utorok, 1. júla 2014

food diary ♥

Krásny 1. júl Vám prajem! 
Ako sa máte? Už ste si začali užívať letné prázdniny? :) Ako som sa tak prehrabávala v notebooku, tak som si všimla, že mám už aj pomerne dosť nahromadených fotografií jedál. To je ideálny dôvod, aby som sa s Vami o ne podelila v pravidelnej rubrike ´Food diary´. Snáď Vás s jedlami aspoň trošku inšpirujem. Keďže s raňajkami sa snažím prispievať v ranných príspevkoch, dneska sa tu objavia viac menej slané varianty raňajok, keďže rada striedam sladké a slané raňajky. Z obedov sa mi tých fotiek až tak veľa nenakopilo, no jeden z nich je úplne dokonalý! Ide o obed, kedy som si pochutnala na tradičnom ryžovom nákype, žiadnej zdravej verzii. Bol to úžasný ryžový nákyp od maminy a keďže ryžový nákyp nemávame často, tak som neváhala a po tej porcii som si ešte pridala. Patrí medzi moje obľúbené jedlá, takže niet sa čomu čudovať :) Dneska večer organizujeme taký ´sushi evening´ na byte u mojej sesternici, kde nás bude dokopy 5 (moja sestra, 3 sesternice a ja) a urobíme obrovské množstvo domáceho sushi! Už sa neviem dočkať :)) Na príprave domáceho sushi som sa ešte nepodielala, tak sa veľmi teším. To je aj dôvod, prečo som si dneska urobila veľmi ľahký obed, ktorý môžete vidieť medzi fotkami a tým bolo kuracie mäsko v marináde s čínskou zeleninou a zeleninovým šalátom. Keďže do sushi sa pustíme asi až okolo deviatej večer, určite si poobede ešte niečo dobré na jedenie 
pripravím. Ako trávite dnešný deň vy? :)

RAŇAJKY


OBED
VEČERE

Včerajšie narodeninové prekvapenie pre maminu:

Súťaž: #MOJEKASE
Zúčastnila som súťaže, ktorú usporiadala Veronika z Healthy lifestyle by me, ktorá spočíva v hlasovaní o najlepšiu/najkrajšiu kašu. Ovsená kaša patrí medzi jedno z mojich najobľúbenejších jedál a patrí medzi tie druhy jedál, ktoré mi dokážu prispieť k tomu, aby som mala deň hneď krajší alebo teda minimálne aspoň to ráno :)) S veľkou obľubou si ju pripravujem a s ešte väčšou obľubou sa vyžívam v jej zdobení. Z archívu mojich kašičiek som vylovila práve túto, ktorá sa mi svojim zovňajškom páčila zo všetkých mojich výtvorov asi najviac. Nie som zvyknutá na to, aby som nejaký spôsobom žiadala o Vaše hlasy, pretože hoci som sa zúčastnila viacerých súťaží, ani raz som nikomu nepísala, aby hlasoval práve za môj výtvor. Teraz však urobím výnimku. Myslím si, že je skutočne ťažké vybrať len zopár najlepších, no v prípade, ak by sa Vám moja súťažná ovsená kaša zapáčila, môžete za mňa hlasovať pod číslom TU. Za každý Váš hlas Vám budem vďačná a nech zvíťazia tie najkrajšie/najlepšie! Určite je čím sa inšpirovať a vďaka tej súťaži som natrafila nielen na skvelé blogy, ktoré som doposiaľ nepoznala, ale takisto aj na Instagramové účty. Možno tam aj vy nájdete tie, ktoré Vás zaujmú :)

11 komentárov:

  1. Bomba fotky Luci, jako vždy !!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je krása, hlavně ten nákyp vypadá úplně nejlíp, Mńam!!! Neskutečnéééééééé <3 A čím je Luci pokapaný, to je jako kapky medu nebo něco takového? Hned bych si dala, já dnešek trávila úplně úžasně (více jsem dnes psala na blogu), užij si krásně večer, sushi jsem bohužel kvůli ceně nikdy neměla, ale strašně ráda bych ho ochutnala...tak možná někdy jednou... jídla máš jako vždy absolutně špičkově naservírována, nádhera!! K tobě se chodím stejně nejraději namlsávat:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa zdá, že to je sirup alebo také niečo :) Hneď sa aj idem kuknúť na blog, aby som mala prehľad :)
      A ďakujem za krásny komentár ako vždy :)

      Odstrániť
    2. Ahá, to by také mohl být, každopádně vypadá úplně jak z nějaké hodně luxusní restaurace, to je fakticky bomba, a mimo jiné jsem si tvůj receptík na nákyp uložila, jelikož máme spoustu spoustu spoustu..ovoce, tak chci rodiče překvapit výborným nákypem právě s třešněmi, kterých máme také plnou lednici :-) Oni si taková jídla nevaří, tak myslím, že je hodně potěším:) A není vůbec zač:-*

      Odstrániť
  3. Ďakujem za inšpíracie. Už vidím svoj zajtrajší obed v podobe kur. mäsa so pšenom .. :) inak koľko g srvátkového syru si dala? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tuto to bola polovica, ale zvyknem si dávať aj celý :) Záleží na zvyšku dňa, každopádne ten syr je moj najobľúbenejší! Mám ho strašne rada! :)

      Odstrániť
  4. moje užívání jsou tvé fotečky, chci ten náákyp :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. já se převážně válím nebo ničím v posilovně :D
    krásná jídla!! :) ty palačinky (y)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tvoje fotky ma nikdy nesklamu, vždy sú tak úžasne vyfotené pod dobrým svetlom a uhlom :D S ryžovým nákypom ťa chápem, na svete môže byť xy receptou na zdravší spôsob ale origanálny recept vdžy bude najlepšie chutiť :D Uži si pekný večer

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kde kupuješ srvatkový syr lebo ja ho neviem nikde zohnat ..
    P.S: Úžasný blog aj fotografie ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :)
      Ja ho kupujem jedine v Lidl, neviem či ho majú aj inde, no tento je zaručene ten najlepší syr aký môže byť!
      Vyzerá takto: http://i.imgur.com/63ju8wN.jpg

      Odstrániť