utorok 16. septembra 2014


Stáva sa Vám občas, že sa neviete rozhodnúť čo si pripraviť na raňajky, pretože by ste si najradšej dali aj dve rôzne jedlá? U mňa sa to stáva veľmi často a aj práve dnešné ráno bolo jedným z tých, keď som sa nevedela rozhodnúť, či si uvariť dobrú teplú ovsenú kašu alebo si ráno spríjemniť s osviežujúcimi overnight oats. Napokon som to vyriešila veľmi jednoducho a urobila som si obe :) Na raňajky som si pochutnala na banánovej ovsenej kaši a obľúbenej jablkovo-škoricovej verzii overnight oats. Na overnight oats som použila 50gr ovsených vločiek, ktoré som striedala s vrstvou postrúhaného jablka so škoricou a vrstvou Selského jogurtu. Táto kombinácia nikdy nesklame a jedávam ju takmer denne. Akú kombináciu overnight oats máte najradšej vy? 
Akými raňajkami ste začali dnešné ráno? :)


Mimochodom, pokazila sa mi klávesnica na notebooku, takže aj napísanie týchto riadkov mi trvalo takmer 30 minút. Neviem ako sa to stalo, pretože klávesy mi prestali fungovať len tak z ničoho nič. Trošku ma to obmedzuje, nakoľko nerada odpisujem na sociálnych sieťach cez mobil či tablet, lebo kým ja napíšem tie moje dlhé odpovede, tak prejde zhruba toľko času ako teraz, keď sa trápim s touto klávesnicou :D Dneska však beriem počítač do opravy,  tak neviem presne, kedy pridám ďalší príspevok, no snáď bude čím skôr opravený, aby som mohla pridať nejaké nové recepty :) Tak na dnešné ráno je to všetko, prajem Vám 
krásne prežitý zvyšok dňa ♥

9 komentárov:

  1. Líbí se mi, jak to máš v dózičce a ta lžička je taky pěkná :) Banánovou ovesnou kaši bych si dala
    VERU-LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som dnes mala podobnú kašičku :) Milujem ich a vždy sa po nich cítim plná energie :)

    more than fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja sa pravidelne už od večera neviem rozhodnúť aspoň medzi 3 variantami :-D :-D je to hrozný pocit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jejej, dlouho jsem tu nebyla a koukám, že jsi pořád moje snídaňová favoritka :) vypadá to skvěle a máš to krásně naaranžované a nafocené! Já jsem dneska měla po ranním běhu palačinky s javorovým sirupem :) mňamka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ježiš to je nádhera <3 :D a palec hore za zvařovačku, taky ji mam o zbožňuju ji :) a overnight oats dělám nejradši s chia semínky, protože je to pak takové pudinkové :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiz som si sla kupit chia semienka ale mali len velke balenie a nechcela som si ho kupovat zbytocne, radsej si kupim mensie za menej penazi a potom ked sa minie tak si kupim opat, lebo su trosku drahsie. Ale pojdem zas a snad uz budu mat aj to mensie konecne 😊

      Odstrániť
  6. Uuuuu nádherne to vyzerá. Ja som si dnes dala ovsenú kašu s hroznom, lebo banány mi už došli :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já většinou váhám každý víkend, jestli si udělat lívance nebo zůstat u kaše...často zvítězí ale lenost a zvolím kaši, která je jednodušší :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňam jogurt s vločkama, strouhaným jablkem a skořicí si dělám do školy do skleničky a je to dobrota :) Taky jsem měla dnes banánovou ovesnou :D A u snídaně nerozhodná nejsem, téměř vždy vyhraje kaše :) Horší je to s večeřemi :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť