pondelok 7. júla 2014

my graduation day


Krásny začiatok týždňa Vám prajem ♥
Môj začiatok týždňa sa niesol v znamená promócií :) Áno, dneska som ich absolvovala a len pred hodinkou sme prišli domov. Počasie sa nám nemohlo vydariť lepšie, hoci bolo až príliš teplo, no tešila som sa, pretože už po zvyšok týždňa sa to má zmeniť. Tešilo ma to najmä preto, pretože sme mohli urobiť fotky pred budovou, čo si myslím, že pôsobí krajšie. Ja osobne fotenie skutočne neznášam, snažím sa mu vyhýbať ako sa len dá, čo mi častokrát rodina a kamaráti vyčítajú, no takéto udalosti prežijeme len raz za život, tak si to vyžaduje určitú dávku prekonania sa a tak som veľmi rada, že budem mať spomienky vo forme fotiek :) Viem, že je to článok odlišný od tematiky môjho blogu, ale napadlo mi, že takéto menšie spestrenie by tu nezaškodilo. Pôvodne som mala mať oblečené úplne iné šaty, ktoré som si objednávala z anglickej stránky Asos, pričom mi mali doraziť už minulý týždeň. Stalo sa mi to po prvýkrát, že by zásielka z tejto stránky nedorazila na čas, čo ma veľmi mrzelo a tak sme boli nútení ísť kúpiť šaty predvčerom. Možno to mnohé z Vás poznajú, že práve, keď niečo súrne potrebujete, tak to nikde nemajú. Nebolo tomu inak ani teraz a tak jediné šaty, ktoré som našla a hodili sa na túto príležitosť boli práve tieto, z Orsay-u. Nie je to obyčajný materiál, takže sa odlišovali od bežnej látky a práve tým ma veľmi zaujali. Možno sa mnohým z Vás bude zdať čudné, že mám obuté balerínky, ale bohužiaľ, s mojou výškou 176cm sa cítim čo i len na 2cm opätku veľmi nepríjemne, nakoľko všetky moje kamarátky sú veľmi nízke. Ja som si dnešný deň užila, 
snáď sa aj Vám vydaril pondelok podľa Vašich predstáv :). 

s najlepšou babičkou na celom svete ♥ 
fotka so sestrou musí byť :)

Po slávnosti nás ocko pozval na obed, kde som si objednala úžasnú cesnačku, poctivo s bielym rohlíkom (nie je sa čím chváliť)
ale túto polievočku úplne zbožňujem a keďže doma ju nerobievame, tak som proste neodolala :) Ako druhé jedlo som si vybrala 
grilovaného pstruha na masle s ryžou a zeleninovou oblohou. Všetko bolo úplne vynikajúce, poriadne sme sa napapali a s plnými 
bruškami vybrali domov! Mamina práve dokončuje tortu, takže večer ešte zájdeme k starým rodičom a strávime u nich večer :)

27 komentárov:

  1. Lucinko, tak ještě jednou dodtaečně gratuluji, vypadáš nádherně, moc ti to s všatkách sluší a vypadají skvěle. Já mám problém opačný, s mou výškou 161 cm jsem ráda za každý centimetr navíc :D U nás je dnes nehorázné, ale absolutně nesnesitelné vedro a dusno a konečně se žene nějaký deštík a bouřky, čekáme na to už jako na smilování, je totiž velké horko a sucho už moc dlouho...
    No a obídek vypadá krásně, česnečku také miluji, doma jí sice rodiče vaří, ale taťka jí dělá se sádlem velmi velmi mastnou a to mi moc dobře nedělá, takže si jí ne vždy dávám, ale proč si jí nedopřát, obzvlášť u tebe a s bílým pečivem je nejlepší, ono chroupat k tomu nějakou kornbagetku...rohlík je rohlík:D
    Krásně si užij zbytek večera! Dnešek patří jen tobě :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Len mi je ľúto, že tie šaty nevyniknú tak na tých fotkách, lebo sú biele :( Nevadí ale :) No to je to, že kto je nízky, chce byť vysoký a potom naopak :D Aj u nás je neznesiteľné teplo dnes ale takisto hlásia už burky, takže aspoň trošku nás to schladí, hoci sa mi veľmi nepáči toto júlové počasie. Ešte som sa ani nebola kúpať a opalovať už vobec nie :( A inak s tou bagetkou ťa chápem :D ja milujem cesnačku s opekaným rohlíkom alebo bagetkou, ale tuto tam dali normálne čerstvý, takže to nebolo ono, ale polievočka je tak či tak veľmi dobrá :) A ďakujeeem! Snáď si mala pekný deň aj ty! :)

      Odstrániť
    2. I tak ti to v nich ale moc sluší ;-) Ta postavička...nádherná =) Já také ne, ale je pravda, že na opalovačky a koupačky ani moc nejsem, být na horku na Slunci mi nedělá dobře, já tak zalézt někam do stínu a tam se válet :-) Já právě zbožňuji i čerstvé pečivo takhle, když je křupavé, ještě klidně teplé, u nás v městě máme asi 400 metrů jen od nás přímo pekárničku, kde denně pečou snad 1000 druhů sladkých i slaných dobrot a pravidelně od 16hod to voní po celém městě, je to hrozné lákadlo neodolat - a kolikrát neodolám a pro něco teplého čerstvého si zajdeme, mohla bych se toho ujíst! Já dnes trávila celý den doma, právě kvůli horku a dusnu, nedá se dýchat a odpadám i doma =) Snad se brzy konečně ochladí a pročistí vzdoušek :-)

