štvrtok, 28. augusta 2014

Recept: Zdravý cuketový chlebík ♥

Ako som Vám ráno sľúbila, podelím sa s Vami o úžasný recept na zdravý chlebík, ktorý si môžete upiecť jednoducho a rýchlo :) 
Samozrejme nejde o ten typický chlebík, na ktorý ste zvyknutí. Tento je veľmi podobný napríklad banánovému, ktorý som už piekla dávnejšie.
Je veľmi jednoduchý na prípravu a navyše pozostáva z ingrediencií, ktoré máte bežne doma. Recept som zazrela na Facebooku, 
kde som členom skupiny IIFYM FOOD CZ/SK a recept tam pridala Mery Mikešová. Hneď ako som ho zbadala, uložila som si ho, 
lebo som tušila, že ho budem chcieť vyskúšať. Keďže som včera poobede nemala žiadne plány a bola som doma, tak som sa pustila do pečenia.

 Pre tie, ktoré zaujíma energetická hodnota, tak na celý chlebík pripadá:
Celková hodnota chlebíka: 820,95 kcal (3448kJ)
Bielkoviny: 87 gramov
Sacharidy: 52 gramov
Tuky: 37 gramov


Tipy, ktoré môžete použiť:
♥ v pôvodnom recepte je použitých 150gr bieleho jogurtu, no ja som použila grécky jogurt, cream cheese a tvaroh, pretože sa mi jogurt minul. 
Myslím si, že sa nič nestane či už použijete čisto len jogurt alebo tvaroh alebo rôzne kombinácie. 
♥ tento chlebík sa dá urobiť či už na sladko alebo na slano
slaná varianta: použite neochutený proteín, soľ, čierne korenie a iné druhy korenín, napríklad pizza korenie
sladká varianta: použite ľubovoľný ochutený proteín a môžete pridať poprípade med

Tento chlebík chutí úžasne aj s jogurtom a ovocím, takže ako ho naservírujete je len na Vás.

Bohužiaľ, neviem či sa recept vydarí bez proteínu, takže pokiaľ by ste vedeli o nejakej dobrej náhrade, 

budem veľmi rada, ak by ste sa o to podelili v komentároch a pomohli tak aj tým, ktorý proteín nepoužívajú :)



Snáď sa Vám dnešný recept páči a keď sa ho rozhodnete vyskúšať, určite napíšte, ako sa Vám podaril :)

10 komentárov:

  1. Ten vypadá krásně♥ a uplně si z těch fotek dokážu i představit, jak může chutnat:D:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zrovna dneska jsme taky pekli z cukety :) Cuketová pizza - dali jsme tam cuketu + vajíčko + sýr + česnek a nahoru rajčata a koření a jak jsme si šmakovali :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na to sa chystám už dlho, ale zatiaľ som sa k tomu nedostala! :) viem si predstaviť aké to bolo dobré :)

      Odstrániť
  3. To je vážně nádherný chlebík, jsi moc šikovná. Mohu se jen zeptat, čím bych mohla nahradit protein? Poradila by jsi mi? Byla by třeba možná i kokosová mouka?Nebo tam není vůbec potřeba? (juu, to je otázek :-D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma veľmi mrzí, ale bohužiaľ neviem :( Nechcem poradiť zle, ale môžem pridať na koniec článku otázku a snáď niekto bude taký dobrý a poradí :)

      Odstrániť
    2. Ty jsi zlatá, moc děkuji ;) Možná bych mohla zkusit zaimprovizovat a udělat z menšího množství třeba jenom muffin a uvidím tak to půjde bez toho proteinu a když se to podaří, tak se vrhnu na chlebík :-) Bude to taková akce - pokus=omyl :-) Každopádně mám hrozně ráda tvůj blog, určitě v tom dál takto pokračuj, jsi skvělá ;)

      Odstrániť
    3. Ja ti ďakujem veľmi pekne ♥ Ani nevieš ako sa to dobre číta :) Budem držať palce, nech sa to podarí :)

      Odstrániť
  4. Panejo, ty mi čteš myšlenky :)) zrovna jsem si říkala, že o víkendu upeču nějaký chlebík z cukety a zítra prošmejdím internet a mrknu po receptech a najednou mi tady vyskočí tvůj článek! Super... protein mám ochucený i neochucený takže asi vyzkouším sladkou i slanou variantu.. :) Katka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super Katka! To ma veľmi teší, že som sa takto trafila :)) Potom mi určite napíš, že ako ti chutil. Bol úplne krásne nadýchaný, tak pevne verím, že ťa nesklame a budeš spokojná :)

      Odstrániť