sobota, 2. augusta 2014

good morning


Krásne sobotné ráno prajem!
Ako sa máte? Ako trávite prázdninové dni? :) Už ste postíhali viac menej všetko, čo ste mali naplánované alebo si to nechávate na august? :) 
Ten čas neuveriteľne letí a už je polovica prázdnin za nami. Ja si to ani neuvedomujem, pretože prázdniny som prakticky ani nemala, vždy bolo čo 
robiť a dokonca aj kúpať som sa bola iba raz. O to viac sa začínam tešiť na dovolenku do Chorvátska, na ktorú odchádzame vo štvrtok. Vlastne to 
bude prvýkrát počas leta, keď nebudem robiť 10 dní nič iné, iba sa potápať, kúpať a vychutnávať si teplé a veľmi dúfam, že aj slnečné počasie. 
Netešila som sa vôbec, no teraz je to úplne naopak :) Boli ste alebo sa ešte len chystáte na dovolenku? :)


Dnešné sobotné ráno som si spríjemnila práve týmito raňajkami. Keďže cvičiť chodím o deviatej ráno, nechcem sa veľmi najesť, aby mi nebolo ťažko od žalúdka a preto si väčšinu sacharidov nechávam na obed, ktorý ma čaká po tréningu :) Raňajky som si pripravila opäť dvojchodové a viem, že mnohí nemáte radi ryžové chlebíky, no ja ich mám práve naopak, veľmi rada. Rada si nimi spestrím niektoré jedlá. Párkrát som už dostala otázku, prečo nejedávam pečivo, respektíve, prečo sa tu neobjavuje tak často. Nebojte sa, môžem Vás ubezpečiť, že to nie je z toho dôvodu, ako sa píše, že ´vraj sa z neho priberá´ a podobné reči. Ja mám pečivo rada, ale z času na čas. Ide o to, že keď mamina kúpi ten chlebík, ktorý mám ja rada, dám si z neho pár krajcov a pokazí sa. Potom sa musí vyhodiť, pretože ho nestíham skonzumovať celý, takže je úplne zbytočné ho kvôli tomu kupovať. Navyše, aby ma chlebík dostatočne nasýtil, tak musím zjesť niekoľko krajcov. Ja som zas ten typ, ktorý si vždy radšej pripraví obrovské množstvo kaše a ak mám chuť si pridať aj nejakú slanú časť raňajok, tak u mňa jednoznačne vyhrávajú vajíčka na rôzne spôsoby, ktorých v poslednej dobe konzumujem viac než dosť. Za deň u nás padnú aj 2-3 vajíčka, či už na raňajky alebo na večeru :)


Ovsená kaša, ktorú môžete vidieť je banánová zo 60gr ovsených vločiek a proteínom. K tomu som si pridala mrazený banán (ktorý sa samozrejme počas fotenia stihol aj roztopiť) a černice. Ryžové chlebíky som si natrela tvarohom a pridala uhorku. Dneska ma čaká už spomínaný tréning a keďže som tento týždeň už vystriedala každú partiu okrem ramien, tak mám na pláne ramená a k nim si pridám chrbát a brucho. Túto kombináciu som ešte nemala a sú to moje dve najobľúbenejšie partie, samozrejme po nohách :)) Poobede ma čaká opäť zaváranie uhoriek, takže celý deň mi utečie veľmi rýchlo. Aké sú Vaše plány na dnes?

24 komentárov:

  1. Čierne maliny?? ved to sú černice,nie? ;)

    a inak s tými ryžovými chlebikmi je to podla mna tak že to zavísi kolko ich zješ, také 2 ti neuškodia a podla mna su dost chutné škoda že ich už nejem lebo ja by som len pri 2 neostala a tak som to mala aj s chlebom že ma to vždy lakalo dať si další krajec a tak..som rada že som si od neho odvykla :))

    inak uži si dovolenku! šla by som aj ja hned ach aj ked ja by som nedokazala tak dlho byt pri mori, musela by som preskumat cele okolie, rozne trhy, vystavy, pamiatky..:)

    a ako inak tvoje fotky su krásne a uži si dnešné fitko,inak ty ho máš v tej tvojej dedinke? ( to ti potom zavidim zenemusiš nikam do mesta chodiť) ja už mám po rannom behu a rozmýšlam prave ako si nazdobím ranajky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. my sme tie maliny dostali a teta povedala, že sú to čierne maliny, tak neviem, pretože normálne maliny som už jedla, ale tieto nie, tak môže byť, že sú to černice :)
      A áno, fitko mám hneď v dedine našťastie, takže sa veľmi, veľmi teším :)) Do mesta by som dochádzať skutočne nechcela, takže lepšiu vec tu snáď ani otvoriť nemohli :) Uži si raňajky! :)

