streda, 13. augusta 2014

absolutely perfect dinner ♥


Pekný večer! Tak ozývam sa po prvýkrát z dovolenky. Máme tu wifi pripojenie, čomu sa teším, pretože mi aspoň nič neuniká a môžem sledovať nové príspevky, či už na blogoch alebo na obľúbenom Instagrame. Tým, že dovolenkujeme na tom istom mieste už po druhýkrát, nerobíme veľa fotiek. Všetko máme už obehané, pofotené spred troch rokov, takže už si to prostredie jedine vychutnávam. V meste, kde dovolenkujeme, v Rogoznici, sa mi najviac páči to, že je tu neskutočne krásne a čisté more. Tá farba mora je nádherná sýta, že ešte aj ďaleko od brehu dokonale vidíte až na dno mora. Je to prístavné mesto, takže tu môžme denno denne obdivovať to množstvo lodí, obrovských plachetníc a drahých jácht, ktoré doslova až vyrážajú dych.  Keďže sme tu na 10 dní, popredu sme si naplánovali, že 1 deň by sme si radi vyhradili na návštevu okolitého mesta, kam sa vyberieme zajtra. Veľmi sa teším, pretože konečne to bude niečo nové, kde som ešte nebola, takže fotiť budem jedna radosť. Včera sme si naplánovali okrem iného aj to, že na dnešnú večeru si pôjdeme nakúpiť čerstvé ryby a ugrilujeme si ich vonku na grile. Mäsko grilované vonku má úplne inú chuť ako to, čo grilujeme v trúbe, takže som sa veľmi tešila :) Obzvlášť ja, pretože ryby by som dokázala jesť od rána do večera. Mám ich rada všetky a na všetky spôsoby. Spočiatku sme si chceli kúpiť ryby v meste, kde ich predávajú rybači, ale jeden pán nám odporučil ´Fish farm´, tak sme si nechali poradiť a vybrali sme sa do vedľajšej dediny asi 3km odtiaľto, kde nás pán ochotne zaviezol autom. Keďže sestra nemá ryby veľmi rada, tak pre ňu sme kúpili v meste krevety, ktoré si pripravila na veľmi dobrý spôsob a boli vynikajúce! Krevety si do zásoby plánujem nakúpiť aj domov, keďže tuto je cena rýb veľmi nízka, takže ich kúpa sa skutočne vyplatí. A vyzerá to tak, že nakoniec si jeden večer spestríme práve o 
spomínané krevety :) A čo by? Máte radi ryby alebo dáte prednosť radšej nejakému inému mäsku?

Do týchto sietí pochytali rybky a my sme si mohli vybrať, ktorý druh chceme. 
 Rybári pri kŕmení v akcii. 
 A výsledok? Hotový gurmánsky zážitok ♥
 Takže nakoniec moja dnešná večera: 
Grilovaná ryba na olivovom oleji s ryžou basmati a grilovanou zeleninou ♥
Ja som mala však ešte jednu ďalšiu porciu, takže momentálne sa cítim dosť plná, 
takže snáď sa mi od takého dobrého jedla bude aj dobre spať :) 

Snáď sa Vám fotodokumentáciu z môjho dnešného dňa páčila, lebo pre mňa to bol úžasný deň. Pevne verím, že je u Vás dobré počasie 
a vychutnávate si ho aspoň tak dobre ako ja. Máme tu horúce počasie a veľmi sa teším, že nám tak krásne vyšlo. Krásny zvyšok večera Vám prajem!

12 komentárov:

  1. To je krása Luci!:)) jsem moc ráda,že si dovolenou takhle užíváš:) U moře je prostě nádherně a čerstvé rybě? Té se nic nevyrovná!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam, mňam!♥ Já miluju ryby, krevety a všelijaké mořské potvůrky, mám to mnohem radši než klasický kus masa :) Užívej si dovolenou!! :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak vůbec se nedivime, že je to pro tebe tak dobrá večeře, ryba a rejže je přece úplně dietní,jinak já ryby moc nemusím,když už tak na vánoce nebo s kaší ty obalované,jinak ne. tohle by mě teda vůbec nezasytilo:P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A co ja s tym mam robit, ze teba by to nezasytilo? Jedz to, co by ta zasytilo a moje jedlo nechaj na mna ;)

      Odstrániť
  4. Luci, vychutnávej si dovču a užívej, relaxuj, je tam krásně =)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já miluju ryby :) Tuhle večeři bych si dala moc ráda :) Užívej dovolenou
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jé, já uplně miluju ryby! Od makrel až po tuňáka! :D
    Fit Maddie

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hned, jak jsem uviděla to nádherné moře, poznala jsem Chorvatsko. Mám už dovolenou za sebou a hned bych se tam vrátila. Nádherné fotky a jídlo vypadá velmi chutně :-)
    i-love-bijou.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Lucinko, první ti chci popřát krásnou dovolenou :) Mmm takovou večeři ti upřímně závidím :) To je přesně podle mého gusta. Příští týden jedu na dovolenou na Slovensko, přesně do Bešeňové. Chtěla jsem se zeptat zda to tam znáš a co bys mi popřípadě doporučila (restaurace, výlety, welness,... a kde si dobře a levně nakoupit), pokud to neznáš, vůbec nevadí. Užívej si sluníčka a měj se krásně. Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Ivi :)),
      velmi pekne dakujem, no boli uz aj lepsie :)
      Bohuzial, ja som tam nikdy nebola, takze ti neviem poradit :( Urcite najdes nejake rady a odporucania na google. Kazdopadne Ti prajem, aby si si pobyt poriadne uzila a miesto splnilo tvoje ocakavania :)
      Krasny vecer prajem :)

      Odstrániť