utorok, 10. júna 2014

Recept: Bábovka s morušami ♥


Krásne dobré ráno prajem ♥
V dnešnom príspevku sa s Vami nepodelím o raňajky (ktorými mimochodom boli 2 volské oká so zeleninou a špaldovým chlebíkom a ovsená kaša s morušami a tvarohom), ale dnešné ráno spestrým ďalším receptom. Nejako som sa rozbehla v pečení, ale mňa to len teší, lebo v kuchyni trávim a vypĺňam čas veľmi rada. O to viac ma teší, keď sa s Vami potom môžem podeliť o nové maškrty a pochúťky, ktoré sa u nás míňajú rýchlosťou blesku. Včera som  na želanie mojej milovanej babky upiekla bábovku, do ktorej som použila moruše. Samozrejme môžete použiť aj iné druhy ovocia, pretože s nimi bábovka bude isto vynikajúca. Nemusia to byť práve moruše. Ako vždy zdôrazňujem, fantázii sa medze nekladú a práve preto som ju obohatila o kúsky čokolády :) Na prípravu tejto bábovky som výnimočne použila dva druhy múky a cesto sa skutočne vydarilo. Pevne verím, že sa Vám recept zapáči a možno sa ju nakoniec rozhodnete
upiecť tiež :) Ak tak urobíte, budem veľmi rada, ak mi napíšete ako sa Vám podarila a či Vám chutila. 




+ 1 hrnček mlieka


Prajem Vám krásny zvyšok tohto horúceho a slnečného dňa :) 

6 komentárov:

  1. Ooooch, dokonalé! ♥ Dokelu, moruše sa nám už minuli, budem musieť počkať na ďalšiu várku :D
    Bábovka je krásna, naozaj sa ti podarila. To cesto vypadá celkom nadýchane.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá delikátně, bábovky také moc ráda a často peču, taťka má rád hlavně co nejvíc kakaové/čokoládové, takže skoro nikdy není jednobarevná :-) Tahle ovocná vypadá úžasně, musela být skvělá, také se chystám péct, tentokrát na perník, který jsme již delší dobu neměli. Moc se ti vydařila, ty jsi Luci úplně už žena na vdávání :-)
    Přeji i Tobě krásný šílené horký a parný den :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Začínam si myslet, že jsi vážně kouzelnice :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ako som uz spominala som milovnikom morusi takze babovku sto pro upeciem !! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Noooo panečku♥ tak to je za poslední dobu snad to nejchutněji vypadající, co jsi tu měla♥ a co bych si zaručeně měla udělat taky:)) Miluju bábovku i ostružiny:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tu musím vyzkoušet, vypadá totiž naprosto delikátně!:-)

    OdpovedaťOdstrániť