      Odstrániť
    2. Ďakujem :) Tak teda to opravím :)

      Odstrániť
  2. Snídani máš pripravenou krásné, taky jsem měla vločky s bananem :-) Chorvatsko si užij, jen aby Vám sluníčko přálo :-) Já za chvilku vyrazím na kolo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. My bohužel na dovču nejezdíme (z finančních důvodů), ale snad si to vše jednou budeme moci vynahradit. S tím pečivem, já ho sice také moc nekupuji a nejím, ale doporučuji si chlebíky a pečivo zamrazit, já to tak dělámroky, nakrájím si ho a zamrazím a pak stačí vytáhnout podle potřeby a chuti a nemusíš se být, že by byl jakkoli "poničený", naopak, uchovává si tím čerstvost,kterou má na počátku;)
    Jinak rýžové chlebíčky všech možných druhů také miluju!! :)
    No u nás se okurky zavařovaly minulý týden, tak už máme hotovo:) Ale taťka u nich stál až do půlnoci! Chudák! :D
    A jaký vydatný oběd máš po cvičení-třeba dnes?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na dneska mám naplánovanú len rýchlovku, pretože práve som došla, musím upratať a navariť si a zvlášť mamine (chcem ju prekvapiť), takže kuracie mäsko s riadnou kopou mojej milovanej ryže basmati (tá je uvarená najrýchlejšie zo všetkých príloh) a k tomu červená repa a urobím si ešte aj šalát :) Úplná klasika :)

      Odstrániť
    2. Tak to jo, já mám dnes také rýži! :D A rovnou přes 100g, kolikpak děláváš ty? A masíčko mám sójové na paprice a k tomu domácí zelenina - kedlubna, okurky, rajčátka, špenát a nezbytný - olivový olej! Mňáám :D Co dobrého bude mít mamina, také to co ty nebo něco spešl? Určitě bude mít radost - ať se dílo povede! ;-)

      Odstrániť
    3. noo, tak to máme celkom podobné :) Ja som si tam dala 120gr ryže. Na to jedlo po cvičení si dávam vždy najväčšiu dávku prílohy, aby mi svalíky pekne rástli :) Mamine asi urobím špagety. Ale veľmi sa mi nechce :D unavená som :D

      Odstrániť
    4. Jáj, tak to já to zbouchala bez cvičení:( Ale pošmákla jsem si:)) To jsi si musela dát dneska pořádně do těla! :)

      Odstrániť
    5. no práveže ani nie :D Chcela by som byť viacej zničená. Viac ma zničí orbitrek než silový tréning, hoci zo mňa leje ako z krhly :D

      Odstrániť
  4. Dobré ráno i tobě :)
    Pěkně jsi posnídala, trénovat se ti bude určitě suprově. Rýžové chleby mi taky chutnají, takže jednou za čas si je ráda dám, ale vždycky v kombinaci s něčím, jinak je po nich teda superrychle hlad :D. Jak píšeš, že trénink je jednoduchý a teprve v kuchyni to je výzva, tak to mám asi přesně naopak, nějak se cvičení z mých oblíbených činností vytratilo a trochu mě to štve.
    Brzkou dovču ti závidím, mě čeká až za 14 dní, ale taky se těším! Máme zajednanou jižní Krétu, o počasí myslím strach nebude :D. Vidíš, okurky ještě zavařené nemáme, už je nejvyšší čas :).
    Tak měj hezký den! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To naozaj? Možno keby skúsiš niečo nové, buď zmeniť cviky alebo pridať nejakú inú športovú aktivitu tak by to isto šlo jedna radosť :) Kréta je krásna! Uži si tam poriadne dovolenku a najmä si oddýchni :))

