štvrtok 26. júna 2014

♥ hello morning ♥


Dnešný deň vítam takýmto raňajkovým postom :) Dneska som mala chuť opäť raz sa s raňajkami trošku pohrať a tak som sa snažila si kašu krásne nazdobiť. Použila som viacero druhov ovocia a vznikla mi z nej v konečnom dôsledku riadne obrovská dávka! Niet sa čo čudovať, opäť som na prípravu použila 100gr ovsených vločiek, do ktorých som počas varenia zamiešala 1 vaječný bielok a 1/2 banánu. Na záver som kašičku ozdobila druhou polovicou banánu, čučoriedkami, malinami a krásne si to ozdobila holandským kakaom. Predtým ako som sa do kaše pustila, zamiešala som si do nej tvaroh s jahodami a pridala ešte aj marhuľky. Tie však na fotke nie sú, pretože hoci som urobila aj také fotky, nejak mi tam nesadli, tak som sa rozhodla použiť fotky bez nich :) Keďže dneska mám tréning až o pol šiestej, mám dostatok času, aby som doma poupratovala a skúsim ešte niečo vymyslieť :) Nestáva sa mi veľmi často, že by som mala takýto voľnejší deň, tak uvidím ako ho napokon strávim :) Vás už čakajú posledné dni v škole, však? Ja to už nejak ani nevnímam, keďže už aj ja aj sestra sme na vysokej škole, tak nemám až taký prehľad o prázdninách. Napriek tomu by ma však zaujímalo, aké máte plány na leto a či sa chystáte niekam na 
dovolenku. Budem veľmi rada, ak mi napíšete o tom, aké destinácie sa chystáte navštíviť :) Krásny zvyšok dňa Vám prajem  ♥

19 komentárov:

  1. úplně nejvíc mě láká tvaroh s jahodami ♥♥♥ miluju tuhle kombinaci :-)
    Užij si hezký, volný den! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasná, jako prostě pořád dokola - dokonalost!! :)
    Já budu mít bohužel o prázdninách povinnou bakalářskou praxi - takže budu muset pracovat denně, ale nedostanu zaplaceno ani korunu, naopak si musím vše uhradit sama (cesty, ubytování, jídlo...) :((( Takže finance (a čas) mi nějakou dovolenou ani neumožní :(( Zatím to vypadá na spíše "pokažené" "prázdniny", také musím udělat šíleně moc právě na bakalářské práci...tzn. školy se nezbavím:( (V tomto ti nesmííírně závidím:))) A co ty, kampak vycestuješ/vycestujete (s rodinou)? :)) <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si v ktorom ročníku Lucka? Nevrav mi, že si v druhom ročníku a už sa chceš venovať bakalárskej práci, ešte k tomu cez letné prázdniny :) ved to máš času ešte neskutočne veľa. Mala by si si trošku aj odpočinúť. Tiež som veľký maniak do učenia a beriem školu veľmi vážne, ale skutočne si treba vedieť dopriať aj trošku voľna :) A neviem ešte. Zatiaľ je to tak, že do Chorvátska, ale nechcem ísť takže uvidíme. :)

      Odstrániť
    2. Teď jdu do 3., bohužel, já osobně nechci, mě by to ani nenapadlo :-D Ale my musíme, mám poslední 4 dny (do konce měsíce) k vypsání zdrojů na BP, do konce roku musím vypracovat už většinu BP a začátkem 3. ročníku (tuším v květnu někdy) už mít vše svázané, hotové... :(( Kdyby záleželo na mě, nevěnovala bych tomu ani jeden letní den, to mi věř, ale praxi mám povinnou na celý měsíc:( Věř mi Luci, kdyby to šlo a mohla jsem si to dovolit, vůbec nějakou školu a práci neřeším, ale během 4 měsíců potom nemám šanci (společně se zkouškami a učením) zvládat ještě psát i toto:( Volno mi hrozně schází, nemohu se teď pořádně věnovat ani sobě, snad bude lépe. Snad to vše nějak půjde...
      Chorvatsko zní hezky, my nikdy nikde s rodinou nikam nejezdili, maximálně do kolí k přehradám apod., bohužel jsme v rodině nikdy korunky na větší dovolené neměli, ale přála bych si, aby si rodiče zaslouženě někam vyjeli, klidně beze mě, klidně bych (když našetřím) jim zaplatila něco hezkého, však se oni o mě starali také pořád jak jen mohli a ráda bych jim to teď nějak vrátila:-) <3

      Odstrániť
    3. Jáááj, tak vy to tam máte nejak inak potom :/ Ale ver mi, že ked si nad to sadneš, tak ju cez tie prázdniny ešte aj napíšeš ;) netrvá to dlho :) Ja som ju nepísala dlho, chodila som cvičiť aj do školy a venovala som jej denne asi tak pol dňa a patrila medzi tie lepšie, dokonca mi ju veľmi veľmi vychvaľovali, čo som sa divila. Záleží aj od témy, že akú máš a ako sa s nou dokážeš popasovať :)
      Častokrát sú také dovolenky alebo teda výlety s rodičmi ešte krajšie ako tie, ked sa chodí niekde k moru a podobne, pretože je to o tom stráviť s nimi čas a nezáleží na tom, že kde a koľko to stojí :) Dôležitá je tá atmosféra a všetko okolo a ty si veľmi zlatá, že si ich tak ceníš :) Tak by to malo byť u každého :) Neboj sa, raz (možno nie v podobe dovolenky) im tú láskavosť a dobrotu oplatíš ešte veľakrát :)

