pondelok 14. júla 2014

Food diary ♥


Toto ´Food diary´ začnem dnešným obedom, ktotrý sa mi síce ´vzhľadovo´ nepodaril tak, ako by mal, no bol skutočne lahodný. O recept na tieto pšenové guľky sa s Vami teda nepodelím, pretože to vyskúšam znova, aby to pekne a esteticky vyzeralo tak, ako by aj malo. Pôvodne to mali byť pekné pšenové guľky, do ktorých som zamiešala cuketu a tuniaka Calvo, ale nevydarili sa podľa mojich predstáv, čo ma trošku zamrzelo. Je dosť možné, že to bolo aj preto, lebo som sa už veľmi ponáhľala, no čo Vám však môžem s istotou povedať je, že kombinácia pšeno + cuketa + tuniak z konzervy je po zamiešaní neskutočne vynikajúca! Po dnešnom pokuse si to budem pripravovať zrejme často a myslím si, že je to vynikajúci obed aj so sebou do nádobky :) Keďže ocko ma veľmi milo prekvapil a priniesol mi z Rakúska tieto dobroty medzi ktorými boli aj morské plody, tak som si nimi obohatila a spestrila práve dnešný obed. Toto však nie je jediné balenie, balenie so šprotmi ma ešte len čaká a neviem sa dočkať, kedy sa do nich pustím :) Všetko čo je spojené s rybami a morskými plodmi úplne zbožňujem, takže som sa veľmi potešila. Okrem morských plodov boli súčasťou obeda aj fazuľové struky a ešte kapustový šalát. Po dnešnom cvičení som si 
ani nemohla dopriať lepší obed :) 



Lečo, ktoré mávam pravidelne každý deň na večeru a to rovno celú panvicu, 
pretože je to momentálne moje najobľúbenejšie jedlo a dokážem ho jesť doslova na kilá :))


Prajem Vám krásny zvyšok dnešného dňa ♥

8 komentárov:

  1. Nádhera Lucinko, myslím, že oběd z dneška vypadá i tak dost nádherně a to volské oko...já miluji takové ty roztékající se žloutky ňam ňam!!! <3 =) A lečo? Možná ho děláme úplně stejně, ale já ho také miluji, zbožňuji, prostě to je dokonalost, máme domácí papriky a červenají se už i rajčata, tak se strašně těším, až si ho udělám zase po dlouhé době - domácí <3=) Maková kaše je tako dokonalost!! Já chystám na zítra extra makové oblíbené kváskové placky <3 =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Luci, nepodelila by ses o recept na leco? Vypada skvele! A ty kasicky.. Muzu se zeptat - pocitas kalorie?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno samozrejme :) Hned ako príde domov mamina tak ho sem napíšem, lebo ja ho neviem robiť tak vynikajúco :) Ale ked mi povedala po dojedení že tam bolo 13 paradajok a 7 paprík, tak som skoro odpadla, že ako som to mohla zjesť :D vobec sa mi to nezdalo. A k tomu počítaniu, tak momentálne nepočítam :)

      Odstrániť
    2. To si ráda také počkám na receptík, vypadá skvěle a Luci, však je to skoro jen voda ta rajčátka, jako nic, také toho spořádám kvanta!!! :-DDD

      Odstrániť
    3. Mamina robí všetko od oka, takže snáď to budem vedieť nejak zrozumiteľne podať :D A Lucka to sme na tom rovnako :D

      Odstrániť
    4. Pridávam recept dievčatá! :)
      Je to veľmi, veľmi jednoduché, zrejme väčšina to robí tak isto :)
      Na 1PL kokosového oleja speníte nadrobno pokrájanú veľkú cibuľku. Na cibuľku pridáte na rezančeky pokrájanú papriku (množstvo je samozrejme na Vás). Osolíte a dusíte to do mäkka na strednom ohni (nie na stíšenom). Pridáte na tenké plátky pokrájané paradajky (množstvo takisto podľa vášho uváženia), osmažíte ich a keď sa dobre prehrejú, rozklepnete tam 1 vajíčko a dobre premiešate. Ešte trochu varíte, pokiaľ nebude vajíčko hotové a to je celé :)

      Odstrániť
    5. Tak přesně tak dělám též jen nepoužívám kokosový, ale rostlinný olivový olej ;-) Mňamina, děkujeme Luci (i mamině:))

      Odstrániť
  3. takto večer som si nemala otvárať tvoj príspevok, pretože som ostala hladná ! :D :D milujem tie tvoje kaše krásne ozdobené a musím už vyskúšať tú s tou cuketou. Doma cukety na kilá máme a neviem už do čoho by som ju napchala, takže zajtra ráno sa možno vyskytne v kaši :D
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť