utorok, 17. júna 2014

♥ hello morning ♥


Krásne dobré ráno Vám prajem ♥
Snáď Vás tieto moje ranné príspevky ešte neomrzeli :) Ja osobne ich mám najradšej, lebo kde inde sa vie človek tak vyhrať s jedlom ako je to práve pri raňajkách. Či už na slano alebo na sladko, raňajky patria medzi moju obľúbenú časť dňa, pretože si ich viem vychutnať bez zbytočného ponáhľania sa niekam a pri čítaní rôznych blogov :) Ktoré jedlo dňa patrí medzi Vaše obľúbené? Sú to raňajky, obed alebo večera? :) Ja som si dneska pripravila banánovú ovsenú kašu, ktorú som si ozdobila s čučoriedkami a 1/2 vaničkou tvarohu. Milujem si zamiešavať tvaroh do kaše, pretože potom má krásnu, hustú a krémovitú konzistenciu, čo mám ja veľmi rada :) Ovsená kaša patrí medzi jedno z tých druhov jedál, ktoré ma snáď nikdy neomrzia. Jej čaro spočíva v tom, že sa dá pripraviť rôznymi spôsobmi a existuje nekonečné množstvo nápadov ako si tú dobrotu obzvláštniť a stále bude vyzerať a chutiť úplne úžasne :)  Aby to však neboli len sladké raňajky, tak som si urobila šalátový tanier so cherry paradajkami a k tomu som si pridala 2 Racio špaldové chlebíky natreté pomazánkou. Opäť sa našlo v mojich raňajkách z každého rožka troška, takže už mi zostáva si len vychutnať rannú karamelovú kávičku a potom o desiatej šup do fitka,
 pretože dneska ma čaká hodina kardia :) A čo vy? Aké sú Vaše plány na dnes? :)



Krásny zvyšok dňa Vám prajem, prežite ho najmä v dobrej nálade a s úsmevom na perách :) ♥ 

10 komentárov:

  1. opět prostě nádhera :) já osobně se vždycky nejvíc těším na oběd, pokud si najdu čas něco dobrého si uvařit a vyhrát si s ním, snídani bohužel většinou rychle odbydu :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zase mi děláš chutě Luci! :D :)
    Ovesné kašičky taky miluju, i když jsem si je odepřela na několik měsíců kvůli bezlepkové dietě a teď se i snažím dodržovat ketogenní dietu, ale přemýšlím, že až se zbavím špíčků nabraných za poslední měsíce, vrátím se zase k milovaným kašičkám :) Zbožňuju je na všechny způsoby a přesně jak jsi řekla, je spousta možností, jak je připravit a něčím ozvláštnit :)
    Protože jsem si většinou kaše vařila jen ve vodě bez mléka, tak jsem si do kaší přidávála tvaroh kvůli bílkovinám, nebo třeba vajíčko, které taky udělá kašičku ještě víc krémovitější :) Když jsem chtěla kaši trochu "osvěžit" dávala jsem si navrch třeba jogurt nebo jí přelila kefírem nebo kokosovým mlékem a to je taky lahůdka! :)

    Já jsem původně chtěla vyrazit ven, ale bohužel se u nás dost ochladilo a prší, takže to vidím spíš na takový ten klasický "lazy day" v postýlce s čajem a knížkou :)
    PS: Mě tvoje posty rozhodně neomrzeli, naopak! Vždycky se těším, až si zase prohlédnu tvoje úžasné fotky a div neposlintám klávesnici! :D ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mmmmm to vypadá zase úžasně♥ já si dnes taky udělala kašičku, s čokoládou a hroznovým vínem:) a po dlouhé době jsem měla taky i něco slaného:D takže jsme dnes snídaly dost podobně:D Teď už bohužel musím utíkat na brigádu, ale těším se na volný zítřek, kdy si taky zacvičím a něco ještě vymyslím:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné ranajky :-) Já si užívám dosyta každý chod :-) A jelikož baštím 5x i víckrát za den, tak si ráda dopřávám dobroty během celého dne :-) Každé jídlo je v něčem dobré, asi bych nedokázala vybrat jen snídani nebo jen oběd:) Máme tady dnes takové spíše pošmourno, takže toho využiji a udělám co je doma potřeba, uvařím, napeču a také mám v plánu odmrazit mrazák :-D Aby se mi tam vešlo co nejvíc zásob ovoce na zimu, aby bylo domácí (snažím se ovoce a zeleninu vůbec nekupovat!:))

    Jinak já dnes posnídala luxusní věž alá lívanečky-čokoládové s čokoládou, jahodami a smetanovým řeckým jogurtem a vlašskými ořechy, k obědu jsem měla výbornou kaši s vegetariánskými párky,vím, že jsou plné tuků a nezdravé, ale jednou za čas - jsou totiž naprosto šíleně neuvěřitelné vynikající!! Ochutnala jsi je již někdy?.)
    Měj i ty krásný den.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňááám! Tie raňajky znejú veľmi dobre :) A nie nie, ešte som ich nejedla. Tiež si myslím, že párkrát za čas sa nikomu nič nestane ked si dáš to, na čo máš chuť :) Párky som už nejedla strašne, strašne dávno, už niekoľko rokov, ale nikdy to nepatrilo medzi tie jedlá, ktorým by som nebola odolala :) Zato som mala tiež vynikajúci obed, pšeno s mäsom, ktoré malo najsamlepšiu omáčku !!! Robila ho mamina, takže to bolo nenormálne dobré! Niečo ako lečo a podobne, opísať sa to ani nedá :) Krásny deň aj tebe Lucka! :)

      Odstrániť
    2. Luci, tak moc doporučuji vyzkoušet, kupuji od VegaVital, jsou naprosto famózní =) To zní také skvěle! Já si dnes "labužničím" nějak celý den, mlsám a vůbec mám takový volný užívací den:-) Dokonce mám napečené už i buchty, taťka když přišel z práce si hned dal ke kávě:)

      Odstrániť
  5. Vypadá to jako vždy výborně! Souhlasím s tebou, snídaně je nejlepší jídlo dne.:-) A moc tě obdivuji, že dokážeš mít slanou snídani, mně bohužel slané snídaně nechutnají.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ježiš to vypadá tak dobře! Čím ty fotky fotíš? Mobilem nebo foťákem? :-)

    Nechceš spřátelit blogy? :-) Byla bych moc ráda!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Fotím digitálnym fotoaparátom. Máš skvelý blog,práve som si ho pozrela, ale bohužiaľ neviem ako sa ´spriateľujú´, kedže ty ho máš na blog.cz a nie blogspote :/

      Odstrániť
  7. já mám taky nejradši snídaně a pak asi večeře, ikdyž přecpávání na noc není zrovna nejlepší :D

    OdpovedaťOdstrániť