štvrtok, 25. septembra 2014



Ahojte :) Po dlhšom čase sa opäť ozývam s krátkym príspevkom, keď mám konečne možnosť a najmä chvíľku času :) Bohužiaľ, skôr to nebolo možné, nakoľko v poslednom príspevku som spomínala, že mám problémy s klávesnicou a tie stále pretrvávajú, pretože musíme objednať novú a celé to dať vymeniť. Veľmi mi to nevyhovuje, pretože už sa mi taktiež začala škola a s ňou prichádza kopa učenia, takže snáď sa to dá do poriadku čím skôr. Po štyroch mesiacoch je to dosť nezvyk, ale na druhej strane som aj trošku rada, lebo vyplním čas niečím zmysluplným. Včera som bola v škole prvýkrát a dneska sme mali hneď aj trojhodinové ´okno´, tak sme s kamarátkou rozmýšľali, čím vyplníme čas, ktorý máme. Samozrejme my, veľké milovníčky dobrého jedla sme hneď vedeli, že najlepším riešením bude, keď zájdeme niekam na dobrý obed. Rozhodovali sme sa medzi dvoma reštauráciami (obe boli sushi reštaurácie), o ktorých sme počuli samé chvály. Napokon sme vybrali jednu a akonáhle sme do nej vošli tak sme vedeli, že výber určite neoľutujeme. Bola to reštaurácia s krásnym prostredím, prestieranie na stoloch bolo veľmi pekné a čo je myslím tiež veľmi dôležité je obsluha, ktorá tu bola veľmi milá. Prišli sme tam hneď o jedenástej, v čase obedového menu, ktoré sme si nakoniec aj objednali. Ako polievku sme si zvolili ostrokyslú polievku (pokiaľ ste ju ešte nejedli, určite ju odporúčam, je proste vynikajúca) a čo nás veľmi potešilo bolo, že na rozdiel od iných reštaurácií, kde majú väčšinou v ponuke maximálne 3 hlavné jedlá, tu sme mali na výber v obedovom menu približne z ôsmych hlavných jedál, takže vybrať si bolo trošku ťažké. Nakoniec sme si po preskúmaní všetkých jedál objednali kurací šalát, pretože sme obe mali chuť práve na niečo také. Poviem Vám, to kuracie mäsko bolo tak vynikajúce, že lepšie som snáď ešte ani nejedla. Bolo pripravené na akejsi sladkej marináde, takže to bola skutočne veľká dobrota. Práve kvôli takýmto obedovým prestávkam sa do tej školy nakoniec aj budem tešiť :)) V pondelok máme ďalšie väčšie okno medzi prednáškami, no a vtedy sa chystáme práve na sushi, takže sa už teraz neviem dočkať :)) A čo vy? Zvyknete chodiť na obedy do mesta? Aké reštaurácie a jedlá 
patria medzi Vaše obľúbené? Kam si chodíte najradšej posedieť s kamarátkami? :)


Teraz ma čaká vytúžený oddychový večer po dlhom dni v škole, takže si to vychutnám pri čítaní Vašich blogových príspevkov, 
na čo posledné dni nebol čas. Vám prajem taktiež krásny zvyšok večera! ♥

4 komentáre:

  1. Milujem ostrokyslú polievku :) A celkovo aj čínske jedlá :) S priateľom máme obľúbenú reštauráciu, kam vždy, keď máme hlad, skočíme...Super ceny a výborné jedlá :)

    MORE THAN FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá reštaurácia vyzerá super, len škoda, že väčšinou je to tak, že čím viac jedla má na výber reštaurácia, tým je nekvlitnejšia

    OdpovedaťOdstrániť