pondelok, 1. septembra 2014

it´s a new day, a new month, no better time for change ♥



Prvé septembrové ráno som odštartovala nezvyčajnými a napriek tomu úžasnými raňajkami, ktoré som už nemala hrozne dlho. Urobila som si ovsené palacinky, ktoré som si naplnila ricottou, poliala kakaom a ozdobila čučoriedkovou omáčkou a čučoriedkami. Raňajky som si obohatila aj o ovocie, konkrétne o nektarinky, ktoré mám veľmi rada. Urobili ste si dneska ráno nejaké zvláštne a špeciálne raňajky? Čo dobrého ste raňajkovali vy? Ten čas tak neuveriteľne rýchlo letí a ani sme sa nenazdali a skončilo leto. Začína sa mesiac, kedy nás opäť čaká práca, škola, povinnosti a opäť všetko dokola. Ja som si stanovila zopár cieľov, ktoré by som za mesiac september chcela splniť, tak uvidíme, ako sa mi bude dariť :) Myslím si, že začiatok nového mesiaca je skvelá príležitosť urobiť niečo takéto a potom treba robiť všetko pre to, aby sa to podarilo. Zvyknete si stanovovať určité ciele, ktoré by ste chceli dosiahnuť? Aké máte plány na 
dnešný deň? 

Čučoriedkovú omáčku si urobíte veľmi jednoducho: roztlačíte si čučoriedky a chvíľu ich povaríte v hrnci.


16 komentárov:

  1. já jsem nějaká nachlazená takže jsem se zahřála ovesnou kaší;) palačinky vypadají skvělě

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam, ty teda vypadají luxusně :) Určitě vyzkouším, děkuji za recept :). Já jsem dnes měla vločky s jogurtem a čaj. Odpoledne jedeme s kamarádkou nakupovat, tak už se těším
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak ty vypadají úžasně! já snídala strašně kalorickou buchtu, nervama už nevím co by (zítra maturita), tak alespoň k té snídani jsem si dopřálala :D ale tyhle palačinky určtiě někdy zkusím ! :) jinak máš vážně parádní blog, nechceš spřátelit? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ti prajem teda veľa, veľa šťastia a nech sa ti podarí! :) Tie raňajky boli potom oprávnené :)
      Čo sa týka blogov, tak ja som toho názoru, že pokiaľ chce niekto sledovať môj blog, tak tak urobí preto, lebo sa mu blog páči a nie výmenou za sledovanie blogu toho druhého.

      Odstrániť
  4. Kouzelnice Lucí opět čaruje, nádhera, dělám podobné,ale nepoužívám kypřidla ani žádná droždí, jen svůj kvásek, takže jsou "vlášnější" nebo kupuji bezfosfátový prášek, který je o mnoho lepší. ;)) Já dnes měla univerzitní obhajobu projektu z praxe, no naštěstí s velkou dávkou štěstí se zaadřilo a jako odměnu z dnešku jsem byla hned na MEGA nákupu (jídla jak jinak:D) a nakoupila si srašně dobrot, vč. sladkého,abych měla co na nervy,až začne poslední rok na škole..:( A snídani mi zpestřila 4-obilná krupičkovo-vločková kaše v troše sojovém mléce, slazená sirupem, s horkými hruškami (4 kusy!!:D) a skořicí a posypané velkou hrstí semínek, dokonalost:D <3 A ted už jen po návratu z Prahy odpočívám a pročítám články :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je super Lucka! Gratulujem ti a teším sa, že sa ti to podarilo! :)
      Raňajky si mala super, znie to celé úžasne a oddýchni si poriadne! Zaslúžiš si to :)

      Odstrániť
    2. Děkuji moc moc, jinak už mám také na blogu ten recept,jak jsem ti jednou někde psala o tom kuskusovém dortíku na snídani, kdybys chtěla, tak jukni, je strašně jednoduchý a strašně dobroučký :-)

      Odstrániť
  5. Vyšlo ti z tejto dávky tie 4 palacinky alebo viac? :) BTW: Milujem tvoj blog. Včera som si spravila tieto cestoviny http://theblogger-girl.blogspot.sk/2014/08/cestoviny-na-sladko.html a boli úplne super!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéééj! To si mi urobila radosť, že ti chutili :)) Som veľmi veľmi rada :)
      A palacinky mi vyšli z tejto dávky :) Samozrejme, môžeš pridať do cesta niečo na osladenie pokiaľ ho máš tak radšej poprípade proteínový prášok. Ja nesladím, takže som si tam nepridala nič :)

      Odstrániť
  6. aha dobre tak ďakujem :) pôjdem asi vyskúšať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vyzerá to úplne úžasne a palacinky som nemala už dosť dlho, takže v blízkej budúcnosti si ich urobím určite :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som ako vždy raňajkovala rýchlu ovsenú kašu pre lenivých :D. Zbožňujem ju. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vypadá to teda nádherně! Tohle jsou nejlepší snídaně do sychravého počasí :) já si dala ovesnou kaši s malinama

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mně už škola začala, nic moc pocit, ale režim musí být.
    Tyhle palačinky vypadají tak nádherně, že ani nevěřím, že jsou tak jednoduché. Nejsem si jistá, jestli se mi zítra ráno povedou tak pěkné, ale určitě to zkusím. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To vypadá nádherně, hned bych si jednu dala! Mnam.

    OdpovedaťOdstrániť