streda, 11. júna 2014

♥ morning inspiration & my breakfast ♥


Našla som si trošku času a tak som pripravila takúto koláž, ktorá môže slúžiť ako menšia inšpirácia :)
Ja osobne mám takéto obrázky a fotky veľmi rada, či už ide o fotky jedál alebo cvičenia.


Zeleninový šalátik so špaldovými chlebíkmi ♥
Tieto chlebíky rozhodne odporúčam! Sú úplne krehké, mäkké, chuťovo dosť odlišné od klasických ryžových chlebíkov.
Veľmi som si ich obľúbila :)
Banánová ovsená kaša s čokoládovým proteínom ozdobená banánom, morušami, jahodami a troškou tvarohu  ♥


Krásne ráno Vám prajem a ešte krajší zvyšok dňa :) 

6 komentárov:

  1. Ty obrázky také zbožňuji, je to skvělá motivace :-) A salátek i kaše vypadají opět báječně!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě také fotky hodně inspirují. Je v tom tisíce slov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miluji fotky snídaní a celkově motivační a inspirační obrázky:)) Nejraději je prohlížím právě ráno u své kašičky:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Táá kaša onom!
    a tie moruše v každom článku teraz máš :D vôbec ti ich nezavidim ;) , asi navštívim Pukanec ktorý mam asi hodinu cesty kedže tam je najväčší vyskyt muruš v strednej Europe :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňam!! A skvělá inspirace:)) já takovéto obrázky naproto zbožňuju!! Na tumblr.com jsem závislá:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Luci, ty jsi kouzelnice, to jídlo je prostě nádhera, já kdybych vyjela na Slovensko (jako že plánuji!! :-)), tak bych nezavítala do žádné luxusní restaurace ani cukrárny, ale přímo k tobě, protože máš ta jídla prostě neodolatelná! :-)

    OdpovedaťOdstrániť