      Odstrániť
  5. Vypadá to nádherně! Slovensky se ostružiny řeknou černé maliny? to je strašně super :D
    Moc si užij chorvatsko, já byla takhle podobně v řecku, 10 dní nicnedělání. Měla jsem náročný rok, takže jsem to dost potřebovala. Nádherně se tam běhalo - ráno, pláž, sluníčko.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na černiciach teraz dosť fičím aj ja, keďže len zabehnem do záhrady a otrhám si ich :D Ja mám najradšej ešte také napoly dozreté, ktoré sú ešte trošku kyselkavé :D Dovolenku v Chorvátsku si uži! Snáď vám vyjde počko, lebo čo čítam na nete, nevyzerá to tam bohvieako :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno viem bohužiaľ :( Našťastie tam, kam ideme my nie sú ani záplavy ani nič a je tam dobré počasie, tak pevne verím, že sa neprekvapíme a vyjde nám to :)

      Odstrániť
  7. Jsem asi jediná, co nemá ráda cvičení nohou :-D ale dnes jsem si je teda dala spolu s břichem a super :) Asi 3x jsem zakopla, když jsem šla z posilovny :-D jak se mi podlamovaly kolena. Jinak ty rýžové chlebíky mám ráda, ale neznám meze, takže v takovém případě už je menší zlo klasické pečivo :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahahahahah :D:D:D:D pri tom zakopnutí som sa tak milo pousmiala :D šikulka si teda! ja som aj premýšlala, či si ich nedám aj dneska po včerajšku :D najradšej by som ich cvičila každý deň, lebo milujem drepy s velkou činkou najmä :) Ale čo nikdy nepochopím je, že niektorí majú svalovku aj niekoľko dní a ja ani na druhý deň. A pritom robím tie cviky skutočne správne, tak neviem v čom to môže byť. Jedinýkrát keď pociťujem, že som trénovala nohy je, keď robím cvik na harmstringy s 10kg jednoručkami, ale keď nemám tento cvik zakomponovaný, tak fakt ani neviem že som niečo robila :D
      Hh :D to ich máš až tak rada? :D ja ich milujem najmä k leču. keď poriadne nasajú tú dobrú šťavu :D mňááám!

      Odstrániť
  8. Tie černice by som pchala do seba 24/7 :D <3

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásná snídaně ! To je dobrota :-) Moc ti přeji aby sis dovolenou v Chorvatsku užila. Co jsem tak slyšela tak je tak pořád hrozně škaredě a bylo tam i menší tornádo :-( My jsme byli hned na začátku července, tak nám to celkem vyšlo, ale taky 3 dny pršelo a jednou byla taková bouřka, že to málem vyplavilo naší chatku :-( Tak snad ti to výjde !!! Třeba se to počasí úplně obrátí a bude to nádhera :-) A kampak jedeš? Na jaké místo ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ma veľmi mrzí, že vám to tak blbo vyšlo :( Už sa začínam obávať, tak snáď v tej ´našej´ oblasti to nebude :( My ideme tam, kde aj pred troma rokmi, do Rogoznice :)

      Odstrániť
    2. Wow, tak to slyším poprvé :-) Kukla jsem se na net a vypadá to tam úžasně ! Moc přeju aby vám to krásně vyšlo :-)

      Odstrániť
  10. Mňamiiii:))) já mám rýžové chlebíky taky hrozně ráda:)) k večeřím i k snídaním:)) pečivo teda jím smaozřejmě také, ale časo se po něm cítím taková zapláclá, ale přitom ne tolik najedená. Po rýžových chlebíčcích jsem hezky lehoučká a tu jejich chuť miluju!!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nádherné fotky, fakt až oči přecházejí. Moc hezky vyvážené barvy, je vidět, že pro to máš cit. :))
    Kaši bych si z fleku dala, ale zrovna jsem posnídala, takže mě naštěstí nehoní mlsná.
    Popravdě, rýřové chlebíčky já teda vůbec nemusím. Chutnají pro mě hrozně uměle. Jinak já si užívám prázdniny báječně. Pořád někde vymetám s kamarádkami a přítelem, nebo rodinou. Neustále je co dělat. K tomu cvičení... taky miluji trénink nohou! Naopak takové břicho, to mě fakt neba.

    OdpovedaťOdstrániť