nedeľa 22. júna 2014

♥ sunday morning ♥


Dobrá ráno ♥
Akými raňajkami ste si spríjemnili nedeľné ráno vy? :) Keďže dneska ma čaká poobede ´Leg day´, musela som si urobiť poriadne raňajky, ktoré mi dodajú veľa veľa energie. Ovsená kaša je tiež jednou z možností a tak som si uvarila banánovú ovsenú kašu s marhuľkami a čučoriedkami, ktorú som si vo finálnej verzii zamiešala so 150gr gréckeho jogurtu! Vznikla mi obrovská porcia (opäť zo 100 gr ovsených vločiek ako inak), takže som sa poriadne napapala a odštartovala dnešné ráno presne tak ako sa patrí :) Snáď mi aj to cvičenie pôjde tak ako by som si želala a podám výkon, s ktorým budem spokojná. Dobrý pocit po správne odcvičenom tréningu je to najlepšie čo môže byť a preto sa vždy snažím dať zo seba maximum. Nie vždy sa to podarí, keďže občas už bývam unavená po celodennej práci, no skutočne sa snažím. Keďže som sa dneska dobre a najmä poriadne vyspala, myslím si, že dneska to nebude až taký veľký problém :). Včera sme boli trošku nakupovať s rodinou, pretože som si chcela kúpiť nejaké pekné šaty na promócie, ale bohužiaľ som nič nenašla a ani deň nevyšiel práve tak, ako som si ho predstavovala. Dúfam však, že dnešná nedeľa mi vynahradí tú pokazenú sobotu. Možno to aj vy veľmi dobre poznáte, že keď sa na niečo tešíte, v konečnom dôsledku to dopadne práve naopak. Nevadí však. Pevne verím, že Váš víkend prebieha lepšie :) Aké plány máte na dnešný deň 
vy? :)

13 komentárov:

  1. Já dnes měla domácí kváskové koláče s perníkovým kořením a skořicí a ořechovou náplní, k tomu mísu domácích jahůdek a kozí jogurt s rozmixovanými jahodami do smoothie :-)
    Stále mě čeká to nekonečné učení, v pátek mám zkoušku, tak dohádním, co se dá. Dny mi ubíhají pomalu, nyní ani nijak moc necvičím, protože není moc času a "chuti" během učení a copak se Luci stalo, že sobota se nějak nevydařila?
    Nicméně přes to vše se chystám zítra opět péct, hruškový koláč s brusinkami :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňam! Takže si mala raňajky minimálne tak dobré (ak nie aj lepšie) ako ja :) Veľa sily do učenia prajem, viem čo to je, obzvlášť ked je už vonku tak pekné počasie. A proste nevyšla celkovo no :/

      Odstrániť
    2. Byly výýtečné, dám na blog brzy i recept s fotem na ně :-) Teď už si pochutnávám po velké svačině i na velikém, opravdu velikém obědě, maxikopci jáhel, s červenou čočkou, seitanem a na česneku a k tomu velká mísa zelí s červenou řepou a bylinkami a zalité olivovým olejem <3 U nás je teday trochu pod mrakem, a zafouká, ale nevadí mi to, když vím, že stejně ven nikam nemůžu-nepůjdu :-)

      Odstrániť
  2. A Luci, dáváš si po snídaních i dopolední svačiny nebo pak až rovnou oběd?:) Děkuju moc za odpověď, furt se na něco ptám, viď:D <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kľudne sa pýtaj :) Mne to vôbec nevadí :) Väčšinou nie, lebo v pohode vydržím sýta až do obeda, kedže väčšinou doraňajkujem tak okolo ôsmej a potom o 12stej mávam obed. Ale keď som náhodou hladná, tak si kľudne dám niečo na čo mám chuť. Ovocie alebo tak, no to býva väčšinou pri raňajkách ked mám ovsenú kašu. Keď mám slané raňajky to by som vydržala ešte aj do poobedia, tie ma vždy neskutočne zasýtia :)

      Odstrániť
  3. dnes jsem taky měla borůvky ♥
    ale né tak krásně naservírované jako ty ooch!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no určite! Tvoje jedlá vyzerajú tiež vždy neuveritelne dobre :))

      Odstrániť
  4. Tak to je nádhera! Že ty Lucinko vždycky vymyslíš nějaké nové a tak úžasné zdobení ♥ :D Já před chvílí vstávala, takže si počkám rovnou na oběd a to si připravím nějakou rybičku s hromadou zeleniny :P Už se těším ;) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ovesné kaše moc nemusím, ale od tebe bych si dala říct:D máš to vždycky všechno krásné:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dala bych si meruňky! krásný den

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak to si píš, že všetko čo si naplánujem sa buď pokazí alebo to vyjde úplne inak :/ No niekedy to vyjde :) tá kaša vyzerá fantasticky!!
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jééé nádherná snídaně. Jak to máš Luci vždy vše krásně nachystané :-) No mňam ! Krásný den

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherně přichystaná snídaně, ty borůvky <3

    OdpovedaťOdstrániť