nedeľa, 27. júla 2014

Recept: zdravý a jednoduchý quiche ♥


Ahojte ♥
Ako trávite dnešnú nedeľu? :) Čo sa mňa týka, tak oddychovo a príjemne, nakoľko sa od rána motám v kuchyni a vyváram, čo mi robí veľkú radosť a veľmi si to užívam :)) Dneska som mala obed na starosti ja a musím sa pochváliť, že každému veľmi chutilo, takže zrejme sa mi obed skutočne vydaril. Dnešnú nedeľu vyhlasujem za ´rybaciu´ :D haha, pretože každý jeden obedový chod okrem dezertu samozrejme, obsahoval rybu. Mali sme rybaciu polievku a ako hlavný chod to bol grilovaný kapor s ryžou basmati, zeleninové špízy, zeleninový šalát s dressingom z bieleho jogurtu a celé som to obohatila o tento úžasný tuniakový koláč, o ktorý sa s Vami musím podeliť! Veľmi sa teším, že som sa doň napokon pustila, pretože si ho budem robiť určite častejšie a to najmä v čase, keď už budem chodiť do školy, pretože si to viem predstaviť ako dokonalý krabičkový obed. Neskutočne mi chutil ako aj ostatným a navyše je veľmi zdravý a strašne jednoduchý na prípravu. Dokonca aj ingrediencie sú také, ktoré máte bežne doma, takže ak náhodou hľadáte inšpiráciu čo si urobiť na obed, k večeri alebo len tak, tak si myslím, že toto je skvelá voľba. Je to niečo iné, aspoň u nás určite, pretože slané koláče sme nikdy nerobili. Koláč som piekla podľa tohto receptu a až 
na malé obmeny je to to isté. Ak sa ho rozhodnete vyskúšať, určite dajte vedieť ako sa Vám podaril a či Vám chutil :) 


Môj tip: 
Tento koláč chutí úžasne s dressingom z bieleho jogurtu, ktorý si ochutíte troškou soli a čiernym korením. 
Pre milovníkov pizze: určite vyskúšajte tento koláčik, pretože mi to chutí veľmi podobne ako pizza s tuniakom :))

15 komentárov:

  1. Mmm, tak ten bych si dala :). Ovesné vločky mám ráda, tak by mě zajímalo, jestli by mi to chutnalo i takhle v těstu
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono ich tam ani nie je veľmi cítiť, vlastne vôbec. Nikto to nerozoznal, takže určite by ti chutil :) celkovo je skutočne vynikajúci! :)

      Odstrániť
  2. mas uzasny blog , nasla som Ta vdaka sutazi blogeriek Soni Skoncovej a vidim,ze sa stane jednym z mojich oblubenych ,vela stastia prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne! :)) Takéto komentáre si vždy veľmi vážim :)

      Odstrániť
    2. nemáš začo si strašne šikovná :)

      Odstrániť
  3. Vyzerá to super! :) Určite to vyskúšam :) Ty ma tak vždy potešíš tým jedlom :)) Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já nechápu co všichni máte s tím tuňákem ve vlastní šťávě ten v tom olivovém je 100x lepší a když nechcete tolik tuku tak se to sleje a má výbornou chuť a aspoň trochu zdravých tuků..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čoo??? Preboha! zato, že som pridala do receptu tohto, pretože bol v pôvodnom, tak hneď takýto komentár? Ja milujem tuniaka v olivovom oleji a jem ho takmer každý deň, tak nechápem prečo hneď treba písať komentár týmto štýlom. Navyše vo ´Food diary´, ktoré tu mám a pridávam fotky jedál tak je tam niekoľkokrát stále tuniak v olivovom oleji alebo aj tie ostatné zeleninové či v paradajkovej omáčke, ktoré takisto obsahujú zdravý olivový olej. Takmer všetky jedlá, ktoré sa dajú si robím na kokosovom oleji, či už kuracie mäso, vajíčka, ryby či zeleninu, takže rozhodne sa týmto tukom nevyhýbam. Práve naopak. Jedlo mi chutí omnoho viac keď je robené na oleji.

      Odstrániť
  5. Zítra jedu na dovolenoua a dlouho jsem přemýšlela co si udělám na oběd. DĚKUJU! :D :)
    Fit Maddie

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá to výborně! Už dlouho mě to lákalo, někdy určitě zkusím. Ukládám do záložek :)
    http://healthylivingbymyself.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ahoj =) chystám se udělat podle tebe tento quiche, ale nesedí mi, že v seznamu ingrediencí není máslo a v postupu je ... nebo jsi tam místo másla dala ten kokosový olej? děkuji za odpověď =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Ďakujem za upozornenie, áno áno! Určite som ho nahradila kokosovým olejom, pretože maslo väčšinou stále nahrádzam práve ním :)

      Odstrániť
  8. Určite vyskúšam, dúfam, že zachutí aj detom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super recept, skúsila som cesto a je perfektné! Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vyskúšala som cesto a je perfektné! Ďakujem za super recept :)

    OdpovedaťOdstrániť