nedeľa, 29. júna 2014

odlišné raňajky ako obyčajne: waffle na slano ♥


Dobré ráno!
Ako ste sa vyspali? :) Ja som dnešnú nedeľu začala úplne dokonalým a úžasným spôsobom a to tak, že už o šiestej som si šla von zabehať na 1 hodinu a 20 minút. Von chodím behať len raz do týždňa, tak si to vždy patrične užijem :) Bolo krásne, už hneď skoro ráno bolo aj dosť teplo, takže sa mi behalo jedna radosť. Už počas behania ma ovládla neobyčajne dobrá nálada a po celý čas som bežala s úsmevom na tvári! Aj takáto drobná maličkosť, ako čerstvý vzduch a troška ranného pohybu dokáže hneď zmeniť náladu človeku aj o 180°. Poznáte ten pocit aj vy? :) Okrem toho, spoločnosť mi robila sestra, ktorá však nebehala, ale bola na bicykli. Tešila som sa, že som ju presvedčila, aby si šla trošku vyčistiť hlavu, lebo má pred sebou ešte zopár skúšok a myslím si, že nie je nad lepší začiatok dňa a hneď sa jej bude učiť lepšie. Aspoň u mňa to vždy fungovalo! :) Po príchode domov som pripravila raňajky nielen sebe, ale takisto aj jej. Jej raňajky boli trošku odlišné od mojich, no tie moje raňajky, to bola taká dobrota, že až! Také tu ešte neboli, takže veľmi rada sa s Vami o ne podelím :)


Všetci veľmi dobre viete, ako veľmi obľubujem waffle! Dneska som si ich však nepripravila na sladký spôsob, ale práve naopak. Urobila som si dve waffle z 50gr pomletých ovsených vločiek, 1 bielka, ktorý som dochutila granulovaným cesnakom a čiernym korením. Zamiešala som bielok do vločiek, kde som ešte pridala 1/2 čl kypriaceho prášku do pečiva. Potom som už len dolievala vodu do požadovanej konzistencie a cesto na waffle bolo hotové! Počas toho, ako sa mi piekli waffle, urobila som si dve volské oká. Po dopečení wafflí, som si na waffle poukladala trošku hlávkového šalátu a lečo. Áno, vidíte správne. Milujem lečo a keďže od babky nosíme denno denne domov kopu paradajok a paprík priamo zo záhrady, lečo robíme doma denne. Jedávam ho väčšinou na večeru, no prišlo mi ako dobrý nápad ho použiť takto na waffle. Na to som si poukladala volské oko a raňajky boli hotové! Jedlo som doplnila ešte zeleninou a zvyškom leča a do malej misky som si pripravila čerstvú zeleninu. Ako malé osvieženie som pripravila jednoduchý banánový koktejl (banán + mlieko), ktorý nádherne osvieži :) Tieto dnešné raňajky si neviem vynachváliť, skutočne som nemohla zvoliť lepšiu kombináciu a poviem Vám, že som sa teda poriadne napapala! Lečo je už samo o sebe dosť sýte, ešte k tomu ten zvyšok, no niet čo dodať :) Nedeľné ráno som ani nemohla začať lepším spôsobom, ako to bolo dneska :)


Čo dobré ste si pripravili dneska na raňajky vy? :)

13 komentárov:

  1. Vyzerá to neskutočne lahodne! Ako stále vlastne :D Môžem sa spýtať koľko času priemerne ti zaberie príprava takých raňajok? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Tak príprava týchto mojich raňajok trvala asi pol hodinu, ale celkovo som strávila v kuchyni asi hodinu, lebo som robila aj pre sestru. :)

      Odstrániť
  2. Při mé dnešní snídani (kafe s mlíkem :D) jsem teď dostala opravdu hlad :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páni, krása, a představ si, já také dnes začínala vaječnou snídaní! :-D Akorát jsem lněný chléb (3 krajíce!!) s vajíčky, opepřené a domácí ciibulkou posypané, k tomu velkou mísu domácích jahod + smoothie drink (podobně jako ty banánový, já měla jahodový) a také jsem si moc pošmákla!
    Závidím vám počasí, u nás je silný vítr a žene se i velký déšť (varovali dokonce před ním), takže jsem od rána doma, avšak když nemohu na kolo, alespoň jsem si při příjemné muzice zajezdila hodinku na rotopedu, teď jsem po extrémně velikém obědě a cítím, že asi prasknu!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bože, Luci, prečo mi to robíš. :D Raz si isto zahryznem do obrazovky. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahahahahahhah :D tak týmto komentárom si mi urobila veľkú radosť :D

      Odstrániť
  5. delicious!

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bože! Já bych potřebovala, abys mi vařila :DD

    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ako každé tvoje raňajky, aj nad týmito len otváram a zatváram ústa. Neskutočné ! My máme doma tiež v záhrade neskutočné množstvo paradajok a paprík, a tak ich doma dávame aj do pohárikov, aby sme mali také svoje domáce lečo aj cez zimu :) Lečo zbožňujem ako ty ! :) A ten banánový shake vyzerá úžasne :) keďže som milovníčka všetkého jedla a hlavne ovocia a z neho banánov určite si ho urobím :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pane bože, no jakto, že Tvůj blog nesleduju už dávno? A to Tě přitom mám na instagramu! :))))) Jsi úžasná, ty jídla jsou naprosto famózní a rozhodně se Tebou inspiruju :) Díky!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. This post literally made me so hungry. Have an amazing day! :)



    I AM ALSO ON: Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook



    xoxo;
    What Kenny Hearts a Fashion and DecorBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vafle naslano by mě nikdy nenapadly, ale musela to být vážně dobrota!:)) A přesně vím, o čem mluvíš, já jsem po běhu (a někdy už při něm) také většinou jako vyměněná a mám úžasnou náladu :)

    OdpovedaťOdstrániť