streda 9. júla 2014

good morning, world ♥


Moje dnešné ráno som odštartovala touto úžasnou jablkovou ovsenou kašou, ktorá sa mi celkom vydarila, čo sa týka zdobenia. Čo poviete? :) Keďže som včera celý deň trávila oberaním a následným zaváraním marhúľ, tak som si pár odložila aj na dnešné raňajky. Marhule s ovsenou kašou mám veľmi rada, nakoľko nepoužívam žiadne sladidlo do kaše a tak si ju vždy osladím nejakým ovocím. Výbornou voľbou je vždy banán a tentokrát aj marhule, ktoré sú skutočne sladučké viac než dosť. Kašu som si uvarila z 80gr ovsených vločiek, do ktorých som počas varenia primiešala 1 vaječný bielok a 1 nastrúhané jablko. Kašu som ozdobila už so spomínanými marhuľami, tie som si posypala s musli Do plaviek! od Mixitu, ktoré mi kašu krásne spestrilo a na záver som pridala ešte čučoriedky. Vedľa v miske môžete vidieť tvaroh zmiešaný s gréckym jogurtom a jahodami, čo som si zamiešala do kaše. Mňáám! V schránke sa mi konečne objavilo aj nové vydanie časopisu Diéta, ktoré som už netrpezlivo očakávala, no priznám sa, že na to, že ide o letné vydanie, čakala som od toho viacej. Myslím, že toto je už posledné číslo, ktoré mi prišlo v rámci predplatného, tak sa budem musieť popozerať po nejakom inom časopise. Odoberáte vy nejaký
 časopis? Ktorý s tematikou zdravého životného štýlu by ste mi odporučili? Akými raňajkami ste začali dnešný deň vy? :)


Krásne dobré ráno Vám prajem ♥

15 komentárov:

  1. ahoj světe♥ zavařený meruňky mi pošli :P k snídani jsem měla vločky s jogurtem a blumama s cukrem:))) tvá snídaně je krásná, a časopisy? to nefíím

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kľudne by som ti poslala, ver mi! :) Ešte dneska pokračujeme. Uff :D

      Odstrániť
  2. Snídaně je opradvu krásně barevná a určitě výtečná! Já začala mou nejoblíbenější kváskovou plackou z 2 druhů mouky s kuuuupicí máku <3 a k tomu lahodné plnotučné kozí žervé a velkou mísou domácí malin a třešní! :-)
    Jinak časopisy si čtu pouze od strejdy, který má též předplacené, týkají se zdravého životního stylu, bio potravin a obecně bio produkve, to mám moc ráda. Dietu jsem si u nás občas koupila kdysi, ale na můj vkus se v těchto dámských magazínech opakuje rok co rok to samé téma a vlastně kdybych zalistovala v loňském, najdu tam i leckteré velmi velmi podobné články na stéhné téma... od té doby ho nekupuji vůbec. Jinak mám moc ráda časopisy typu Regenraxe apod., které se zaměřují na psychiku, duševní pohodu, a tak... tam je alespoň vždy něco nového :-)
    Jinak zavařování meruněk, tešní a okurek mě brzy u nás čeká také! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Luckaaa, tvoj komentár mi prišiel! Ten druhý ma pobavil :D zlatá :D tvoje raňajky znejú úžasne! Ani jeden z tých časopisov nepoznám, takže sa po nich pozriem :) Ďakujem za tipy! :)

      Odstrániť
    2. Uuuuuf :-D Mě se tu totiž objevila tabulka s nějakou chybkou :D:D (Ale jsem ráda, že jsem tě pobavila:D)
      Jojo, moje nejoblíbenější jsou: BIO měsíčník pro trvale udržitelný život, Regenerace, Meduňka a vlastně jsem zapomněla!! Mám půlroční předplatné časopisů Svět potravin! Ale také už mi teď končí, myslím, že minulý měsíc mi přišlo poslední číslo. Netuším, zda jsou všechna k dostání i u vás na Slovensku, ale určitě zapátrej, stojí za to ;-)

      Odstrániť
  3. To je krása! Já dnes měla kaši asi po dvou měsících a nazdobila jsem ji černým a červeným rybízem :P ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ježíši ty tvoje kasičky na ně se dá koukat celý den!! Jsou prostě nejlepší :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kašička je krásná, taky jsem dnes měla z 80 gramů vloček :D
    Jinak časopisy nekupuji žádné. Dříve jsem si četla články na internetu, ale teď už ani to ne. Přijde mi, že je to pořád to samé dokola.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jůůů :) Ta kašička, mňam. Já dnes vsadila na jáhly na sladko, lahoda :3
    fitmaddie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krása!:)..ohledně časopisů - ráda čtu Muscle&fitness :) Markéta

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Úžasné, moc se Ti povedla :) Já dnes snídala také kašičku - s pracně natrhanými špendlíky, tvarohem a semínky...co si budeme povídat, byla to dobrota :) Jinak Dieta mě zklamala již několikrát, takže jsem si ji tentokrát už ani nekupovala. Žádný časopis již nečtu, spíš projíždím internet:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Páááni to je zase nádhera♥ Zase uplně jinak vypadajíci kašička, ale musela být výborná! Já si kaše taky nijak nesladím, jen jednou za čas si do ní přidám čokoládku, když ji chci opravdu sladkou:) ale jinak ovoce stačí uplně krásně:) A nějaký ten časopis o zdravém životním style bych taky vážně nějaký potřebovala, jak jsem ti už psala:)) hlavně takhle v létě si ráda různé časopisy pročítám:))

    OdpovedaťOdstrániť