utorok 26. augusta 2014

Recept: Úžasná tuniakovo-paradajková omáčka na cestoviny ♥


Dneska som sa chystala, že budem na obed robiť domáce sushi, ale plány sa zmenili a so sesternicami sme sa dohodli na ďalšej ´sushi akcii´ ako minule, takže domáce sushi si budeme variť na byte u sesternici vo štvrtok. Opäť si urobíme také ´rodinné´ posedenie, na ktoré sa už teraz veľmi teším, pretože minule bolo úžasne a všetky sme si to veľmi užili. To dlhé rozprávanie, klebetenie a samozrejme papanie... veď to asi veľmi dobre poznáte :) Keďže by som chcela opäť začať prispievať vo väčšej miere s receptami, rozhodla som sa, že dneska sa s Vami podelím o vynikajúci a zdravý obed, ktorý sa u mňa za posledné týždne objavuje už pomerne často, takže by bola veľká škoda, ak by som si to nechala len pre seba. Hoci som bola doteraz zvyknutá na špagety s kečupom a syrom a na túto kombináciu som nedala dopustiť, táto dnešná omáčka je zaručene lepšia! Pokiaľ Vás už nebaví pripravovať si cestoviny stále na rovnaký spôsob, určite ju vyskúšajte a bude Vám zaručene chutiť. Tento obed je vynikajúci aj z toho hľadiska, že zasýti na dlhú dobu a je jednoduchý a rýchly na prípravu. Ako máte cestoviny najradšej vy? Máte nejakú obľúbenú omáčku, ktorú si na ne robíte? Budem veľmi rada, ak mi napíšete aj Vaše tipy, pretože rada vyskúšam niečo 
nové :)


Môj tip: 
K špagetám si na záver pridajte ešte postrúhaný syr alebo grécky syr nakrájaný na malé časti ako som urobila ja. 
Po zamiešaní všetkého sa môžete tešiť na vynikajúce jedlo ♥


P.S. Toto je len ukážková porcia pre fotku. Aké množstvo cestovín som si uvarila nebudem uvádzať, pretože si už viac nenechám pokaziť náladu od rýpavých anonymov. A viete aký dezert ma čakal po tomto vynikajúcom obede? Domáce slivkové guľky, ktorými nás potešila babka. Týmto jej domácim dobrotám sa proste nedá odolať :) Už ich nerobila veľmi dávno, takže by bola škoda neochutnať. Dúfam, že aj Vám dnešný deň prebiehal podľa vašich predstáv a užili ste si ho. Mňa teraz čaká už len relax pred televízorom a oddychovanie. V prípade, že sa rozhodnete pripraviť cestoviny na tento spôsob, určite napíšte, ako sa 
Vám podarili a či Vám to chutilo. Ja ich budem zrejme robiť opäť zajtra a tentokrát už aj pre sestru a maminu :) Prajem Vám krásny zvyšok dňa ♥

20 komentárov:

  1. To vypadá hrozně lákavě! Většina mých zdravých jídel vypadá jak takový... no .. kydanec :D nevím, jak to líp říct. Ale na toto jsem okamžitě dostala chuť... Těstoviny miluju :-) kromě takových těch klasických omáček, který mi moc nechutnaj, jimi nikdy nepohrdnu a můžu je na jakýkoliv způsob :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. po zamiešaní aj toto vyzeralo všelijako :D kydanec je aké dobré slovo :D:D:D ale je to neskutočne dobré! fakt skvelá kombinácia :)

      Odstrániť
  2. morcadella je môj holy grail :-D nedám na ňu dopustiť :-DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňam tohle vypadá moc dobře a doufám, že pak bude článek i na sushi, co si připravíte :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to teda neviem, lebo sesternice o blogu nevedia a prišlo by im dosť čudné, ak by som tam pobehovala s foťákom, lebo na čo by mi bolo fotenie prípravy sushi, no nie? :D možno to niečím zamaskujem, ale neviem teda :D každopádne doma ho určite budem robiť, tak keď sa nepodarí vo štvrtok nafotiť, tak v blízkej budúcnosti určite to, čo doma budem robiť ja odfotím :)

