sobota, 7. júna 2014

♥ hello weekend ♥


Krásne sobotné ráno! 
Ako ste sa vyspali? Ako ste spokojné s týmto krásnym letným počasím? Ako trávite voľný čas keď je vonku takto pekne? :) My sme to včera využili a šli sme s ockom na rybačku. Strávili sme tam celý deň a spočiatku sa nám to zdalo nudné, no keď prišiel čas obeda, kde som sa o prípravu podujala ja, hneď sa to rozbehlo a bola tam väčšia zábava :) Už chápem, prečo naši ockovia chodia tak radi rybárčiť. Majú tam svoj pokoj, ticho a dokážu si tam oddýchnuť. To ticho tam bolo fakt neskutočné a viackrát sa mi stalo, že som si tam zdriemla. Takže pokiaľ túžite po oddychu a regenerácii, príroda je to pravé miesto :) Čo sa týka obeda, tak na obed som ugrilovala kuracie mäsko, ku ktorému sme si ako prílohu dali čerstvú zeleninku. Neexistuje lepšia príprava mäsa ako to ugrilované vonku na grile. To je proste úplná lahôdka a úplne iná chuť ako pripravené doma v trúbe. Bohužiaľ, jediná vec, na ktorej sa dalo to mäso robiť a bola dostupná, bola práve babkina kačacia masť. V tom momente mi bolo ľúto, že ma nenapadlo zobrať z domu kokosový olej. Aspoň som počkala na koniec a svoje mäsko som sa snažila ugrilovať na tom najmenšom množstve masti ako sa to len dalo. Výsledok celkovo bol úžasný a každý si mäso veľmi pochvaloval :) Už sa teším, keď pôjdeme takto von nabudúce. Aj som urobila zopár fotiek, tak snáď sa Vám budú páčiť :) Chodievate rybárčiť alebo aspoň stanovať von do prírody? :)

Dnešné raňajky musia byť kvalitné, keďže o 10:00 ma čaká tréning.
Banánová ovsená kaša s morušami, jahodami, kúskami čokoládky a tvarohom ♥



Aké sú Vaše plány na dnešok? :) 
Mňa čaká tréning, potom nejaká tá robota doma a večer ideme so sestrou na prechádzku so psami a zároveň skočíme aj na nejakú tú ľadovú kávičku :) 
Užite si dnešnú sobotu ♥

5 komentárov:

  1. fantastické nádherné fotky <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasné fotky , mš bohužel dnes kromě příjemné projížďky na kole čeká pořád a stále to samé :( Učení do kola do kolečka:(
    Ale přírodu miluji, já osobnšě bych asi nevydržela jít se zavřít mezi zdi a tam cvičit, prostě by mě to táhlo ven, takže jsem hrozně ráda, za byť malou projížďku na kole, která mě neuvěřitelně nabije energií :)
    Rybařit jsem kdysi dávno pártkrát byla,ale je to již dlouho, nicméně pamatuji si, že mě to moc bavilo a asi bych tam vydržela sedět klidně celý den :-)
    Jídlo vypadá skvěle, já myslím, že i když jsi neměla svůj kokos.olej, ničemu to nevadí, když je to tak málo často a už vůbec ne u tebe Luci, když jsi takový aktivní človíček :-) Hlavní je, že jste si pochutnali;)
    Užij si sobotu i kafčo;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kacacia mast je zdrava, netreba sa jej bat Luci ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krasne fotky! Rybarit jsem chodila jako mala s dedou a mas pravdu, ten klid je neskutecny :)

    OdpovedaťOdstrániť