piatok, 5. septembra 2014



Krásne dobré ráno Vám prajem!
Ako ste sa vyspali? :) Konečne máme koniec týždňa, tešíte sa? Ako prebiehal Váš prvý školský týždeň? Mne začína škola až 22.9., takže dovtedy mám ešte čas si trošku oddýchnuť. Na tento semester sa však vôbec neteším, pretože budem mať predmety, ktoré ma vôbec nezaujímajú, ale dúfam, že to ubehne aspoň tak rýchlo ako každý rok. Dneska som si výnimočne aj dlhšie pospala a po prebudení ma v kuchyni čakali takéto raňajky od maminy :) Tá mi urobila na raňajky hemendex, ku ktorému sa dokonale hodil chlebík, ktorý som piekla včera. Na recept sa samozrejme môžete tešiť a pridám ho v priebehu dnešného dňa :) V poslednej dobe som si veľmi obľúbila overnight oats, ktoré si doprajem takmer každý deň či už k raňajkám alebo len tak počas dňa, keď na to dostanem chuť. Mám ich prichystané a dobre vychladené stále v chladničke, takže v pravý čas ich mám vždy po ruke :) Skúšam rôzne kombinácie a zatiaľ u mňa víťazí kombinácia jablko-škorica  Máte radi overnight oats? Zvyknete si ich robiť? Našla som doma super fľašu, ktorá úžasne tesní, takže som ju využila aspoň týmto spôsobom. Toto jedlo považujem za veľmi praktické, pretože si ho môžete vziať so sebou na cesty, takže do školy si toto jedlo budem nosiť zrejme často :) Okrem toho si chcem v blízkej dobe objednať aj nové nádobky na jedlo, takže výbavu čo sa týka jedla už budem mať pomaly kompletnú :) Aké sú Vaše plány 
na dnešný deň? Chystáte sa nejak využiť to dobré počasie, ktoré zatiaľ máme? :)


Overnight oats som urobila nasledovne:
1. vrstva- ovsené vločky zaliate mliekom
2. vrstva- postrúhané jabĺčko zmiešané so škoricou
3. vrstva- tvaroh zmiešaný s gréckym jogurtom
4. vrstva- opäť jabĺčko zmiešané so škoricou
5. vrstva- čučoriedky
6. vrstva- opäť tvaroh zmiešaný s gréckym jogurtom
7. vrstva- na záver čučoriedky a černice
Môžete kľudne pridať do jogurtu/tvarohu aj med na dosladenie či proteín na dochutenie :)


19 komentárov:

  1. Mňam, jídlo teda vypadá výborně :). Já se dneska chystám na kolo a večer jdeme s přítelem do kina. Mě začíná škola až 29. září, tak mám zatím ještě taky prázdniny
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak si užívaj ešte prázdniny! :) Tiež som práve včera hovorila sestre, či sa dneska nepôjdeme bicyklovať, lebo sme už dávno neboli takto spolu a vonku je krásne :)

      Odstrániť
  2. To vypadá TAK dobře!
    A musím konečně vyzkoušet i ten cuketový chlebík....dám si ho pak s avokádem a budu v sedmém nebi:D
    Overnight oats jsem si občas nosila do školy nebo na brigádu jako svačinku, ve sklenici od burákového másla, a dávala tam i chia semínka :)
    A jaký bude můj pátek? Bohužel musím na brigádu, a to i zítra a v neděli, takže skoro nikdy nepatřím k lidem, kteří mají pátek jako nejoblíbenější den :D A škola mi začíná o týden dřív, ale už se dost bojím, čeká mě bakalářka, státnice, a taky musím nahrabat hodně hodně kreditů :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chia seminieka si chcem kúpiť v pondelok, keď pojdem do mesta na zápis, lebo s nimi je to ešte lepšie! :) Ten cuketový bol super! Celý som ho zjedla ja :D Bol nadýchanejší než je tento, ale chcela som urobiť radosť aj tým, ktorí proteín bohužiaľ nemajú :) Ale keďže ty si veľký pečivový jedák (:D), tak nečakaj hlavne žiadne zázraky :D Je to ´chlebík´, ktorý chutí tak ako slaný koláčik :)
      Takže víkend máš pekne nabitý, ani sa ti nedivím, že sa veľmi netešíš, ale snáď ti to rýchlo ubehne :)) Už ťa čakajú štátnice? :O Ja som si myslela, že si odo mňa mladšia o viac rokov, takto to vyzerá tak, že len o rok, ale to zvládneš neboj sa :) Bakalárka ti pôjde od ruky, netreba sa toho báť :) Ja sama som mala pocit, že som jej nevenovala dostatok času a pritom patrila k tým najlepším, takže pôjde to ;) Budem držať palce, aby si to všetko úspešne zvládla :)

      Odstrániť
  3. To vypadá báječně. No u nás hlásili 27 stupňů a zatím tu mrznu v sukýnce a marně vyhlížím sluníčko. Snad se brzy ukáže :D Dneska po práci letím do fitka a pak mě čeká velké vaření a pečení jídla na celý víkend;) Hezký den.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hahah :D:D snáď sa skoro ukáže, lebo u nás je od rána strašne teplo :) Júúúúj, to dúfam, že potom pridáš nejaké recepty na blog, veľmi rada zozbieram nové do zbierky :) Krásny deň aj tebe Veru :)

