utorok, 26. augusta 2014

#mojeovesna

Chladné ráno spríjemnené o misku horúce ovsenej kaše. Ideálne ráno, aspoň pre mňa určite :) Na raňajky som si pripravila slivkovú ovsenú kašu len z 50gr ovsených vločiek, nakoľko raňajkujem o siedmej a o deviatej už začínam cvičiť. S väčšou porciou ovsených vločiek nemám dobré skúsenosti, pretože sa mi s plným žalúdkom cvičí veľmi ťažko. Toto množstvo je tak akurát a ešte viacej uprednostňujem v tieto rána slanú variantu raňajok, no moja zlatučká babka mi včera zabalila domov slivky a tak by bola veľká škoda ich nevyužiť a to práve do ovsenej kaše :). Aké jedlo uprednostňujete pred cvičením vy? Po príchode domov by som sa rada pustila a urobila domáce sushi (úplne po prvýkrát), takže ak sa nič nezmení a všetko sa podarí, môžem sa tešiť na chutný obed. Utekám si zbaliť a prichystať veci na cvičenie a už mi len zostáva dúfať, že nezačne pršať zrovna vtedy, keď sa vyberiem cvičiť. Aké sú Vaše plány na dneska? :)


Na prípravu potrebujete:
50gr jemne pomletých ovsených vločiek
300ml tekutiny (voda/mlieko)
1 vaječný bielok
150gr sliviek
Na ozdobu:
vlašské orechy
kokosové plány
grécky biely jogurt na zaliatie

13 komentárov:

  1. Páááni ta vypadá skvěle♥ se švestkami jsem ji ještě nezkoušela:) ale s tím kokosem musí být vážně skvělá! Já bych se jen bála si dát švestky před cvičením, jelikož mi přijde, že docela nadýmají, ale každý to má asi jinak:) Jinak já jsem si dnes taky pochutnala na výborné kašičce, ale z většího množství vloček, protože jsem byla už po cvičení - úúúžasný pocit:D:D Ať se ti hezky cvičí, Luci:*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mmm, kaše vypadá výborně, já mám ráda předcvičením taky ovesné vločky s něčím :). Dneska u nás zatím prší a vypadá to, že bude pršet celej den, tak mám v plánu relax u filmů + domácí cvičení
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O prázdninách cvičím taky ráno, většinou snídám kolem půl 9 a cvičím v 10. Mě to ale vyhovuje a dám si klidně i 100g vloček :D
    Fit Maddie

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja tiež ráno raňajkujem "ovsenú kašu pre lenivých". :D:D:D... Vločky zalejem len vriacou vodou a premiešam a pridám, čo mi napadne. Tiež som si včera pochutila na slivkách. A strašne dúfam, že sa ti to sushi podarí, a najbližšie tu naňho bude recept. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. chtěla jsem jít ven, ale je ošklivo, tak nevím.. krásná kašička!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Viděla jsem už na instagramu a je úžasná :) Já si dnes dala rýžovou s čokoládou a banánem, taková klasik, ale byla výborná. A hlavně zahřála v takovém deštivém a studeném ránu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta kaše vypada neodoltelne!:P ja mela dneska kukuricne lupínky, které jsem si ted moc oblíbila:) pak jsem si dala hodinku posilování, sváču a pul hodinky cardio. A ted jsem si dala nejlepsi obidek - pečené tofu a brambory:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ovesnou kaši mám ráda moc! teď jsem se ji naučila snídat s vmíchaným jogurtem milko, je toho pak více :D Náhodou jsem narazila na tvůj blog a jsem unešená z těch krásných fotek! přidávám se k pravidelným čtenářům. Měj krásný den!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak ta vypadá luxusně Lucinko! Zrovna do sebe cpu taky švestky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja cvičím má lacno ráno vždy A aj keď cvičím poobede nedávam si špeciálne svacinu na cvičenie, najlepšie sa mi cvičí S prázdnym žalúdkom :) fotky ako vždy úžasné

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jee #mojeovesna! :) Super, vypadá krásně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Švestky mám hrozně ráda, tvoje kaše vypadá krásně. Příště je zkus povařit přímo v kaši a přimíchat jogurt nebo tvaroh, kaše bude chutnat jako švestkové knedlíky, což je úplné nebe v puse :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ich varila v kaši, ale nie dlho, takže nabudúce budem dlhšie :) A ďakujem za tip! Počas varenia som to tam ešte neskúšala zamiešať až potom, keď sa to už idem jesť, takže určite vyskúšam, lebo knedlíky zbožňujem :) Ale dneska som si tam dala cream cheese a to bolo nenormálne dobré! Úplne krémové, proste mňaaam! :)

      Odstrániť