sobota, 26. júla 2014



 Dobré ráno!
Takto z rána len taký rýchly blogový update, nakoľko si ešte musím pripraviť obed so sebou, pretože nebudem na obed doma. Keďže dneska, konkrétne o deviatej sa mi začína tréning (juchúúúú), to si žiadalo poriadne raňajky, aby som dvíhala činky jedna radosť :)) A viete čo to bude dneska? Moja úplne najobľúbenejšia partia, nohy + lýtka! Ja sa na ten deň vždy tak strašne teším, pretože si ten tréning veľmi užívam a drepy s činkou som si úplne zamilovala. Je to zvláštne, pretože keď som cvičila doma podľa videí a mali sa robiť drepy, vždy som si ich nahradzovala nejakým iným cvikom, pretože som ich neznášala. Teraz 
je to však úplne naopak a sú mojím najobľúbenejším cvikom :). Plánujete dneska cvičiť alebo máte oddych? Ak áno, čo sa chystáte dneska cvičiť? :)



Na raňajky som si urobila takú dávku ovsenej kaše, že som sa sama čudovala, ako mi mohlo z nej vzniknúť také množstvo :D Trošku sa mi už z jednej strany vylievala, tak som si ju na záver musela už preliať do misy, ktorú som si kúpila špeciálne na ovsenú kašu :) Je dosť veľká a najmä hlboká, čo však na fotke nevyzerá. Ovsenú kašu som si uvarila zo 100gr ovsených vločiek, pridala som 100gr nastrúhanej cukety a 1 vaječný bielok. Na záver som si ju ozdobila s 1 broskyňou, zmrazeným banánom, tvarohom, musli Do plaviek! od Mixitu a tou najlepšou čokoládou od Lindt, ktorá obsahuje 90% kakaa. Je úžasná! A čo 
vy? Čo dobré ste si k raňajkám pripravili, poprípade chystáte sa urobiť? :)

... a ako som písala vyššie, žiadalo si to presun do väčšej misky... 

Krásnu slnečnú sobotu Vám prajem ♥

6 komentárov:

  1. Mňamka:))) užij si cvičení:) já dřepy miluju už od začátku, co jsem začala cvičit:D Teda dřív na trénincích (roztleskávaček), kdy jsme měli kondiční testy jsem dřepy na čas uplně nesnášela, protože mi to nešlo tak rychle:D ale teď je miluju a právě v nich jsem udělala asi největší pokrok, že mi příjde, že je dělám opravdu správně a snad mi i jdou:D:) Já si dnes dám nějaké cvičení od Gymra, podle jiného kanálu skoro ani necvičím:)
    Měj dnes krásný den, Luci♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach, zase krása, ani se nezdá, že je to 100g, tipla bych i méně :-) Já se dnes pojedu projet jen na kole, využiji ještě hezkého počasí, jsem raději venku, když mohu, než být zavřená uvnitř, ale odpoledne bude zase hic:( Fuj :( :) Já dnes měla opět nejoblíbenější extra makovou žitno-ječnou placku z kvásku - mega placku!:D Přetékala mi totiž z velké pánve určená dokonce na palačinky!:D K tomu jsem přidala 200g domácích broskví a třešní a kozí tučné žervé, mnam! Taková lahoda a právě te´d, co to píšu, už zase svačím :) 3 sezamové knackebroty s 25g vlašských ořechů a tvrdým sýrem Madelandem - zapečené a je to něco neskutečnééého a k tomu domácí sladká letní jablíčka (opět 200g) a co máš dnes v plánu ty Luci, že nebudeš na obídek doma? (A co sis nachystala dobrého?:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ono je to ťažko zachytiť tak na fotkách, už fakt neviem kam to dávať :D ale rozhodne to je 100gr. Keď raňajkujem len samotnú kašu bez slanej časti tak vždy si dávam buď 80 alebo 100gr, závisí to od zvyšku dňa. Tvoje papaníčko znie úžasne!!! Vždy si pripravíš také zaujímavé veci :) A dneska som bola hned po cvičení pomáhať ocino robiť velký poriadok v záhrade, odkial sme prišli až teraz, takže som maximálne mŕtva a ešte pojdem na prechádzku so psom, lebo som nebola dávno. A na obed som mala polievku, babka robila rajčinovú s kapustou a potom svoje jedlo kuracie mäso s ryžou a zeleninou :) Taká klasika, čo si vždy ráno rýchlo uvarím, keďže basmati ryža je uvarená veľmi rýchlo :)

      Odstrániť
  3. Mmm, to bych si dala :). Já dneska jedu na kole 40 km :) a zítra budu cvičit kardio + pilates
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vždycky nad těma tvojima fotkama uplně slintám sakra! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta lžička je hrozně ňuňu :)

    OdpovedaťOdstrániť