      Odstrániť
  4. Krásné, já celý den proválela a prochystala :) Na víkend budeme s přítelem, takže jsem strááášně moc napekla a navařila, zase to bude extrémní hřešení, ale to k tomu asi patří, u nás je hrozné vedro, ale nemusím ho, těším se už na sychravý podzim,který miluju, tak se možná půjdeme o víkendu jen projít procházkou, nejspíš do lesa, teď nosíme skoro obden úúplně plné koše! Och, milujeme čersté lesní houbičky a na zimu budou jedna báseň, houbaření máme moc rádi a copak plánuješ na víkend ty? Krásný den:*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No Lucka, to zbieranie húb ti celkom závidím. Ja huby milujem a nemáme tu také možnosti, takže ty sa teda máš! :) Vyzerá to na úplne super naplánovaný víkend, tak Vám prajem, aby ste si ho naplno užili :) Počasie je uplne dokonalé na prechádzky. Veľmi sa teším, že už konečne oddychuješ a dopraješ si relax po tom, čo si sa tak trápila so školou a povinnosťami ;) Ja dneska plánujem oddychovať, porobiť si doma nejaké veci, podvečer asi pôjdem pozrieť starých rodičov. Išla by som sa bicyklovať, ale neviem či presvedčím sestru a samej sa mi nechce :/ Zajtra sa veľmi teším, lebo poobede idem cvičiť nohy (moje obľúbené) a v nedeľu zas oddychovať :) Niečo ešte musím vymyslieť, aby som v tieto voľné dni vyplnila čas :) Niečo vonku by nebolo zlé, pokiaľ je tak krásne. A v pondelok už mám zápis do školy, takže tam sa mi vobec nechce :( Zas to cestovanie a celý deň mi tým ubehne. Ách :(

      Odstrániť
    2. Jé, no my jich máme, mrazáky už plné a ještě že máme sušičku, tak už máme skoro 3 velké plné sklenice, já houby také miluji, úplně všude, ať do těstovin, brambor, rýže, jáhel. prostě kamkoli! Mňam=) Tak to máme stejné, já před školou také odpočívám, dokud můžu, dokud mám ještě pohodu, jinak já mám zápis skoro po tobě, hned ve středu, a pak zase začne ten hrozný stereotyp a kolotoč a hooooora povinností, úkolů atd.:( Ani mi nemluv, dojíždím 50km... jezdívám okolo 2-2,5 hodina to je hrozné:( Ale furt lepší,než tam bydlet úplně, to nikdy:))

      Odstrániť
  5. Krásný jako vždy u tebe. Můžu se zeptat, jak přesně děláš ty overnight oats? :-) Děkuji a hezký víkend

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem velmi pekne! :)) Júúúj, ja som to tam zabudla dopísať. Úplne mi to vypadlo. Hneď to dopíšem pod fotku :))

      Odstrániť
  6. Já mám overnight oats moc ráda, ale nikdy jsem si s nimi ještě nevyhrála tak hezk, jako ty :) vždycky jen zamíchám vločky, mléko, skořici a rozmačkaný banán :D Takže z toho má nakonec takový kydanec (ale velice lahodný !! :-D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hh :D keď to nefotím na blog alebo na Insta ale robím len tak, tak tiež si to rada všetko premiešam :) Vtedy tie vločky nasajú ešte lepšie :)

      Odstrániť
  7. mňam, taková snídaně! a když je ještě od maminky ♥ :D overnight oats vypadaj taky úplně úžasně a jestli to tak i chutná.. :) budu to už taky muset vyzkoušet a napadlo mě, že by to byla ideální svačina do školy :) určitě zkusim v nejbližší době podle tvýho receptu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite je to do školy úplne ideálne! Tiež to budem nosiť :) A vyskúšaj! Dajú sa robiť rôzne kombinácie s rôznym ovocím aj ochutenými jogurtami a ešte s chia semienkami je to ešte lepšie, takže opäť raz sa fantázii medze nekladú :)

      Odstrániť
  8. Úžasné raňajky. Ty vieš vždy všetko tak krásne naservírovať. :) Aj mne začína škola 22. a vôbec sa neteším, keďže ma čaká písanie bakalárky :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uvidíš, že to pôjde od ruky ;) Písanie bakalárky nie je vôbec tak časovo náročné a myslím si, že ani na písanie nie :) Budem držať palce, nech ti tento tretí ročník prebehne úspešne! :)

      Odstrániť
  9. kam vlastne chodíš do školy...? :) Zaujíma ma to lebo si jedna z mála slovenských blogeriek ktoré sledujem :) Inak raňajky na slano pre mňa vôbec niesú to pravé, aj keď hemendex vyzerá dobre ( ja ako vegetarian teda bez šunky čo už asi nebude hemendex..:D ) a overnight oats moc nerobím, pretože mi vôbec nechutí ovsenná kaša za studena..asi som divná, asi dva krát som ju mala tak v škole, a vôbec mi to nechutilo ..proste mám to rada teplé, aj v lete ..:) ale inak je to skvelý vynález lebo večer si nachystáš a ráno už len vezmeš..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa hrozne ospravedlňujem, ale konkrétne mesto tu písať nechcem, snáď nevadí, ale je to na JZ Slovenska :)
      Ono to vlastne ani nie je ovsená kaša za studena, ale len vločky, ktoré nasajú tak dobre ten tvaroh/jogurt/mlieko, takže potom tak dobre napučia a keď sa to celé zmieša tak je to super! :) Hlavne ideálne ako desiata či olovrant. Ale tak chápem, teplé ovsené kaše ráno nemajú konkurenciu :) Tiež na ne nedám dopustiť, ale z času na čas si rada urobím aj niečo iné ako klasiku :)

      Odstrániť