nedeľa, 13. júla 2014

dokonalé raňajky + recept na zdravý ´wrap´ ♥


Krásne, slnečné nedeľné ráno Vám prajem ♥
Ja viem... neozvala som sa dlhšie, ale to bude tým, že som bola strašne rozlietaná celý týždeň, mala som kopu povinností a najmä ma zamestnali úžasné marhule, ktorých sme mali celú kopu a tak som ich oberala a pomáhala babke so zaváraním a robením džemu. Urobili sme toľko džemu, že im to postačí hádam aj na ďalšie dva roky :D. Okrem toho, momentálne sa veľmi usilujem o to, aby som si našla nejaké voľnočasové aktivity, v ktorých by som sa rozvíjala v oblasti, ktorá ma veľmi baví, čo je vlastne výživa a fitness. Dokonca som si podala aj životopis na brigádu v jednom fitness centre, tak uvidím ako sa to podarí. Bola by som však veľmi šťastná, pretože niekde začať chcem, čo je vlastne aj dôvod prečo som sa odhodlala a žiadosť o ponuku odoslala. Ak by mi to však nevyšlo, bola by som sklamaná, no tešil by ma aspoň fakt, že som to skúsila :). Keďže to, čo študujem nie je práve to, akým smerom by som sa chcela uberať v budúcnosti, tak si hľadám aj nejaké vedľajšie možnosti ako sa popri škole rozvíjať aj v niečom, čo ma baví. Uvidím a nechám sa prekvapiť, čo mi budúcnosť prinesie :) To len tak na úvod a teraz prejdem k mojim dnešným, opäť trošku odlišným raňajkám a možno Vám vnuknem inšpiráciu ako si obzvlášť raňajky či večeru o niečo nové :) 


V poslednom čase ma nebaví ten stereotyp v mojom jedálničku, pretože väčšinou ide stále o to isté, keďže sa snažím uvariť raňajky aj obed čo najrýchlejšie, lebo som v neustálom zhone. Po večeroch však rada hľadám na internete nejaké nové recepty a tak som natrafila aj na tento úžasný a zdravý recept na ´wrap´. Myslím si, že je to príjemné spestrenie ako zaradiť do jedálnička niečo nové a zároveň skutočne vynikajúce, o čom svedčí aj fakt, že som si ho už tento týždeň urobila niekoľkokrát :). A aký je postup? Veľmi jednoduchý! V tanieri si rozšľaháte vidličkou 1 vajíčko, ku ktorému pridáte pomleté 3 PL ľanových semienok. Ochutíte podľa vašej chuti či už soľou, korením a granulovaným cesnakom a cesto je hotové :) Na panvicu si dám štipku kokosového oleja, vylejem naň cesto, znížim na najmenší stupeň a prikryjem pokrievkou. Po chvíli wrap obrátim a takisto prikryjem skutočne na malú chvíľku pokrievkou. A hotovo! Je to jednoduché, rýchle a v kombinácii s bielym jogurtom a zeleninou to chutí úplne najlepšie :) Určite odporúčam vyskúšať :)


Keďže som bola po rannom hodinovom behu, nesmela chýbať ani stará dobrá ovsená kaša. Tú som si pripravila zo 60gr ovsených vločiek
do ktorých som primiešala 80gr nastrúhanej cukety (ovsená kaša s cuketou, mňááám) a tiež 1PL čokoládového proteínu (posledná 
dávna išla sem a už sa neviem dočkať kedy mi príde moja obednávka z myprotein.com a s ňou aj proteín s príchuťou cookies&cream). 
Vrch som si ozdobila s malinami, čučoriedkami a tvarohom. Akými raňajkami ste si spríjemnili nedeľné ráno vy? :)


Užívajte si víkendové slnečné počasie! :)

9 komentárov:

  1. Tak ten wrap musím určitě zkusit, jelikož různé tortilly a wrapy uplně miluju!!♥ Já jsem taky přemýšlela o tom, že by bylo super pracovat v nějakém fitness centru, radit lidem s výživou nebo cvičením. Byla jsem uplně nadšená, když jsem šla na pohovor u nás v Hradci do jednoho takového centra. Bohužel jsem narazila na podvodníky, ale měla jsem štěstí v neštěstí a kamarádky mi včas řekla, co to je zač a že tam rozhodně nemám pracovat. Pro uzavření smlouvy po mě chtěli 3000,- a po zkušenostech mých kamarádek by se o mě už pak dál nezajímali a ani bych žádnou práci vlastně neměla. Byla jsem z toho hrozně zklamaná, protože jsem z této brigády byla nejdřív uplně nadšená a měla radost, že by to bylo něco, kde bych si vydělala nějaké peníze a zároveň by mě to hodně bavilo:) No...třeba někdy ještě narazím na nějakou solidní firmu:) Ale tobě přeji hodně štěstí!! Tobě se to určitě povede:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júúúj :( Tak to mi je ľúto, že máš takú nepríjemnú skúsenosť. V dnešnej dobe si už skutočne treba dať pozor na všelijakých podvodníkov, lebo človek môže na svoju dobrotu veľmi doplatiť. Ja som si podávala do takého fitness centra, ktoré je overené, takže snáď tam nič také nehrozí :) Som veľmi zvedavá, keďže určite si tam podávali žiadosti aj ľudia s určitými skúsenosťami v tom odbore, tak uvidím ako dopadne výberové konanie :) Povedala som si však, že za pokus nič nedám a lepšie sa o niečo pokúsiť ako čakať na ´zázraky´ a rada by som už bola trošku samostatnejšia a nespoliehala sa stále len na rodičov :)

      Odstrániť
    2. a ďakujem Gabi, si veľmi zlatá! :)

      Odstrániť
  2. Ty Tvoje snídaně Lucinko, jedna krásnější jak druhá <3 A ten wrap musím určitě vyzkoušet! Měla jsem ho i v jídelníčku od B, ale nějak jsem se k němu vůbec nedostala :D Už se těším na zítřek, čeká mě čtvrtý týden běhání ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéééj! to som veľmi rada, že ťa to tak chytilo :) Šikulka si! :)

      Odstrániť
  3. paráda jako obvykle, obdivuju tě, že máš trpělivost to takhle krásně aranžovat a fotit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten wrap vypadá Luci moc krásně, mňam, je to super inspirace! Já měla na víkend u sebe přítele,takže absolutně bez pohybu, u filmů a sladkostí..takový hříšný víkend, ale krásný =) Příští týden chci ale zase klasicky najet na co jsem zvyklá a trošku se rozhýbat =) Chybělo mi to =) Jinak též zavařujeme, mrraaaaaaky okurek, meruněk, třešní a jiných... také nad tím prosedím 3/4 dne, ale na zomu..to bude, mňam!! =) Jinak moc a moc ti přeji a držím palečky, aby ti právě ve fitness nebo alespo%n třeba nějaká brigádka tam vyšla! :-**

    OdpovedaťOdstrániť