utorok, 15. júla 2014

Asi ste si už všimli, že mám rada rôzne kombinácie a ovsené kaše sú tým pravým, kde sa dajú skúšať vždy nové a nové veci a pritom stále chutia doslova úžasne. Aspoň mne sa ešte nikdy nestalo, že by sa mi nejaká nepodarila :). Denne nosíme zo záhrady množstvo zeleniny a najnovšie sa nám nazbieralo veľké množstvo červenej repy. Čo mám z nej najradšej? Tak určite si veľmi rada pochutnám na takom dobrom jablkovo-cviklovom šaláte alebo si ju len tak zamiešam do zeleninového šalátu. Plánujem však vyskúšať aj nejakú tú sladkú pochúťku, už mi len zostáva nájsť nejaký zaujímavý a zároveň jednoduchý recept :) Máte radi červenú repu? Čo si z nej zvyknete pripravovať? Aby som sa vrátila späť k raňajkám, mohli ste vidieť, že som si veľmi obľúbila cuketovú ovsenú kašu. Dneska som sa však rozhodla pridať do kaše práve červenú repu a bola skutočne výborná! O tom, že mi ju krásne sfarbila ani nemusím hovoriť, lebo to môžete vidieť na fotke :) Pokiaľ radi experimentujete, určite ovsenú kašu na tento spôsob vyskúšajte. Na vrch som si dala hrudkovitý tvaroh a posypala ju kokosovými plátkami a troškou musli od Mixit-u. O hodinu utekám cvičiť, takže tieto raňajky slúžili ako dobrá voľba, aby som mala dostatok energie. Okrem 
toho ma opäť čaká zaváranie, no tentokrát uhoriek a ešte nejaké práce okolo domu. Aké sú Vaše plány na dneska? :)


Veľmi ma potešilo nové letné vydanie časopisu F.O.O.D, ktorý som si kúpila prvýkrát a zostala som skutočne milo prekvapená. 
Je tam množstvo zaujímavých jedál a receptov, veľmi sa mi páčia články a aj celkový vzhľad, takže tento časopis si budem kupovať pravidelne. 
Nie je tam núdza ani o recepty na domáce zmrzliny, takže určite niečo vyskúšam :) Kupujete si tento časopis? Ako sa Vám páči? :)

11 komentárov:

  1. Také máme domácí červenou řepu, ale díky školním jídelnám mi "zhnusili" totálně řepu,takže jediný způsob, jak jí sním, je neupravovaná, pouze syrovou, jakmile je vařená nebo dušená, je mi z ní zle.. (školní jídelny no:(( ) :D) Ale jinak jí milujiiii - zkrátka jen syrovou, nastrouhanou v salátech apod. a kašička vypadá úžasně, ta barva <3 Já mám dnes v plánu vrhnout se na domácí špenát, mám ho spooooustu a tak si ho chci zamrazit na zimu,abych měla domácí (jak možná víš, zeleninu a ovoce jinak nerada kupuji..) a špenát mám moc ráda, také stále zavařujeme, dnes chci také zase upéct něco sladkého pro rodiče (ke kávě..) :-) Tento časopis jsem nikdy nekupovala, ale vím, že je tam spousta inspirace, jinak mrkla jsi Luci na ty, jak jsem ti psala předposledně? .-) Krásný den

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hh :D je veľa ľudí, ktorým sa mnohé jedlá zhnusili zo školskej jedálne. Ja odvtedy neviem zjesť hocijakú mliečnu polievku. Viacerí sme zostali ´poznačení´ tými ich špeciálnymi jedlami :D Špenát mi nemávame vôbec, takže si ho len kupujem. Je super, že ho máte toľko :) Nikdy si si ho nekupila? Veľmi by sa ti páčil podľa mňa :) Tie, o ktorých si mi písala som ale u nás bohužiaľ vôbec nevidela :(

      Odstrániť
    2. Jo ano, mléčná polévka neboli mlíkovka, blé:D:D ono by se toho našlo asi i více, ale takhle ta řepa je snad jediná zelenina, kterou nejím, jinak miluji úúúplně všechnu asi :-) Nene, nikdy, já zeleninu a ovoce kupuji jen výjimečně párkrát do roka (v zimě, když jí tolik nemáme), jinak mám po celý rok to, co si vypěstujeme nebo dostaneme, uchováme, zavaříme, zamrazíme a nasušíme (přece jen jako studentka ekologického zemědělství vím, co vše se požívá a těch sajrajtů v tom...tak se snažím opravdu kupovanou brát absolutně výjimečně, když už není vůbec nic, což je naštěstí jen někdy v zimě:))
      Asi ano, myslím, že jsem si ho prohlížela jen jednou u známé, tak si ho třeba na zkoušku také jednou koupím ;) To je škoda, jsou to opravdu skvělé, užitečné a zajímavé časopisy:(

      Odstrániť
  2. Ja osobne zaváranie neznášam, príde mi to ako jedna veľká babračka. Ale aj ja dnes budem makať doma :)).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to mám zas veľmi rada :) Je s tým veľa roboty, ale baví ma to strašne. :)

      Odstrániť
    2. Práce je to pekelná, ale nás pak baví to hlavně konzumovat, že? :D :D (ňam)

      Odstrániť
  3. Dobré ráno:)) to jsi měla moc zajímavou snídani tentokrát:) já si vůbec nedokážu představit, jak může ovesná kaše s řepou chutnat:) normálně ji jím jen jako přílohy k nějakému obědu:) ale miluju ji!!!
    Jinak časopis FOOD mám moc ráda:) vždy když jdeme s přítelem do knihovny, tak letím pro modní časopisy a ty o jídle:D (a tentokrát se vrhnu tedy i na ty o zdravém životním stylu, jestli vůbec něco najdu) a vždy si fotím ty recepty, co mě zaujaly, takže mám pak celý mobil zaplněný jen recepty:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádhera !! Časopis kupuji pravidelně, a toto čislo je skvělé :-) Je tam hodně dobrých a letních receptů

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta kaše vypadá kráásně :) řepu miluju, nejradši pečenou s česnekem a provensálskými bylinkami....ale příště ji určitě přidám do kašičky, díky za inspiraci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňam, tu kaši bych si dala :) Časopis jsem ještě nikdy nekupovala, ale asi bych ho měla vyzkoušet, že? :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tyjo, tak ta kaše vypadá fakt lahodně! Na to, že je tam červená řepa, která mi k ovesné sladké snídani vůbec nesedí, bych si ji fakt dala :D! Vypadá opravdu moc krásně ♥. Časopis jsem ještě nikdy nečetla, ale když ho tak chválíš, tak se po něm mrknu, ráda vařím a zkouším nové recepty :).

    marse-luskova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť