streda, 2. júla 2014

the way we spend our time defines who we are ♥

Možno ste už včera na mojom Instagrame postrehli fotku z nášho včerajšieho sushi večera, kedy sa nás zišlo 5 báb. So sestrou a sesternicami sme strávili príjemný večer a potiahli sme ho až do desiatej večer, takže domov sme prišli o pol jedenástej celé unavené a napapané! Bolo úplne úžasne! O piatej sme sa pohli z domu, zastavili sme sa v Tescu nakúpiť suroviny na sushi a vyrazili sme k sesternici na byt. Tam už všetky hladné ako vlci sme sa pustili do prípravy (s tou ryžou sme sa ale natrápili) a keď to už bolo hotové, nevedeli sme sa dočkať, kedy sa doň pustíme! Ako môžete vidieť na prvej fotke, urobili sme toho skutočne veľa. Netušila som, že príprava domáceho sushi je tak jednoduchá a cenovo veľmi výhodná. Na toto množstvo sushi sme nakúpili suroviny za 20€ a robili sme niekoľko druhov. Na výber bolo sushi s lososom, s nepravým lososom, avokádom a pórom, uhorkou a ešte s mangom (snáď som na nič nezabudla). Mne úplne najviac chutilo to s nepravým lososom a na druhom mieste bolo jednoznačne to s mangom. Musím povedať, že som sa držala veľmi dobre, lebo som skončila s jedením ako posledná. Veľmi, veľmi mi chutilo a nabudúce sa ho pokúsim urobiť doma :) Zo všetkého tohto sushi zostalo napokon 2,5 taniera, takže to sme si porozdelovali a zobrali domov. Zvyšok večera sa niesol v znamení dlhého rozprávania sa, takže sme si ho skutočne užili :) Už teraz sa nevieme dočkať ďalšieho takéhoto ´rodinného´posedenia. Máte radi takéto pohodové večeri alebo ich radšej trávite niekde vonku na party? Ja sa musím priznať, že omnoho 
viacej si užívam práve tieto večery. 

10 komentárov:

  1. Aaach, sushi s mangem! Zní to jako super dámská jízda! Ty já mám nejradši, na party mě neužije... Užívej léta a prázdin! :) (a nezapomínej posílat spoustu fotek snídaní na instagram, tvé fotky mi vždycky zlepší náladu :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj u mňa je to tak, že už proste ma tie party nejak nebavia. A ďakujem :) Zatiaľ som ešte nemala možnosť si ich nejakým spôsobom užívať, ale snáď aj to bude.
      Ty si zlatá! :) Bohužiaľ teraz zvyknem ráno už o pol ôsmej vyrážať z domu, lebo chodím pomáhať do záhrady starým rodičom, takže v tie rána moje raňajky nie sú ničím zaujímavé, ani nazdobené, teším sa, že sa rýchlo zobudím a napapám, takže nemám čas to ešte fotiť :( Ale budem sa snažiť :))

      Odstrániť
  2. Bože, to je krása, tak strašně ráda bych sushi ochutnala...vypadá senzačně! Já osobně nechodím vůbec na žádné party ani akce, toho jsem si v pubertě užila až až, ale co mám strašně ráda jsou právě taková klidná posezení, ať už s rodinou či kamarády, kdy si povyprávíme vše, co se událo a strávíme hezký klidný večer třeba právě s dobrým jídlem. Tady u nás jsou suroviny docela drahé, jen ty Nori plátky stojí dost, ale třeba jednou přesto sushi ochutnám,tohle vypadá perfektně!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádhera, dúfam, že sa mi o tom bude aj snívať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já mám taky nejraději takovéhle příjemné posezení s kamarády (i když jich moc nemám :D), diskotékový/pařící typ jsem nikdy nebyla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úplne sa stotožňujem, ja mám tiež najradšej pokojné posedenia s rodinkou pri jednom stole, kedy sa dlho rozprávame, čo je nové, poohovárame koho sa len dá, posťažujeme sa.. vôbec mi netreba nejaké divoké párty.
    K tomu sushi, klobúk dole, vyzerá ako od profesionála! Ste veľmi šikovné ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja mám rada aj s omeletou alebo uhorkou, so sestrou sme už skúšali aj california roll a aj sa celkom podarila a aj tie vaše vyzerajú§ úžasne hneď by som si dala :)

    OdpovedaťOdstrániť