utorok, 24. júna 2014

♥ food diary ♥

Ahojtee ♥ 
Dneska tu mám pre Vás opäť raz také menšie Food diary :) Nechýba opäť kopa kopa zeleninky, ktorá mi zdobí každé jedno jedlo a z ktorej sa veľmi teším! Vďaka za to, že moja babka má obrovskú záhradu, kde pestuje tieto dobroty! Najnovšie jej tam krásne povyrástla už aj cvikla, ktorá mi krásne spestrí a oživí moje taniere. Ja ju mám veľmi rada, či už len tak nastrúhať, zamiešať do nejakej prílohy alebo dokonca vo forme placiek. Existuje množstvo spôsobov ako ju v kuchyni použiť pri príprave jedál, dokonca som už videla aj recepty na torty či brownies, ktoré sa určite budem snažiť vyskúšať :) Máte radi cviklu? Ryža basmati nebude žiadnou novinkou a väčšinou je to príloha, ktorú jedávam najčastejšie. Ja ryžu zbožňujem a navyše je uvarená veľmi rýchlo, takže keď dojdem z fitnesscentra, ihneď sa púšťam do jej varenia. Ako som už spomínala minule, nedodržujem pravidlo, že sacharidy by sa už večer jesť ´nemali´. Keď prídem z cvičenia, veľmi rada si pochutnám na dobrom kuracom mäsku (v prípade ak som nemala proteínový nápoj v posilňovni) a k tomu nesmie chýbať samozrejme príloha a poriadna kopa zeleniny! Treba sa najesť, aby nám naše svaly krásne rástli :) Dúfam, že sa Vám dnešné Food diary bude páčiť, že Vás nesklamem a 
možno aj trošku inšpirujem :) Prajem Vám krásny zvyšok dňa! ♥ 



P.S. Nemáte problémy so zobrazovaním príspevkov na bloggeri? Mne neukazuje vôbec príspevky od ostatných bloggerov/bloggeriek. 
Vždy mi zobrazí len jeden, ktorý niekto pridal najnovšie. Je to tak aj u Vás? Veľmi ma to mrzí, nakoľko som si vždy čítala príspevky 
ostatných najmä počas toho, ako som oddychovala alebo zrovna papala a teraz nemám tú možnosť. Neviem čím to bude. Ak by ste 
náhodou vedeli o tom, ako tento problém odstrániť, tak budem rada, ak mi s tým pomôžete :)

11 komentárov:

  1. Lucinko tu rýži s fazolemi a směsí ze zeleniny bych si táák dala, už jsem nad ní slintala na instagramu!:D A ta jídla s ananasem jsou naprosto skvělá!! Jinak u nás na zahrádce máme také už spoooooustu všemožné zeleniny a úplně senzační čerstvý listový špenát! Co se týče rýže, dávám si 1x týdně (střídám totiž X druhů příloh), ale když už, tak nejraději mám také basmati.
    Tvé food diary jsou naprosto fantastické, já dnes na blog také zrovna přidávala - tentokrát z mých svačin :-)
    Jinak ano - mají to tak všichni, blogy ne neobjevují nikomu, vždy pouze 1 nejnovější příspěvek, netuším proč, co se děje, ale jen doufám, že to brzy dají do kupy a vrátí do pořádku! Takhle je to naprd:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jedlo je nádherné ako vždy ;) A čo sa týka bolgu mám taký istý problém.. Vôbec neviem čo sa s tým deje :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádhera Lucinko! Tolik inspirace.. Zrovna mám doma fazolky a nevím co s nimi, tak je zkusím dát dohromady s tou čínskou zeleninou :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Cviklu? Pořád, na sladko, na slano, klidně i syrovou ^^ :D
    Ty tvoje fotky, ty mě jednou zničí! Nádhera a chytám z nich často inspiraci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To s bloggerom robí aj mňe. Jediné čo mi ostáva je klikať na každý jeden blog čo sledujem a zistiť, či sa tam nenachádza nejaký nový článok :).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkné fotečky :))) ale asi nikdy nepochopím to zdobení :-D než bych seřadila okurku, tak bych asi umřela hlady :-D Jo a problém se zobrazováním mají všichni... :(:(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ahoj, ako si robila to kuracie mäso na ananáse? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je maminina špecialita-moje obľúbené jedlo- ja by som ho tak dobre nikdy neurobila bohužiaľ :) ale je to jednoduché. Kuracie mäsko si osolíš, okoreníš, poukladáš naň šunkovú salámu, ananás z konzervy a na vrch nastrúhaš syr :) Potom to len zapekáš v trúbe :)

      Odstrániť
  8. Mám stejný problém..:/ Snad to rychle spraví..
    fitmaddie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mňam, já mám takovou chuť na fazole! :)

    OdpovedaťOdstrániť