štvrtok 4. septembra 2014

InstaPhotos


Už dávno som nepridala Instagramový článok, tak dneska som do koláže zhrnula fotografie z môjho Instagramového účtu, kde ma môžete sledovať TU. V blízkej dobe by som však rada opäť urobila článok, v ktorom Vám ukážem Instagramové účty, ktoré ma denno denne inšpirujú a pretože viem, že tie články máte veľmi radi, budem sa snažiť povyberať tie najlepšie :) Teraz utekám poodpisovať na e-maily a rada by som sa pustila do pečenia, takže snáď sa k tomu dostanem. V pláne mám upiecť ďalší ´chlebík´, ale tentokrát bez použitia proteínu, nakoľko nie všetci používate proteín a tak by som chcela urobiť radosť aj tejto skupinke 
ľudí :) Ako trávite dnešný deň vy?

14 komentárov:

  1. Tvůj instagramový účet patří rozhodně k mým nejoblíbenějším! :)) Dnes se mám báječně, protože včera jsem byla po dlouhé době opět běhat a zapomněla jsem, jak skvělý pocit to je!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Anička! ♥ To som strašne rada, určite to bol skvelý pocit po dlhom čase a oddychu ;) Viem si predstaviť, že o to väčšiu radosť si z toho mala :)

      Odstrániť
  2. Zbožňuju tvůj instagram!:-) nádherné, inspirující fotky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Co Tě sleduji, tak poprvé vidím Tvou postavičku a je krásná! Úplně se mi z těch dobrůtek sbíhají sliny :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já sice žádný instagram (ani chytrý telefon a jiné vymoženosti) nemám, ale sleduji ho denně :-) A strašně ráda, myslím, že mezi 3 nejoblíbenějšími je rozhodně právem! ;-) Krása krása krása... =)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Juu, strašně se těším na ten chlebík bez proteinu...ty jsi tááák hodná ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že urobím radosť :)) Zajtra pridám recept, tak snáď sa zapáči ;)

      Odstrániť
  6. Ja uplne milujem tvůj instagram! Vzdycky pozitivni posty nebo uplne mamozni fotky jídla, proste ráj pro moje oči!<3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty špagety vypadají úchvatně! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. super, hned sleduju:) líbí se mi, že tvoje fotky působí tak čistě

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vůbec nechápu, jak mi tvůj instagram mohl uniknout!!!! Už sleduju!! Nádhera!

    Sororessa
    A.

    OdpovedaťOdstrániť