutiť :) Chystáte sa niečím prekvapiť Vášho ocka? Máte 
nejaké tipy na pečenie? :) Tie by som veru uvítala. 


Bohužiaľ, ešte sa mi nenahromadilo dostatočne veľa fotiek na to, aby som urobila Food diary, keďže celý týždeň som nemala toľko času fotiť jedlá, 
lebo po väčšine času som ani nebola doma. Avšak na Instagram sa snažím ich pridávať do najviac ako sa to len dá, takže ma môžete sledovať TU. 
Prajem Vám krásny zvyšok nedele a ak bude moje pečenie úspešné, určite pridám recept :) 

4 komentáre:

  1. Lucinko, já už mám dort hotový a dokonce už si taťka 2x přidal!!! Udělala jsem čokoládový s pařížským šlehaným krémem - jukni ke mě na Facebook blogu, hned dneska dám i na blog recept s foto postupem ;-) Tak budu ráda, když potom jukneš, co jsem pro něj upekla já, také mám totiž toho nejúžasnějšího taťku na zeměkouli:D
    Krásnou neděli i tobě;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to nádherně!! Já si toto jídlo ale dokážu pro sebe více představit jako třeba oběd, ráno na zeleninu tolik nemám chuť:) A dík za typ na tu omeletu:D určitě to vyzkouším:)) A už tě taky konečně sleduji na instagramu, nevím, jak jsem tě mohla nesledovat už dřív :O

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já tátovi koupila hromadu namixovsných oříšků, z toho bude mít větší radost než z něčeho upečeného - tím míň práce pro mě :D a snídani máš krásnou jako vždy :) měj se krásně !!! xx (vždycky na mě působíš tak strašně pozitivně !!! Jsi i někdy naštvaná nebo neveselá aspoň? :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a Jasné že bývam aj naštvaná :D Napríklad dneska som vrieskala na sestru, lebo sme sa šli bicyklovať a išla nenormálne pomaly a ešte po mne kričala, že ona sa šla bicyklovať a nie sa naháňať. Tak ma strašne nahnevala, ale už mám opäť výbornú náladu :D

      Odstrániť