štvrtok 28. augusta 2014

slané raňajky na dobré ráno ♥


Krásne dobré ráno ♥
Pevne verím, že aj vy ste sa zobudili do takého krásneho slnečného rána, ktoré Vám hneď vyčaruje úsmev na tvári. Vidím to na pekný deň, na ktorý sa už teraz veľmi teším :). Dneska ma čaká voľný deň no a taktiež dlho očakávaný ´sushi day´, na ktorý sa teším už od pondelka, takže sa neviem dočkať ako opäť prežijeme so sesternicami skvelé poobedie, ktoré sa bude niesť v znamení rozprávania a smiatia sa pri dobrom jedle :) Čo plánujete na dneska vy? Ráno som si spríjemnila takýmito úžasnými raňajkami a teraz si spokojne sedím napapaná a píšem tento príspevok :) Keďže včera som mala na raňajky ovsenú kašu, dneska som mala chuť na slané raňajky a tak som si urobila obľúbené miešané vajíčka, do ktorých som tentokrát zamiešala cuketu a čerstvé šampiňóny. Nesmelo chýbať ani chilli fotu, ktoré sa k miešaným vajíčkam dokonale hodí. Ešte mi tam zostala 1/2 avokáda, tak som ho nemohla nechať len tak a urobila si z neho moju obľúbenú avokádovú nátierku, ktorú som si natrela na domáci, zdravý cuketový chlebík, ktorý som upiekla včera :) Je tak vynikajúci, že najradšej by som naraz zjedla celú formu (už tam toho veľa nezostalo), takže sa môžete tešiť na recept, ktorý sa budem snažiť pridať ešte dnes, maximálne zajtra :) Akými 
raňajkami ste si spríjemnili dnešné ráno vy? :)


Prajem Vám krásny deň a užite si pekné slnečné počasie :) ♥

8 komentárov:

  1. Dnes som ešte neraňajkovala, ale spravila si mi chuť na miešané vajíčka. :) A veľmi sa teším na recept na ten chlebík, vyzerá fakt úžasne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám antibiotika, tak nemám moc chuť k jídlu, ale tohle bych teda brala hned, vypadá to nádherně <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. U nás dneska taky svítí sluníčko, tak toho hned využiju a dnes vyrážím na kolo :) Ta snídaně vypadá úžasně, úplně bych se do ní s radostí pustila. Já jsem dnes měla vločky a jogurt
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já mám nejradši sladké snídaně a tak je pro mě někdy těžké přesvědčit se k těm slaným. Když už to ale je, nesmí chybět kus křupavého pečiva;) Tady taky krásné svítí, dneska se těším na fitko;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Avokádovú nátierku zbožňujem , ale chýba mi k nej zdravá alternatíva chlebíka..takže sa na recept veeeeľľmi teším :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na ten recept se moc těším, miluju totiž všechno, kde je cuketa, a zároveň jsem i největší milovník pečiva :D Z cukety už jsem dlouho nepekla, ale minulé léto u nás byla hodně oblíbená cuketová buchta:)
    Já jsem měla opět ovesnou kaši, jako vždy - s burákovým máslem, banánem a 2 kostkami bílo-kokosové Lindt. Aaaaa at už je ráno!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To tofu bych si moc dala, miluju úplně všechny. Vypadá to delikátně.

    OdpovedaťOdstrániť