nedeľa, 1. júna 2014

Recept: Rebarborový koláč ♥


Opäť som si pre Vás pripravila receptík :)) Dneska k nám došiel na večeru ocko, lebo mal narodeniny, tak sme si pre ňho prichystali večeru, 
ktorá v sebe zahŕňala hlavný chod, dezert a ešte som sa rozhodla upiecť nejakú dobrotu. Mali sme doma ešte rebarboru, tak som hľadala 
nejaký recept, kde by som použila práve ju. Nakoniec som natrafila na tento recept a hneď bolo jasné, podľa čoho budem dneska piecť :)) 
Samozrejme sa tam nachádzajú menšie obmeny a predovšetkým sa konečný výsledok nepodobá tomu pôvodnému, no každému veľmi 
chutil, čo je aj dôvod prečo by som sa s Vami rada podelila o recept :) 

Môj tip:  
Ja som koláčik rodine podávala s kyslou smotanou, do ktorej som zamiešala vanilkový cukor a 2čl malinového džemu. 
Ja som koláčik papala s tvarohom a bielym jogurtom :) V takejto kombinácii chutí úžasne, keďže sám o sebe je skôr taký
"perníkový". Viem si ho kľudne predstaviť aj so šťavnatejším ovocím, takže čo sa týka ovocia, nemusíte použiť práve rebarboru :) 


Dúfam, že ste prežili príjemný 1. jún a vykročíte tak správnou nohou do nového mesiaca! :) 

8 komentárov:

  1. Normálne rebarboru neznášam ale toto vyzerá nenormálne chutne :)

    Julie's blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni, vypadá to fakt chutně! :) Rebarboru jsem ještě neochutnala, a přemýšlím v jaké kombinaci jí ochutnat, a tenhle recept se zdá být mooc dobrej :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Juuu ten vypadá vážně dobře♥ zrovna jsem taky potřebovali spotřebovat cuketu, ale dělali jsme jinou buchtu a méně zdravou:D ale byla taky vynikající:D já rebarboru prostě miluju♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lucik, receptikom si mi to neskutocne ulahcila, na kolko sa chystam upiect rebarborovy kolacik uz velmi dlho! :) Takže musim vyskusat ten tvoj! Vyzera velmi chutne a k tomu ho mnamkovo opisujes, takze bol urcite skvely a rodinke chutil! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada Zuzka :) Ale o niečo viac u nás zabodoval tento rebarborový chlebík http://theblogger-girl.blogspot.sk/2014/05/recept-rebarborovy-chlebik.html, takže ten by som odporučila o niečo viacej :) Tento koláčik je taký perníkový, ale ten chlebík bol úžasný. Piekla som ho poobede a už večer z neho nebolo nič :)

      Odstrániť
    2. No musim sa priznat, ze o rebarborovom chlebiku pocujem po 1 x :)) Zatial som piekla iba bananovy z kokosovej muky, no zarucene vyskusam! :) Ani sa necudujem, ze tak rychlo sa spapal, ked im to tak krasne naservirujes musia im jest aj oci! :))

      Odstrániť
  5. Další báječný rebarborovy recept do zásoby :)) možná ho zkusím právě s trochu jiným ovocem:)

    OdpovedaťOdstrániť