nedeľa, 7. septembra 2014

 Krásne nedeľné ráno ♥
Ako ste sa vyspali? :) Ja som si dneska pospala až do ôsmej, čo je u mňa dosť neobvyklé, nakoľko vstávam už bez budíka hneď pred siedmou, lebo som už tak zvyknutá. O to viac ma prekvapilo, keď som na hodinkách uvidela, že je už osem. Ale pospať som si pospala vynikajúco a tak sa po raňajkách môžem vrhnúť na písanie príspevku :) Včera večer som opäť premýšľala nad tým, či si neurobím overnight oats a tak som sa napokon rozhodla opäť vymeniť starú dobrú klasiku v podobe ovsenej kaše, pretože raňajky v tomto štýle som si fakt zamilovala. Najradšej mám na nich práve to ako ovsené vločky dobre napučia a nasajú jogurt, no mňaaam ♥ Rada si takto raňajky obmieňam a snažím sa neraňajkovať stále každý deň to isté. K overnight oats som si pripravila miešané vajíčka, do ktorých som si zamiešala kúsok cukety, ktorý som ešte našla a bola by škoda ju len tak nechať, keď s vajíčkami chutí fantasticky. Na záver som ešte pridala to, čo v posledne dobe jem skutočne každý deň, lebo je to vynikajúce, a to je pečienka. Ja som ju ako malá doslova neznášala, ale pred pár týždňami ju mamina veľmi dobre pripravila a keď som to ochutnala, tak som sa nevedela zastaviť. Stretávam sa s tým, že ju veľa ľudí nemá rado (veď aj ja som medzi nich patrila), ale možno závisí aj od toho, na aký spôsob si ju urobíte :) A musím povedať, že v kombinácii s miešanými vajíčkami je úplne najlepšia! Určite to vyskúšajte. 
Skutočne odporúčam! :)


Minule jablkovo-škoricové a dneska v štýle ´tiramisu´ ♥
Nebolo to však ono, lebo som nemala doma napríklad ricottu, s ktorou by to bolo ešte omnoho, omnoho lepšie (bohužiaľ, ricottu som 
vyjedla, lebo tá u nás dlho nikdy nevydrží) a tak som si urobila takú odľahčenú verziu tiramisu aspoň s tým, čo som v chladničke našla. 

Dnešné tiramisu som robila nasledovne:
1. vrstva: piškóty, ktoré som poliala kávou
2. vrstva: tvaroh zmiešaný s gréckym jogurtom, do ktorého som si zamiešala proteín od MyProtein s príchuťou Latte 
(môžete však do tejto vrstvy zamiešať aj med poprípade pár kvapiek kávy)
3. vrstva: ovsené vločky namočené v mlieku 
4. vsrtva: suché ovsené vločky
5. vrstva: tvaroh zmiešaný s gréckym jogurtom a primiešaným proteínom s príchuťou Latte
A napokon posypete kakaom :)

Keď som Vám v tomto článku ukazovala moju prvú objednávku z MyProtein, opisovala som Vám ako ma sklamal proteín s príchuťou cookies and cream, ktorý som si objednala. Ako nápoj mi nevyhovuje, pretože je toho hrozne hrozne málo, takže si ho len zamiešavam do kaše, tvarohov či jogurtov, ktorým dodá veľmi dobrú príchuť. Vtedy som si len tak na skúšku objednala aj vzorku proteínu s príchuťou Latte a potom, čo som ho včera ochutnala veľmi ľutujem, že som nedala na recenzie, ktoré boli pod produktom a neobjednala si túto príchuť. Keď som otvorila ráno fľašku s tiramisu, tak hneď som zacítila tú úžasnú vôňu a o chuti tej tvarohovo-jogurtovej vrstve ani nehovorím. Fakt ako pravé Latte. Takže pokiaľ náhodou rozmýšľate o kúpe tohto proteínu a neviete sa rozhodnúť 
medzi príchuťami, tak rozhodne Latte, ktoré na rozdiel od Cookies and Cream veľmi odporúčam :)


A tuto už môžete vidieť tú dobrotu!!! Miešané vajíčka s cuketou a pečienkovým mäsom ♥


Akými raňajkami ste si spríjemnili nedeľné ráno vy? :)

12 komentárov:

  1. Dobré ráno Luci♥ to je zase krása!!:) Opravdu krásnou snídani jsi dnes měla:) Takové tiramisu bych opravdu mohla vyzkoušet:) Já mám taky ráda změny, aby se mi ovesná kaše nepřejedla (i když to asi nehrozí:D) a od toho tu jsou právě víkendy u taťky, kdy si dávám od kaše pohov a snídám koláčky a ovocné tvarůžky s ovocem:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslím, že si dnes spravím overnight oats do školy na raňajky :3 vyzerá to úžasne

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Další super post, tohle vypadá hodně chutně :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To tiramisu ve skleničce někdy určitě vyzkouším :) Jen mi nejde do hlavy maso k snídani, to bych asi nemohla :D U mě dneska klasika - ovesná :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja viem inak :D:D ale vôbec to neberiem ako mäso :D strašne sa mi to hodí s tými vajíčkami a ja sa tej pečienky neviem ujesť proste :D ovsená je proste klasika :) Ale menšia obmena vždy poteší :)

      Odstrániť
  5. Však jen si pospi, když můžeš, my jsme se také víkendu příjemně váleli déle než je zvykem:D A den jsme začínali vždy "švédským stolem", kdy jsem pro nás připravila všééchno možné, od ořechů po ovoce a samozřejmě "halvní chod" :-)) Dnes jsme třeba snídali čokoládové brownies muffiny s polevou, oříšky a ovocem, sladkou horkou čokoládu a aby toho nebylo málo, tak jsme to završili i karamelovým koláčem s náplní, no zkrátka kalorické bomby, jak se sluší a patří!:)P

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňam, to tiramisu bych si dala :). Já jsem dneska spala do půl 8 a zhřešila jsem koblížkama :D
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No teda, chápu ještě tu kaši ale maso k snídani, to je teda síla.. :DDD A ještě v kombinaci s tím:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zas nechápem čo je na tom také neuveriteľné. Iní jedia na raňajky párky, klobásu, slaninu, hurky a neviem čo všetko možné a v tom nieje mäso? Mňa tieto komentáre asi nikdy neprestanú udivovať.

      Odstrániť
  8. Mňam, přesně takovou snídani jsem si dělala o prázdninách hodně často, když bylo teplo a neměla jsem chuť na teplou kaši :) 1. vrstvu jsme měla vločky+ skořice+ trošku proteinu+ chia gel, 2. vrstvu tvaroh s jogurtem 3. vrstvu piškoty, 4. čerstvé ovoce (nejlepší maliny, meruňky, jahody, mango) a 5. vrstvu zase tvaroh s jogurtem a posypat kakaem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňááám!!! to znie brutálne! :) zrovna zajtra by som si chcela kupiť aj chia semienka, s nimi je to ešte lepšie :))

      Odstrániť
  9. vsetko vyzera neskutocne mnamkovo!

    Pozyvam na konco letnu SKIN IN BLOSSOM GIVEAWAY, tu: jeej krasna je! pozyvam na giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť