sobota 19. júla 2014

Veľká súťaž bloggerov a ako som sa umiestnila v TOP 13 ♥

Prekvapil Vás nadpis článku? Ak áno, hneď Vám objasním, prečo som ho tak nazvala a ako súvisí práve s mojím blogom. Prednedávnom, konkrétne v júni, usporiadala známa a uznávaná modelka Soňa Skoncová súťaž, do ktorej mali možnosť prihlásiť sa všetci bloggeri zo Slovenskej alebo Českej republiky. Ako isto viete, moje okolie (až na výnimku pár ľudí), ani len netuší, že píšem nejaký blog. Myslím si, že je to tak lepšie a dúfam, že to tak aj dlho zostane. Práve toto bol dôvod, prečo som skutočne dlho premýšľala nad tým, či sa do súťaže zapojiť alebo nie. Potom som sa však zamyslela nad tým, že koľko úžasných blogov som našla prostredníctvom takýchto organizovaných súťaží, ktoré sledujem dodnes a sú skutočnou inšpiráciou. Pomyslela som si, že sa možno nájde zopár ľudí, ktorých môj blog zaujme a budú ho vnímať podobne. Trvalo mi pár minút, kým som napísala komentár k jej príspevku, ktorým by som sa do súťaže zapojila, ale boli to 3 dni, kým som sa ten komentár odhodlala odoslať. Verte či nie, hneď mi prišlo zopár e-mailov, aký mám pekný blog a že ho našli prostredníctvom tejto súťaže. O tom, akú veľkú radosť mi to urobilo Vám snáď ani nemusím hovoriť :) Do súťaže sa zapojilo približne 83 blogov a Soňa vyberala 13 najlepších, ktoré ju zaujali. Vybraným majiteľom blogov následne odoslala tričko z jej vlastnej kolekcie s nápisom I´m Blogger (môžete zakúpiť TU) a úlohou bolo do 20. júla urobiť príspevok podľa vlastného uváženia, v ktorom samozrejme bude figurovať toto tričko. Z 13. bloggerov vyberie toho,
ktorého príspevok ju zaujme najviac, takže fantázii sa skutočne medze nekladú :)


Keďže Soňa vedie fashion blog a väčšina vybraných blogov spadajú do kategórie fashion blogov alebo blogov o kozmetike, predpokladám, že väčšina bloggeriek sa vyberie týmto smerom a vykúzlia pekné outfity s tričkom :) Keďže môj blog je odlišný, pretože je zameraný na zdravý životný štýl, rozhodla som sa, že rada by som prezentovala tričko v príspevku, ktorý by súvisel s tematikou môjho blogu a zároveň by vystihoval aj dané tričko. Pohrávala som sa s mnohými myšlienkami ako spracovať článok, napadali mi rôzne nápady, až som skončila pri tom, ktorý vlastne uvidíte aj v tomto príspevku. Čo by ste o mne mali vedieť je, že som strašný perfekcionista, čo sa týka takýchto vecí a vždy si na nich dávam fakt záležať. Práve preto som požiadala o pomoc moju veľmi dobrú kamarátku, ktorá bola taká ochotná, že mi vyhovela a pomohla mi s fotografovaním a myslím si, že fotky sa ani nemohli podariť lepšie, za čo jej neskutočne ďakujem :). A teraz k samotnému príspevku, v ktorom Vám priblížim to, ako vyzerá moja príprava na príspevok. Majitelia blogov, ktorí si dávajú na príspevkoch záležať samy vedia, že to nie je práca na niekoľko minút, ale trvá to skutočne niekedy v rozmedzí od jednej do niekoľkých hodín. Je to skutočne 
veľký ´požierač času´, ale adekvátnou odmenou za vynaložené úsilie a čas sú potom Vaše reakcie a komentáre, ktoré si veľmi ceníme :)
aby to nebolo celé len o ´nastylovaných fotkách´, pretože mám pocit, že momentky sa vydaria vždy najlepšie čo sa týka prirodzenosti :)



Na záver sa Vám priznám, že fotenie milujem, pokiaľ fotím niekoho alebo niečo ja. Akonáhle má niekto fotiť mňa, tak je to pre mňa hotové trápenie. 
Napriek tomu som sa snažila, aby sa fotky vydarili, a preto pevne verím, že sa Vám dnešný ranný príspevok a jeho spracovanie páči. Je to trošku 
iné ako to, na čo ste u mňa zvyknutý. Prajem Vám krásny začiatok víkendu, ktorý pevne verím, že si užijete podľa Vašich predstáv ♥

26 komentárov:

  1. Gratuluju ke skvělému umístění :). Článek jsi napsala moc pěkně a na všech fotkách Ti to ták sluší! :) To tričko se mi fakt líbí
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne ! :)
      To tričko si môžeš zakúpiť ak by si chcela tu: http://skoncova.sk/eshop/ :)

      Odstrániť
  2. Tak teď jsem totálně odpadla Luci!!! Bezesporu mohu říct, že to je snad nejlepší článek co jsem vůbec tu četla!!!!! Nedokážu ti ted slovy popsat tu pecku,myslím, že jsi vykouzlila na 1000000% nejlepší článek, kreativní, inspirativní, originální, nádherný, úžasný.... Vypadáš tam nádherně a co víc?! Máš krásný pokojík, já osobně milujiiiii fialovou barvu a hlavně provence venkovský styl..takže se mi hrozně líní celý design! (Máme to téměř stejné!!:D)
    Tento článek prostě nemá nemá a nemá chybku, opravdu, pořád si to prohlížím, máš úžasné nápady, neksutečné..jsi prostě úžasná a moc ti gratuluji, myslím, že jsi (pro mě jednoznačně) top vítězka!! Opět vše dokonalé a taky musím podotknout tvé krásné vlasy, ty ti velmi závidím, nádherna!! POstavičku ani nekomentuji, co já bych za ní dala...♥♥♥♥♥♥
    Dochází mi už slova chvály, tohle je prostě absolutní bomba článek - TOP! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti za krásny komentár Lucka! ty si na nich vždy dáš tak záležať, čo ma veľmi veľmi teší :)
      Som strašne rada, že sa ti článok páči, si zlatá! :))

      Odstrániť
    2. Luci, píši jen to, co opravdu chci říct, upřímně a popravdě, vážně je tohle úžasný nápad a doteď mě fascinují ty krásné fotky, jsi neskutečně šikovná! Určitě vyhraješ spoustu dalších soutěží! =) :-*

      Odstrániť
  3. Pre boha .... co sa stalo tvojim vlasom ? Na to, ze sa snazis jest tak velmi zdravo tvoje vlasy zdravo teda nevyzeraju.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D:D úplne som čakala takýto komentár k mojim vlasom :D:D inak, chodím pravidelne na strihanie a vlasy mám také ´krepovité´ normálne. Nemám ich ani rovné, ani kučeravé, proste takéto. Vlasy si vôbec nežehlím už asi 6 rokov, takže takéto sú a vôbec mi to nevadí :) Nerobila som si zvláštny učes a nesnažila som sa ´nastylovať´, chcela som nech to pôsobí tak ako to je.

      Odstrániť
  4. Lucinko, moc ti gratuluji k umístění! Jsi šikulka a tenhle článek jsem přečetla doslova jedním dechem" Jsi nádherná, fotografie vypadají skvěle, o snídani ani nemluvím ♥ to tričko jsem u pár blogerek už viděla, ale nedozvěděla jsem se, jak k němu slečny vlastně přišly, takže konečně se mi dostalo vysvětlení ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veroni :))
      Ano ano, dá sa kupiť na Soninom e-shope tu: http://skoncova.sk/eshop/ :)

      Odstrániť
  5. Krásný článek a ještě krásnější fotky! :)

    Moc ti to sluší a snídaně vypadá taky skvěle :) Na tvých příspěvcích je vidět, že tě focení i blogování opravud hodně baví a dáváš si s tím záležet :) a myslím, že důkazem je vždycky i spousta kladných komentářů a pravidelných čtenářů :)
    Jen tak dál a držím palečky! :)

    PS: Děkuju za inspiraci na stránku pro úpravu fotek :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne! :)
      Máš pravdu, blogovanie ma veľmi baví a je to asi ten najlepší koníček ktorý som si mohla zvoliť :)

      Odstrániť
  6. Moc se ti to povedlo! :)
    A jsi strašně drobounká, na těchto fotkách to úplně vyniklo a taky máš neskutečnou hřívu :D
    Jinak tě obdivuji, že vydržíš tak dlouho čekat. Já bych si teda snídani nejdřív připravila, potom nafotila, snědla a až pak upravovala a psala článek :) Jak toděláš, když máš třeba vajíčka nebo kaši? To jíš studené ne? :D
    Měj se hezky a za netradiční články jsem ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! :) Ja práveže ani nie som drobunká, lebo som strašne vysoká a pri kamarátkach, ktoré merajú cca. 165cm pôsobím práveže dosť ´veľko´:)
      Pri kašách mi vyhovuje, že si trošku počkám, nakoľko úplne horúce ich jesť nechcem, ale ono som to dala asi v zlom poradí, lebo sa mi to páčilo viacej, ale fotky upravujem a článok píšem až po dojedení :)
      Ale je pravda, že čo sa týka obedov, tie si niekedy musím ešte prihrievať potom :D
      Maj sa krásne aj ty :))

      Odstrániť
  7. Páni, tak tohle je vážně krásný článek! :) Fotky se opravdu podařily, Tobě to neskutečně sluší, jsi tak inspirativní a sympaticky působící človíček:) Hlavně z každého Tvého příspěvku vyzařuje taková radost, s jakou bloguješ, taková pozitivní nálada a je vidět, jak moc si dáš na každé fotografii a každém řádku záležet. Proto Tvůj blog už dlouho sleduji a těším se na každý článek, který přidáš! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pekný článok, vydaril sa ti, Luci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tohle je tak skvělý článek, pozitivní, úžasný :-)
    Jsi úplně neskutečná, působíš krásně, mile a hrozně moc hubeňounce, myšleno v dobrém :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Luci ty jsi úžasná♥ Moc ti gratuluji, že jsi se dostala do top 13 a věřím, že Soňa vybere právě tebe a tvůj blog, protože by sis to zasloužila nejvíce!! Já tvůj blog miluju od první návštěvy a každý tvůj článek je stále lepší a lepší:)) Ne jen že máš úžasné fotky, vše vždy krásně naservírované, dokonale vyfocené, ale vždy u tebe najdu něco nového, nějakou super inspiraci a hlavně hezká slova, která se vždy krásně čtou a vždy se těším na nový článek:) Uplně upřímně ti můžu říct, že jsi rozhodně jedna z mých nejoblíbenější blogerek! A pokud bych měla brát pouze českou a slovenskou scénu, tak snad ta moje nejoblíbenější:)) Bude to asi i tím, že máme několik věcí společných, obě milujeme snídaně a baví nás si s nimi vyhrát:)) No..ještě jednou gratuluji a ať se ti s blogem daří!!!♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gabiii, ty si tak neskutočne zlatá a milá osôbka! ♥♥♥ Veľmi pekne ti ďakujem za tvoje milé a úprimné slová! Počas čítania komentáru som sa po celý čas usmievala, pretože to inak ani nejde :)) Toľko krásnych viet v jednom komentári, strašne ti dakujem :)) Môžem ti s určitosťou povedať, že aj v mojom prípade patrí tvoj blog medzi moje najobľúbenejšie a ja som veľmi, veľmi rada, že som prostredníctvom neho mohla spoznať takých úžasných ľudí, ako si aj ty :) ♥

      Odstrániť
    2. Jéé ty jsi skvělá:)) moc děkuju:) taky jsem strašně ráda, že jsem na tvůj blog narazila můžu si ho číst a inspirovat se u tebe♥

      Odstrániť
  11. Ahoj Luci, uzasny clanek a moc ti to slusi! :) Gratuluji, tvuj blog je skvělý!
    Mohla bys mi prozradit, jaky fotoaparat pouzivas?
    Děkuji!

    Přeji hezkou nedeli
    Karin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ti Karin veľmi, veľmi pekne za pochvalu! :)))
      Ja fotím na obyčajný digitálny fotoaparát Canon PowerShot SX150 IS.
      Tiež ti prajem pekný zvyšok nedele, snáď si užívaš toto slnečné počasie :)

      Odstrániť
  12. Lucka velmi ti gratulujem že si sa dostala do top 13, mocc moc ti to prajem , je skvelé že si sa nakoniec zapojila a že mnohí mali možnosť spoznať tvoj blog pretože je vážne skvelý a ja som tiež rada že som ho vdaka komentarov na inych blogoch spoznala lebo patrí k mojim oblubenym ns ktore sa teším že si prečítam nový článok :)

    a to tričko od Soni je krásne a ty tiež:) inak to mam rovnako veľni nerada pozujem, cítim sa tak nepríjemne pri tom ale jedlo milujem fotit :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Veľmi neférové aby ostatný rozhodovali o víťazke súťaže, kedže Skoncova ma vacsinu návštevnikov na blogu fashionfans.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc se ti to povedlo, držím palce v soutěži :)
    cheap VOGUE

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj Luci, konecne po dlhom case mam chvilku volna a nasla som si cas na citanicko tvojho blogu! :)) Musim povedat, ze o tejto sutazi som premyslala aj ja, ked som mala svoj blog preto som strasne, strasne rada, ze si sa rozhodla do sutaze zapojit! :)) Velmi ti drzim palceky! Neviem, kedy je vyhodnotenie sutaze ale pevne verím, ze sa ti podari uspiet! :)) Uz teraz je to uzasne zviditelnenie tvojho blogu a nova prilezitost na rozsirenie citatelov a vseobecne moznosti! :) Si strasne mile dievca a som fakt rada, ze sme sa nasli cez blogy! :) Budem ti drzat palceky v napredovani! A sledujem, ze prispevkami sa stale viac a viac posuvas dopredu! Dakujem, ze som si opat mohla sprijemnit den prave tvojim blogom a prispevkami! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzíííík moja najzlatšia!!! Taká si zlatá, že si ma dneska potešila tvojím komentárom! :))) Veľmi veľkú radosť si mi urobila. Môžeš mi veriť, že tvoj blog mi neuveriteľne chýba a mrzí ma, že si ho nenechala aspoň otvorený :( Vždy keď som naň išla, tak si ma úplne motivovala, či už v oblasti cvičenia alebo stravy. U teba som sa naučila, že keď niečo chceme, tak len poctivou drinou to aj dosiahneme a zároveň môžeme mať z toho aj radosť :) Je to skutočná škoda, že si s tým prestala. Napriek tomu ťa však neustále sledujem na Instagrame a si mi inšpiráciou aspoň tou cestou :)) Skutočne dúfam, že sa nám podarí raz stretnúť aj osobne ;)
      Čo sa súťaže týka, tak neuspela som, ale nevadí :) Zvyšných 12 bloggeriek spravilo pekné a kreatívne príspevky, tak verím, že Soňa to nemala pri výbere najľahšie. Krásny deň ti prajem Zuziii a užívaj si slniečka! :)) Ešte raz ti ďakujem! Tvoje komentáre si neskutočne vážim ♥

      Odstrániť