      Odstrániť
  4. Sledujem Tvoj blog odkedy si sa zapojila do súťaže SS. A veľmi sa mi páčia Tvoje príspevky. Bola by škoda, keby si s ním prestala len kvôli nejakým "rýpavým anonynom". Ale máš pravdu, nie je žiaden dôvod uvádzať presné porcie jedál, ktoré zješ. Maj sa pekne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ti veľmi pekne :) To je tak, že ja som neskutočne šťastná a hlavne spokojná, keď si čítam takéto komentáre :) Ale som taktiež trošku citlivá a vtedy ma tie negatívne dokážu veľmi zamrzieť a ja si také veci beriem dosť k srdcu bohužiaľ, tak vtedy mám chuť s tým prestať. Ale samozrejme to k tomu patrí, nemôže sa to každému páčiť to, čo tu uvádzam a píšem, takže zrejme sa nad tými komentármi povznesiem a nebudem si ich pripúšťať, lebo tieto pozitívne ma stále doslova nabijú energiou :) Ďakujem ešte raz a som rada, že sa ti blog páči :))

      Odstrániť
  5. Mňam mňam, výborná kombinace. Moc se mi líbí tvoje příspěvky, někdy bych nejradši snědla monitor :D Pokračuj ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aaaale prosím ťa Luci... Kašli na anonymov a papaj koľko ti chuti :) Veď to tak skvelo vyzerá :D A oni aj tak len závidia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vyzerá to skvelo, určite musím skúsiť, pretože tuniaka mám veľmi rada :) som rada, že si začala znova prispievať s jedlom a moja obľúbená omáčka na cestoviny je bolonská :) Bolonské špagety sú moje obľúbené, tie by som mohla jesť neustále plus nastrúhaný syr ! :D samozrejme veľa syru !! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. zítra si to hned uvařím!! :D jen si to trošku ještě upravím, ale už ted se na to těším :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Lucka, snáď ti to nebude vadiť, ale snažím sa sama občas niečo uvariť, začínam až s novým životným štýlom a nemám bohužiaľ taký odhad, mohla by som ťa poprosiť, či by si predsa len nenapísala koľko gramov dávaš tých cestovín? Ja si to nedokážem takto odhadnúť, recept by som veľmi rada skúsila, ďakujem ti. Pavla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Pavli :)
      Chápem a teší ma, že si sa na to dala :). Myslím si, že je to aj tak nepodstatná informácia, nakoľko aj tak záleží od toho, že ako si jedlá rozdelíš počas zvyšného dňa, od tvojich cieľov a hlavne každého dokáže zasýtiť iné množstvo. Niekto spapá menej, niekto viacej. Mojej sestre by dokonca stačila aj táto porcia, pretože nie je zvyknutá jesť veľa a naje sa tak raz za deň. Ale ak ti to pomôže ťa to nejak usmerniť, tak som použila 150gr celozrnných špagiet v suchom stave :) A recept určite skús, lebo je to veľká dobrota! Potom napíš, či ti to chutilo :)
      Krásny zvyšok dňa prajem!

      Odstrániť
  10. Mňam, vyzerá to fakt chutne takže to čoskoro vyskúšam :) a dnes sa chystám na avokádovú nátierku, už sa jej nemôžem dočkať :) a Calvov doslova milujem a som na nich závislá (hlavne ten v oliv. oleji s oreganom) a ďakujeme za chutné fotky a zdravé receptíky, si inšpirácia :) Pekný dník ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma veľmi teší, že ju ideš vyskúšať, pretože ja ju milujem a už sa na ňu teším, pretože ráno si ju budem robiť znova. Snáď aj tebe bude chutiť :)) Calvo v olivovom oleji je aj môj obľúbený a ešte ten v paradajkovej omáčke :) S oreganom mi chutí asi najmenej, lebo má dosť výraznú chuť keď ho papám len tak samotný, ale zamiešať do šalátov a podobne je fajn :)
      Ďakujem krásne! Aj tebe prajem pekný deň! :)

      Odstrániť
  11. Teda to vypadá fakt dokonale. Mám uplně chuť jít vařit :D
    <3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. bol to vynikajucii obed :-) velmi chutilo dakujem za tip ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. prave som dovarila :) upravila som to trošku podla seba a podla ponuky v chladničke :D mala som iba jednu rajčinu, tak som tam dala aj jednu kapiu na pásiky, olivy, talianske korenie a na záver som pridala špenátové listy a slnečnicové semienka :) je to mega chutné, dik za inšpiraciu

    OdpovedaťOdstrániť