      Odstrániť
    4. Luci, když já s ní ještě ani nezačala...představa, že celé léto presdím nad tím je úplně hrozná:( Mám docela téma, na které se špatně hledají důvěryhodné zdroje a informace:(
      Také si myslím, ačkoli jsme jezdívali jen pár km od domova a znali to tam, rok co rok, mám na to od malička přenádherné vzpomínky a neměnila bych, už proto, že moře ani není mým snem, nejela bych tam, ani kdyby mi to někdo nabídl, nejsem typ, co se vyvalí na pláž k vodě, mám raději hory, kopce, přírodu, minimum lidí a maximum přírody a zvířat a to u moře nezažiji :-))
      Snad jo, myslím, že ty léta se mnou si to rodiče více než zaslouží :-)))

      Odstrániť
  3. Máš to zase moc hezké ale tvoje srdíčka všude mě už rozčilují a proto nebudu dál odebírat:D Co je moc, je moc. Uzivej volna i kdyz dneska tam je skarede:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D v pohode! :) zamyslím sa nad tým, možno máš nakoniec aj pravdu :)

      Odstrániť
  4. Nádherně nazdobená kaše Lucinko, jako vždy ;) Já se dnes chystám vytvořit smoothie, mám tu borůvky a plno ovoce, co se musí spotřebovat tak z toho něco zkusím vytvořit ;) Mě čeká práce, práce a zas jen práce :-/ Ale mám možnost jet s kamarády na pár dnů na chatu, tak že bych se po maturitě odměnila a užila si trochu toho volna? Uvidíme ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Prvý ročník strednej mám úspešne za sebou a huráá na prázdniny !! :D Tento rok si spravíme také malé dobrodružstvo s rodičmi a sestrou, že pôjdeme do Chorvátska bez toho, aby sme si niečo zarezervovali :D som zvedavá ako to dopadne a či nebudeme spať niekde v aute na pláži :D :D :D a tieto tvoje kaše proste zbožňujem !!! ♥ ♥ ♥
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Páni! Tak máš pred sebou riadne dobrodružstvo :D hh. Pevne verím, že všetko dobre dopadne a myslím si, že je to zaujímavejšie než ked je všetko dopredu vybavené, takže si myslím, že si to hocijako užiješ a budeš mať skvelé spomienky :)

      Odstrániť
  6. Ahoj:) ty tvoje snidane jsou proste nadhera! No, ja pojedu s rodinou po nekolika letech k mori - do recka. A pak asi za tetou do Berlina :) kam se chystas ty? Jezdis vlastne jeste na dovolene s rodici, nebo uz jezdis sama/s pritelem/kamarady? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To znie úžasne! Vidím, že máš pred sebou krásne leto :) Prajem ti aby si si ho poriadne užila, lebo navštíviš krásne miesta! :)
      A áno áno, chodím ešte na dovolenky s rodinou. Chystáme sa aj tento rok, ale veľmi sa mi tam nechce. Radšej by som šla niekam sama pravdupovediac :D

      Odstrániť
  7. Uzasna snidane jako vzdy ! Me se nahodou ty tvoje srdicka hrozne moc libi <3 Na tom ja ujizdim :-D
    Ja se taky chystam do Chorvatska, uz pristi tyden. Moc se mi tam uprimne nechce, tesim se hlavne na plavani a na jejich skvostne ovoce !! :-) Mej se hezky Luci :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no možno ich mám všade fakt vela :D ale zas samozrejme sto ľudí, sto chutí, nedá sa vyhovieť každéému :)
      Tak to si dovolenku uži! :) Kam konkrétne idete? :) My v Chorvátsku napríklad ovocie ani veľmi nejeme také to ich tradičné, no zato na rybky mám neskutočnú slabosť! To je moje! :)

      Odstrániť
  8. Juuu to je nádhera♥ máš to naservírované uplně božsky:)) a taky někdy mívám snídaně, které fotím bez určitého ovoce/ingredience, protože by na fotkách nevypadaly hezky a až pak si je tam přidám:D Jsme to ale kouzelnice:D Na prázdniny se s přítelem chystáme buď do Itálie nebo do Francie, jen ale třeba na 3 dny:) a pak na 3 dny do Prahy, kde projdeme výstavy a vůbec celou Prahu a určitě budeme plánovat i spoustu výletů po ČR:)) Jaké máš plány ty?:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to si uži potom Gabika :) To je super, že ste si to takto naplánovali a už teraz sa veľmi teším na fotky. Snáď pojdete do toho Francúzska, tie fotky by boli isto dokonalé! :) Ja zatiaľ nemám konkrétne plány, nerada si veci plánujem. Ideme však do Chorvátska na 10 dní, kam sa mi veľmi nechce. Možno potom ešte nejaký výlet, uvidíme :)

      Odstrániť
  9. Dá sa povedať, že žijem pre ovsenú kašu :D. Tiež ju mám takmer každý deň :).

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ta kašička je dokonalá. Mohla by sis zařídit nějaký obchod! :D

    OdpovedaťOdstrániť