piatok, 29. augusta 2014

Recept: moje obľúbené sladké, hlavné jedlo- ryžový nákyp ♥



Ahojte! Ako sa máte? Ako trávite dnešný slnečný piatok? :) Ja sa musím priznať, že dneska mám mimoriadne dobrú náladu, ktorá ma sprevádza už od samotného rána, takže som veľmi, veľmi rada. Začalo to ranným tréningom, potom som utekala do obchodu kúpiť sestre nejakú maškrtku, lebo má dneska meniny a tak som bola veľmi šťastná, keď som uvidela, že som sa trafila a urobila som jej radosť. Ona totiž zbožňuje Oreo a tak som jej kúpila aj keksíky a aj Milku Oreo :) Človek by ani neveril, že takouto maličkosťou môžme niekomu urobiť radosť :) Keď som prišla domov, pustila som sa do prípravy obeda. Už včera som premýšľala nad ryžovým nákypom a tak som si nakoniec urobila na obed práve ten. Keď som pridala fotku na Instagram, mal pomerne veľký úspech a viaceré dievčatá mali záujem o recept. Povedala som si, že najjednoduchšie bude, ak ho pridám sem a tak možno poteším viacerých, ktorí si radi pochutnajú na úžasnom ryžovom nákype, ktorý je mimochodom moje obľúbené sladké jedlo :) Je pravda, že nebol taký perfektný ako ten od maminy, no ako môj druhý pokus sa mi fakt veľmi vydaril. Bola som s výsledkom veľmi spokojná a lepšie potréningové hlavné jedlo som si ani nemohla dopriať :) Aký sladký obed máte najradšej vy? Ryžový nákyp som piekla v menšej tortovej forme. Som veľmi rada, že som si ju kúpila, pretože je veľmi praktická. Ja ju oceňujem najmä preto, že keď niečo pečiem, tak je to väčšinou len na jednu porciu, teda pre mňa. Nebolo tomu inak ani dneska a ryžový nákyp som si celý pekne vychutnala ♥ Máte radi 
ryžový nákyp? S akým ovocím ho máte najradšej? 

Recept je na 1 porciu
Moje tipy: 
♥ Cream cheese môžete kľudne nahradiť tvarohom. 
Ja mám tento cream cheese veľmi rada, dávam si ho snáď všade kam sa len dá, tak som to chcela vyskúšať s ním. 
Proteínový prášok použiť nemusíte, ja ho používam na dosladenie. 
Vy však môžete pridať napríklad med alebo trstinový cukor, pokiaľ máte radi sladšie. Je to len na Vás :)
Ovocie môžete použiť hocijaké, aké máte radi, lebo ryžový nákyp je vynikajúci s hocičím.

Kokosový olej zamiešajte do ryžovej zmesi. 

8 komentárov:

  1. Já rýžový nákup nesnáším :D Borůvky bych si ale dala
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. viem :D:D:D písala si mi to už aj minule :D tak čučoriedky, tými sa nedá čo pokaziť :)

      Odstrániť
  2. Mňam! Chystám se na něj už věčnost, tak myslím, že tohle je důvod do toho jít taky :-D Akorát kočko, doporučuji kulatozrnnou rýži. Basmati podle mě není strukturou nejvhodnější na sladké rýžové nákypy, ale samozřejmě záleží na každém. Někomu naopak může vyhovovat :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja mám ryžu basmati uplne najradšej či už na základe chuti alebo aj zato, že je veľmi rýchlo uvarená a nechce sa mi dlho čakať, kým sa mi uvarí klasická ryža :) Ja si túto neviem vynachváliť, ale samozrejme, každý si môže zvoliť ten typ, ktorý mu chutí viacej :)

      Odstrániť
    2. Taky nedám na basmati dopustit, jen do sladkých pokrmů bych volila tu kulatozrnnou, ale pravda, čekání, to taky není nic pro mě :-D

      Odstrániť
  3. ♥ Rýžový nákyp!!! Ten jsem měla naposledy, když jsem bydlela u rodičů, od té doby se pořád chystám, že si ho uvařím a nějak jsem se k tomu ještě nedostala :/ :D A ten tvůj vypadá opravdu úžasně ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No sakraaaa♥ Ty jsi takový zlatíčko, že jsi sem dala tenhle recept:D Hrozně jsem po něm toužila, ale už jsem tě na instagramu nechtěla otravovat, abys mi ten recept také poslala:D A takhle ho tu hezky mám:)) Když si totiž dělám slané snídaně (většinou z vajíček), tak mám pak během dne větší chuť na sladké a tento úžasný oběd by se mi tak skvěle hodil♥ No tento rýžový nákyp si vážně udělám:) Udělala jsi mi velkou radost:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To si ma potešila Gabii! ♥ Dúfam, že ťa nesklame a bude ti chutiť :) Potom mi určite napíš, som zvedavá :)

      Odstrániť