      Odstrániť
  2. Luci, gratulujem Ti. Šaty sú krásne a tie balerínky chápem, vôbec som netušila, že si až taká vysoká.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc gratuluji =) Moc ti to slušelo a snad jsi si ten slavný den užila dle tvých představ.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Luci jeste jednou gratuluji. Krasne fotky se sestrou a babickou. Skvele, kdyz ma clovek jeste prarodice.
    Saty taky hezke, elegantni a super vlasy.
    Prima vecer.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratulujem ti, Luci :) Počasie ti pekne vyšlo a aj ty si kočka. A to s tými topánkami úplne chápem. Ja mám 175cm a síce vysokých topánok mám dosť, ale hanbím sa ich nosiť, hlavne kvôli výške. Nielen všetky kamarátky sú odo mňa oveľa nižšie, ale aj väčšina chalanov. :-/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no o chalanoch ani nehovorím radšej :D hh. Tak vidím, že v tom nie som sama :)

      Odstrániť
  6. I ode mě ještě jednou gratulace. Vypadáš báječně, s kytkou jako princezna. A tvůj oběd vypadá moc lákavě!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem Vám krásne za Vaše komentáre! Ste veľmi zlaté! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc gratuluji Lucinko ještě jednou! Jsi velká šikulka a na fotkách ti to moc sluší :) Šatičky ti moc sluší a pokud jde o tu výšku, co já bych dala za nějaký ten centimetr na víc :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hh :D kľudne ti dám minimálne z mojich nôh :D a ďakujem! :)

      Odstrániť
  9. Moc moc gratuluji, všichni jsme na Tebe pyšní :-) V šatičkách vypadáš překrásně, z výšky si nic nedělej, člověk má zkrátka vždy opak toho, co by si přál (já bych třeba možná chtěla být o něco vyšší :D ) :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. A úplně jsem zapomněla pochválit fotku s bábinkou, je přenádherná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne Peťuš :) Mne sa tá páči zo všetkých najviac. Darmo, babka je ešte aj teraz veľká fešanda :)

      Odstrániť
  11. Luci gratulujem a bola si nádherná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc ti gratuluji k promoci! :) Musím říct, že ti to moc sluší, fotky jsou krásné :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. s tou výškou to máme rovnaké, ale keď ja tak milujem opätky ! :D povedala som si teda, že budem aj vysoká ako stĺp, ale opätkov sa nevzdám :D a dlho som pozerala najprv na fotky, že odkiaľ tie šaty poznám.. áno, na tie som pozerala v Orsay, ale mali už len to najväčšie číslo :/
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Odpovede
    1. No mne sa v poslednej dobe stále stáva, že ked sa mi niečo páči, tak už majú len tie väčšie čísla :( a ďakujem krásne! :)

      Odstrániť
  15. Lucinka, vyzerala si fakt krasne! Len ma fakt mrzi, ze sme boli tak blizko seba a nespoznali sme sa :/ skoda snad uz raz sa nam podari vidiet :)) Obedik si si urcite uzila vyzera fakt skvelo! My sme tiez boli so sestrou na obedik vo wasabi tak som si tiez dopriala :) a nie len ja ale tiez aj babicky - objavovali nove chute :D Tvoja babicka vyzera velmi sympaticky a milo! :) Pevne verim, ze si si dnik co najkrajsie uzila a gratulujem ti este raz! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Boli ste predsa vo Wasabi? :)) Čo dobrého si si dala? Budem tam musieť už niekedy zájsť :) A ďakujem aj za babku, ona aj je strašne zlatučkáá. Zbožňujem ju najviac na svete :) Dúfam, že aj ty si si užila pekný deň so sestričkou a oslávili ste jej titul ako sa patrí. Fakt bola veľmi krásna! :)

      Odstrániť
    2. Hej hej boli :) Objednavala som to dopredu, aby jej nejako pekne spravili stol pre 6 tich, nech to ma pekne nazdobene, ked uz tak uspesne ukoncila studium :) Objednala som dopredu cele take menu, aby si to stihli prichystat, ked sme uz dorazili tak vo velkom :) Predjedlo Miso soup polievocka klasika :) a potom hlavne jedlo kuraci steak.. ja som si dala so zeleninkou ale zostatku nasej posadky som k tomu objednala opekane zemiaciky s parmazanovym dipom so 4 druhmi korenia to som tam uz tiez mala a bolo to vynikajuce :) a tiez k tomu zeleninku... a ako dezert mangovo kokosovy kremm teda pochvalovali si to riadne! :) ja som ho nemala no ze vraj nic lepsie nepapali :) Urcite tam zajdi niekedy Lucik stoji to tam za to :)) Dakujem za sestricku :))

      Odstrániť
  16. Srdečne gratulujem! :))
    Inak to je UKF? Tam som bola na začiatku júna na prijímačkách aj som sa tam tešila, že tam pôjdem ( ak by mi nevyšla prvá možnosť) ale zobrali ma aj inde :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeem! :)
      Áno, je to UKF. Tak to ti potom gratulujem k prijatiu a prajem ti veľa úspechov a síl na vysokej škole :)

      Odstrániť