streda, 27. augusta 2014

cestoviny na sladko ♥


Vaše krásne komentáre za posledné dni mi urobili takú veľkú radosť, že mám chuť pridávať príspevok hádam každý deň :) Dneska Vám prinášam menšiu inšpiráciu ako si pripraviť sladký a zároveň zdravý obed, pokiaľ túžite po menšej obmene a radi by ste si miesto tradičného slaného obeda dali sladkú variantu. Ja sladké obedy nemávam veľmi často, pretože mám radšej slané jedlá, z ktorých sa viem poriadne napapať, ale dneska som mala chuť vyskúšať niečo nové. Tento môj dnešný obed bol výnimočný najmä z toho hľadiska, že mi pripomenul moje detstvo, keď sme boli ešte so sestrou malé a bývali u starých rodičov a na obed sme často mávali cestoviny s kyslou smotanou, cukrom a kakaom. To boli staré dobré časy, na ktoré si vždy rada zaspomínam :) Toto je dokonalý príklad toho, že všetko sa dá pripraviť v zdravšej variante a zároveň chutne, lebo to chutilo presne tak isto. Okrem toho, mamina uvarila dneska moju druhú najobľúbenejšiu polievku (pretože prvé miesto patrí jednoznačne paradajkovej so syrom a ovsenými vločkami), ktorou je rajčinová kapusta, takže po 
dnešnom kardiu som si lepší obed ani nemohla dopriať :) Čo dobré ste mali na obed vy? 


Na cestoviny na sladký spôsob budete potrebovať:
ľubovoľný druh cestovín (vrtuľky, špagety, penne)
100gr tvarohu
100gr gréckeho jogurtu
1PL holandského kakaa
med na dochutenie

Postup:
Ten ani nemôže byť jednoduchší. Cestoviny si uvaríte podľa návodu a už Vám len zostáva zmiešať si tvaroh s gréckym jogurtom 
a kakaom a túto zmes pridáte na cestoviny. Opäť veľmi rýchle a jednoduché jedlo na prípravu, ktoré si môžete prichystať narýchlo 
bez dlhého čakania :)

25 komentárov:

  1. já miluju sladké obědy =) nebo spíš sladké všeobecně =D .. nedávno jsem měla výborný rýžový nákyp se švestkami a také švestkové knedlíky z bramborového těsta se špaldovou moukou (to byla opravdu dobrota). a tomu řecký jogurt s medem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. slivkové knedlíky som mala práve včera od babky, takže s tým, že to je dobrota môžem len súhlasiť! :)) a vypísala si obe moje obľúbené jedlá :D aj knedlíky a ryžový nákyp, tak na ten nedám dopustiť :)

      Odstrániť
  2. Mnam!
    Sladké obědy miluju, jím je docela často, třeba pohankové palačinky s tvarohem a medem/sirupem z agáve, cizrnové lívanečky nebo třeba i kuskus na sladko s banánem. A jako malá jsem milovala nudle s mákem, máslem a cukrem. A krupičnou kaši!
    Takhle s tvarohem by mě to ale nenapadlo, vypadá to moc dobře! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. krupicová kaša ♥♥♥ tú som už nejedla hrozne dávno! budem si ju musieť niekedy urobiť :)
      A tými nudlami s makom, maslom a cukrom sme to mali rovnako :)) na to som už aj zabudla! tiež sme to pravidelne jedávali :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. potom daj vedieť, či chutilo :))

      Odstrániť
    2. vynikajúce, budem ich variť častejšie ! :) ďakujem za recept :))

      Odstrániť
  4. Ja mela jako malá rada těstoviny s tvarohem a nebo se skoricovym cukrem, mňam!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak som rada, že som tým obedom pripomenula trošku tie detské časy :)

      Odstrániť
  5. To jsem jedla často jako malá. Vždycky s grankem a máslem a moc mi to chutnalo. :) Teď už na sladké obědy moc nejsem a radši si dám spíš nějaký dezert. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetci ste to papali aj s maslom ako sa tak dívam a u nás vôbec nie :) Ja to počujem prvýkrát pravdupovediac, ale viem si predstaviť aké to mohlo byť dobré :)

      Odstrániť
    2. jooo to jsem taky milovala!!! vrtulky s grankem a máslem, to jsem mohla denně! :)

      Odstrániť
  6. Já už neměla sladký oběd hrozně dlouho! Na oběd mám většinou chuť na něco slaného a přitom sladké pokrmy úplně miluju, jako například nudle s mákem, různé ovocné knedlíky, krupičnou kaši, palačinky s marmeládou, žemlovku, rozmixované jahody s pekáči, táč s ovocem...no už končím raději :D
    Jinak tady ty těstoviny s kakaem jsem měla myslím jednou a moc mi to nechutnalo, ale podle mě to bylo jen špatně připravené, protože to tvoje vypadá luxusně :)
    A jinak já dneska měla na oběd taky těstoviny, ale s cuketovo rajčatovou ,,omáčkou´´ s bazalkou a česnekem a kuřecím masem :)
    Měj se krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. všetko čo si opísala znie úžasne a mám to veľmi rada! :) ale sme na tom podobne, že tiež si dám radšej to slané, lebo mám pocit že sladké ma až tak nezasýti, ale to je asi len v hlave, lebo teoreticky to nie je taký rozdiel :)
      A tvoj obed znie fantasticky! Presne také mám rada a je to skvelá kombinácia. Tiež si rada pripravím takéto ´omáčky´ doma :)

      Odstrániť
  7. Nádhera Luci a za mě doporučuji strašně moc těstovinky, které promíchám s kvalitním (klidně použij tvůj oblíbený kokosový) olejem a posypu s namletým mákem smíchaným s třtinovým cukrem, to je taková delikateska také, tohle vypadá moc dobře, já si také někdy dělám slaké hlavní chody, třeba rýžové nákypy, těstoviny a nudle s mákem či skořicí na sladko, ovocné knedlíčky a tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už dneska niekoľkýkrát vidím cestoviny s makom a už mi na inom ani nebehá rozum :D:D:D haha. Ešte že som práve najedená inak neviem čo by som robila. Nabudúce rozhodne budú nasledovať tie s makom :) A ryžový nákyp je snáď najlepší sladký obed na svete :)

      Odstrániť
    2. To ano a ještě lepší jsou však bramborové šišky s tím mákem :) a nebo miluji strašně žemlovku či knedle s cukrem, máslem a kakaem...no v dětství jsem měla sladká jídla snad každý týden i několikrát, a nikdy se toho nepřejedla, naopak, s velikou chutí si dám i dnes!=)

      Odstrániť
  8. Milujem sladké obedy takže určite vyskúšam :) A keď je to ešte aj v zdravej variante je to super, pretože keď ja už mám sladký obed, býva v tej "normálnej" forme :D Dnes som uvarila svoju prvú polievku (čo je dosť divné, pretože pečiem a varím už dosť dlh dobu :D) krémovú brokolicovú polievku s opečenými žemličkami (krutónmi) a naozaj sa vydarila. Tým myslím, že nechutila len mne ale aj zvyšnej časti rodiny :D :D
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňááám!!! Dneska tu tie komentáre len tak kypia dobrými jedlami a nápadmi :) Ja polievky milujem a mávam ich každý deň, takže ak sa rozhodneš pridať recept na svoj blog tak budem len rada :) Obzvlášť tie krémové sú veľmi dobré a ešte s krutónmi, no mňam! :)

      Odstrániť
  9. Já jsem dnes měla na oběd sushi :) Tahle varianta vypadá hezky, ale nevím, jestli by mi to chutnalo. Ze sladkých obědů mám ráda nudle s mákem nebo knedlíky plněné ovocem, ale zase nemůžu cítit rýžový nákyp, žemlovku a tyhle podobná jídla :D
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sushiii!!! Tak to si mala jednoznačne skvelý obed :) Ja ho budem mať zajtra a už sa veľmi teším.
      Naozaj nemáš rada ryžový nákyp či žemlovku? Ja na ne nedám dopustiť :) Ale tak sto ľudí, sto chutí :)

      Odstrániť
  10. Ou, to vypadá úžasně! Já měla dnes k obědu rizoto s lososem a bylo to božský! :)
    http://www.endavargova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dokonalé, určitě vyzkouším. Doteď jsem dělávala jen těstovinys tvarohem.

    OdpovedaťOdstrániť