nedeľa, 20. júla 2014


Ja som začala dnešnú krásnu slnečnú nedeľu práve takýmito raňajkami. Vlastne nie! Hneď ráno som si išla na hodinku zabehať a až potom nasledovali tieto úžasné a bohaté raňajky, ktoré som si dokonale vychutnala, nakoľko je tam z každého rožka troška :) A čo vy? Aké raňajky spríjemnili Vaše nedeľné ráno? Keďže som mala chuť na slané raňajky, no zároveň ma čosi ťahalo aj k ovsenej kaši, tak som si urobila oboje. Na tanieri môžete vidieť 2 volské oká s ľadovým šalátom, uhorkou a čerstvou bazalkou, no a hneď vedľa leží miska ovsenej kaše pripravená zo 60gr ovsených vločiek, zaliata gréckym jogurtom a posypaná 1čl proteínu cookies&cream. Musím sa priznať, že tento rok som len pred pár dňami jedla svoj prvý tohtoročný melón, ktorý úplne milujem, len akosi nebola príležitosť ho kúpiť. Mali sme v poslednej dobe doma toľko ovocia a zeleniny, že na melón sme ani nepomysleli. Veľmi som sa potešila, keď sa nám objavil doma a tak ho papám ostošesť :) Niekedy si ho zvyknem len tak zamiešať do misky ovsenej kaše popri jedení, lebo je skutočne vynikajúci a tak sladučký ♥ 
Toľkoto takto hneď z rána, prajem Vám peknú a oddychom strávenú nedeľu! :))




... túto roztomilú lyžičku som zbadala v obchode a tak som si ju hneď hodila do košíka, 
nakoľko je pekná a farebná, takže si od dneška môžem vychutnávať ovsenú kašu práve s ňou :)

9 komentárov:

  1. Mňam, vypadá to skvěle a lžička taky!:D Já dnes měla 100g domácího kváskového žitno-ječného chlebíku s kozím (tučným) česnekovým pomazánkovým sýrem, k tomu čerstvé bylinky-pažitku a bazalku a véélikou mísu domácích třešní, posledních jahůdek a ostružin, mňam a ještě nutné tuky - takže jsem dodala hrst slunečnicových semínek a černý čajík s jasmínem...dokonalé, hned po 2 hodinkách už jsem snědla další velkou svačinu...mňam!:D
    Jinak já melouna miluji také a i když máme ovoce šíííílené množství, neodpustím si ho, protože ho nepočítám jako "jídlo", je to spíš jak voda, jak čaj, krásné osvěžení, taková sladká vodička, mňam, letos už mám asi 5 meloun!:D A jelikož je u nás 35°C (!!!), je na umření už po ránu, nedělám nic, ani včera, nedá se vůbec vylézt ven, takže zasedneme k hezkým filmům, které chceme vidět a užijeme si víkend. Možná je to totiž mlj poslední den, kdy nebudu muset jezdit do "práce"/na brigádu... pak už bohužel mi nezbyde čas na nic:( Co máš dnes v plánu ty Luci?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to si kedy stihla preboha aj raňajky a už aj desiatu? :D:D ja práve trávim ešte z tých raňajok :D ale porciu si teda mala riadnu :) Inak FB sledujem neboj, vždy sa kochám tvojimi dobrotami :) Nedala som ťa však sledovať, nakoľko je to môj osobný profil, tak nezvyknem ´like-ovať´tieto stránky ale mám ich poukladané v obľúbených, takže vždy mám každého obkukaného :) To isté platí aj na FB stránky fitnessiek, tie si pozerám pravidelne :) A o tom teple ani nevrav :(( neskutočne je horúco, už ráno pri behu som myslela že sa asi povyzliekam (:D) a to bolo len pol siedmej. Teraz by bolo ideálne isť niekde pri vodu a v opačnom prípade byť doma ako máš v pláne ty :) Ja by som najradšej šla niekam sa kúpať, ale kamarátky sú zaneprázdnené, takže preto som nemala možnosť sa ísť ešte kupať tento rok. Takže podobne ako ty budem doma, poupratujem a poobede pravdepodobne pôjdem navštíviť starých rodičov :)

      Odstrániť
    2. Jojo, já totiž vstávám každý den před 5 hodinou =) Takže snídám v 6 hodin a hned v půl 9 (zhruba) si dávám další pořádnou svačinu! ;) Jojo, to já si dávám pořádné nálože, to je fakt :-D Ale však víš - jíst je potřeba pořádně a dost ;)
      (To je v pohodě, také nejsem kdovíjaký "lajker":D) Já právě nevydržím ani u vody, v tomhle hicáku, nemám to vůbec ráda, rodiče se jedou koupat, já bych asi zahynula i tam :D Tak budu raději hold celý den doma, ale má se od zítra ochladit, tak se těšííím!:)) Já letos také nikde u vody ještě nebyla, ale abych pravdu řekla, ani mě to moc neláká, nejsem ten typ, co se rád opaluje nebo tak, hlavně mám pořád hrozně velikánský mindrák ze své postavy, takže bych se v plavkách nikde neukazovala...raději:((

      Odstrániť
  2. Už na instagramu jsem koukala, že jsme začaly den v podstatě stejně! :) Není nic lepšího než ranní běh, ještě takhle v létě, dokud není takové nesnesitelné vedro a vzdoušek je krásně čerstvý. Zrovna dneska jsem si to pobíhala v Nedošínském háji, kde byl navíc příjemný stín. No a hned mám lepší den, však to znáš:))
    Snídaně vypadá kouzelně, hlavně sympatická porce!:D Meloun letos také nejíme tolik, protože máme stále ještě tuny třešní, jahod, malin a podobně..Ale až pojedeme do Chorvatska, tam si ho zase užijeme ve velkém:)
    Užij si den!:*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Luci já tě (i ostatní) obdivuju, že v těch vedrech a ještě po ránu zvládnete cvičit :D Já jsem z toho horka úplně bez energie, mám migrény a otékají mi nohy, takže cvičení teď moc nedám :/ Ale teď mě napadá, že bydlíš na Slovensku a třeba tam taková horka nemáte :D :)

    Ta snídaně vypadá dokonale :) hned bych si jí dala, dokonce i tu slanou část, a to mě slané snídaně vůbec nelákají a naposled jsem si dala snídala slaně snad minulé prázdniny, když jsme byli na vodě a stanovali jsme :)
    PS: Ta lžička je rozkošná :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Juuu ta lžička je kouzelná♥ tak roztomilá!!! A snídaně vypadá božsky:)) přesně tak jak to já mám taky ráda, od každého trošku:)) a běhat jsem nebyla ani nepamatuji:) to zas bude těžký začátek, až začnu:D To bude bolet!!:D Ale jsem na sebe hrdá, že i v těchto vedrech cvičím, sice jsem pak jak když na mě vylili škopek vody:D ale o to lépe se po cvičení cítím:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vždy mě potěší že nejsem jediná kdo si užívá ráno takové mega porce :D Go girl, go :)
    fitmaddie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mňam, vyzerá to super ! :) podobnú lyžičku som mala aj ja, ale po tom čom som ju raz dala umyť do umývačky ostala celá biela :D :D silný program v umývačke zničil tú farbu :D a melón milujem aj ja, ale tento rok som mala zatiaľ len jeden :/ Ako hovoríš ty, mnoho iného ovocia je :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mmm, hned bych se do té snídaně pustila :) Ta lžička je skvělá, tu chci :D
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť