streda, 4. júna 2014

♥ queen of waffles ♥


Krásne slnečné ráno Vám prajem! 
To je ale príjemný pocit zobudiť sa do takto krásneho, skoro letného dňa, čo poviete? :) Pozriem sa von a slniečko nám krásne hreje, takže už hneď z rána mám lepšiu náladu :) Na mojej dobrej nálade mi pridali moje úžasné, dokonalé, úplne najlepšie raňajky, aké som už dávno nejedla a neskutočne som si ich vychutnala. Nechcela sa mi robiť ovsená kaša, pretože tú som mala včera, tak som si chcela urobiť niečo iné. Už od včera poobedia (som normálna?!) som premýšľala o tom, či si dneska na raňajky urobím palacinky alebo waffle. Nakoniec opäť raz zvíťazili waffle a tak som sa do nich hneď ráno pustila :) Vďaka za to, že máme doma toľko čerstvého ovocia, ktoré mi ich krásne spestrili nielen chuťovo, ale takisto aj na pohľad. Keďže jahody bohužiaľ veľmi dlho nevydržia, polovicu som si dala včera zmraziť a zvyšok som si večer roztlačila na kašu, lebo v celku by sa mi zrejme do rána pokazili. Vznikla mi z toho taká kašička alebo niečo ako pyré, ktorá bola perfektná! Čo sa týka dneška, tak musím si ísť povybavovať ešte nejaké veci čo sa týka školy a taktiež si idem vyzdvihnúť pozvánku na promócie. Plánujem tiež zájsť na kávu so spolužiačkami a odtiaľ utekám rovno na tréning, takže domov prídem až večer. Je predo mnou dlhý deň a
navyše aj to únavné cestovanie, ktoré tak veľmi neznášam. Tí, čo do školy cestujete zrejme viete o čom hovorím :)


Pokiaľ Vás zaujíma recept na cesto na waffle, z ktorých vznikne 5 krásnych kusov, tak ten je nasledovný!
80gr ovsených vločiek pomletých na múku
2 bielka
1čl škorice
1čl prášku do pečiva
200ml mlieka
(podľa hustoty cesta som potom trošku doliala ešte vodu)

Postup opäť jednoduchý! 
V jednej miske si zmiešate múku, škoricu a prášok do pečiva. 
V druhej miske zmixujete bielka a pridáte tekutinu a mixujete ešte chvíľku. 
Následne presypete sypké suroviny do mokrých a cesto je hotové. 
Už len nalejete do wafflovača a nedočkavo ako ja, čakáte kým budú waffle hotové :)


Ja som si waffle poliala 150gr bieleho Selského jogurtu a dozdobila jahodovým pyré
Následne som pridala ešte banán, moruše a poliala si to tečúcou čokoládou z holandského kakaa
Toto boli fakt tie najlepšie raňajky za poslednú dobu ♥ Čo ste mali na raňajky vy? 

9 komentárov:

  1. tak to je naprostá dokonalost! Hned kupuju waflovač :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zrovna snídám, a přesto bych s tebou hned měnila!!! Mňam!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak ty jsou bomba Luci, nádhera, hrají všemi barvami <3
    Krásně si užij kávičku s kamarádkami, s cestováním mi mluvíš z duše, já do školy dojíždím bezmála 2 hodiny! :( A kord když jsou taková ta horka, která upřímně nesnáším, tak je to šílené, někde v autobuse...:(
    Já Slunko po ránu miluji, ale nesnáším horka obecně, proto léto není mým úplně oblíbeným obdobím, mám nejraději jaro, kdy Slunce krásně svítí a teploty jsou příjemně okolo 20°C :-)
    U nás se každý den probouzím se světlem, Slunkem a zpěvem ptáčků za okny, letos se k nám dokonce vrátili čápi na komín, který mám před pokojem, takže po každém probuzení hned vidím čápi..je to nádhera :-)
    Krásný den:-*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. buď mojí královnou!:3 u nás bylo ráno taky letně, ale teď? bude pršet :D ovocíčko bych si dala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeee ty vypadají úžasně♥ větší chutě jsi mi za poslední dobu neudělala!! Zrovna snad včera jsem přemýšlela o tom, že bych si je už konečně měla udělat! Máme doma vaflovač, ale ještě nikdy nebyl použit! Jaký hřích!!:D Až je ale budu dělat, tak stoprocentně vyzkouším tvůj recept a i tuto stejnou kombinaci s ovocem a jogurtem, vypadá to totiž opravdu úžasně, ale to se už opakuji:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty tvoje fotky nikdy neomrzí, jak si s tim vyhraješ, já ráno celá vyhládlá a natěšená sním palačinky rovnou z pánve :D
    Úplně ti závidím tu končenou školu, mně ještě 2 roky scházejí :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňam! Wafle vyzeraju priam božsky! A to ich ani nemusim ochutnat a viem, že chutili skvelo :)) Musim sa priznat, že som wafle doma nikdy nepapala a ani si ich nepripravovala :) Ze by bolo na case si zaobstarat waflovac?! :)) Zrejme ano! :) Je to skvela obmena :) A s tym cestovanim mas pravdu :) Ja uz nastastie nemusim behat hore dole autobusom a mam tie prekliate papiere do skoly povybavovane ... Nech ti vybavovacky rychlo skoncia Luci a hlavne pevne nervy na studijnom ak sa chystas aj tam :D "(mile tety)" :)) A samozrejme gratulujem k statniciam!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Neskutečně krásné fotky, slintám tady nad klávesnící. Zítra ráno je zkusím udělat v sandwičovači :-).

    OdpovedaťOdstrániť