pondelok 29. septembra 2014

monday inspiration + morning breakfast



S touto dávkou inšpirácie Vám prajem úspešný začiatok týždňa, aby prebiehal podľa Vašich predstáv 


Na záver pripájam fotku mojich dnešných raňajok, ktorými som odštartovala začiatok tohto týždňa. Keď ma už čaká celý deň strávený v škole, tak prečo si ho nespríjemniť aspoň vynikajúcimi raňajkami, ktoré takisto môžu prispieť k tomu, aby bol náš deň hneď krajší :) Miešané vajíčka som na raňajky nemala už hrozne dlho, pretože každé ráno začínam ovsenou kašou. Tú si vždy prelejem na záver proteínom (väčšinou to býva 1PL lyžica s vodou a tvarohom či gréckym jogurtom) a takto mi chutí hádam najviac. Je to veľká dobrota! Tento spôsob som si zamilovala aj pri ryži a takmer každý večer mám dezert v podobe mliečnej ryže, ktorú si takisto prelejem proteínom, do ktorého si pridám ešte tvaroh a spolu to zamiešam, aby to malo takú príjemnú mliečnu chuť :). Je to naozaj fantastické a za ten nápad ďakujem Veru, ktorá mi ho poradila a tak ho odporúčam ďalej :) K miešaným vajíčkam som si vychutnala aj môj obľúbený srvátkový syr z Lidl a ako dezert som si urobila overnight oats. Keďže som si konečne kúpila aj chia semienka, tak tie tam nesmeli chýbať. Overnight oats som si pripravila veľmi jednoducho a to tak, že som použila 200gr Vesnického jogurtu z Lidl, do ktorého som zamiešala 2čl chia semienok. Potom som už len vrstvila
jogurt a ovsené vločky a na záver som prisypala mrazené černice. Hotovo! 



Akými raňajkami ste začali dnešné ráno vy? :)

18 komentárov:

  1. Sama sobě jsem udělala chutě! Kéžbych si to taky mohla dopřávat takhle večer :(:D A vajíčka jsem dnes měla taky :-* Krásné pondělí :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak vajíčka sú úžasné, takže si mala podobne skvelé raňajky ;) Krásny deň Ti prajem Veru :*

      Odstrániť
  2. Připravila sis krásnou snídani :). NO já jsem měla bouřlivou noc se zvracením, asi nějaká viróza, takže jsem jen na banánech a piškotech :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ma veľmi mrzí :( snáď sa to zlepší a prajem skoré uzdravenie :)

      Odstrániť
  3. Krása, ja som sa musela uspokojiť len s proteínovým drinkom. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :O ako too? To je len nápoj, ani nezasýti :\

      Odstrániť
  4. Bože můj ta snídaně vypadá skvěle !!!!! Hned mám na něco chuť :D Já jsem začínala kafem no ne moc zdravě :D :-/

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D ja mavam za deň tri kavy, takže v tomto pripade či zdrave alebo nie tak to neriešim, lebo ju milujem :) ale za tie raňajky ťa veľmi nepochvalim teda :D

      Odstrániť
  5. Dnes som si po dlhej dobe urobila ovsenú kašu. Niečo na mňa lezie, tak som potrebovala niečo teplé :) Ale tie tvoje raňajky vyzerajú super, aj keď ja mám radšej sladké raňajky ako slané :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snád to nebude nič vážne a rýchlo ťa to prejde :) Ja sa nikdy neviem rozhodnut a tak najlepsie urobim, ze tam mam z oboch a aspoň mam 'dezert' po slanych raňajkách :)

      Odstrániť
  6. Tvoje fotky raňajok sú krásne, máš talent na fotenie, vážne ;) mala by si jo začat rozvíjať, nerozmyšľala si nad nejakým kurzom? :)

    A krasna motivacna veta na zaciatku! Ja som posledne 3 tyzdne zlenivela a doost vybocila aj zo zdraveho stravovania, začo sa mi dnes "odvďačil" žalúdok keďže dnes som cele dopoludnie travila medzi zachodom a postelou, uff :(( ale už ma to našťastie prešlo (dúfam) tak snáď ma toto vrati k tomu čo som robila predtým :) ( určite!!)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem, si zlatá :) nad kurzom tohto typu som nepremyslala, pretoze si nie som ista, či by som ho k niečomu využila :\ zato som však premyslala nad kurzom vyživoveho poradcu, ale nechcem sa s niecim takymto unahlit, lebo to nie je lacna zaležitosť a tak si chcem byt istá, že by som to nejak využila :)
      S tým žaludkom ma to mrzí :( dufam, že sa ti da čim skor do poriadku a keď sa vratiš do starych kolají, tak hneď ti bude lepšie :) Ale samozrejme ti to nezazlievam, lebo niekedy to padne dobre vybočiť trošku zo stereotypu, ale s rozumom :). Bruško však hneď zbadalo ,ktorá strava je správnaa dalo ti signal a je super, že si si to aj sama uvedomila :)

      Odstrániť
  7. Krása Luci♥ doufám, že nás budeš zase hezky zásobovat těmi snídaňovými fotkami:)) mám je od tebe nejradši (stejně jako dávku inspirace z tumblr a instagramu, tvoje obědy, večeře a všechny články:D)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jůů nádhera :) Miluju fotky tvých jídel, hlavně snídaní :) A ta motivace je super :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš nejkrásnější snídaně! :3 Asi cvičíš dost často že? :) Máš nádhernou postavu! Já ted musím přibrat 6 kg a bojím se, že to všechno budou jenom tuky :/ :D hrozně ráda bych vypadala aspon z části tak dobře jako ty! :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti krásne! :) Cvičím 5krát do týždňa, ale teraz ako sa mi začala škola, tak neviem ako to budem stíhať. Asi mi to bude vychádzať na menej, ale určite kvôli tomu nebudem uberať na jedle a podobne :) Máme to dosť podobne, takisto musím pribrať minimálne 2-3kg, preto jedávam prílohy už nielen k obedom ale aj k večeri a najmä teda po cvičení úplne najviac, aby mi to šlo pekne do svalov nech trošku rastú :) Nejem však nezdravé veci a jasné, že určite niečo pôjde do tuku, ale určite nie všetko, takže sa na to nedávaj z tejto stránky :) Pokiaľ budeš papať zdravo a veľa, nemusíš sa toho báť :) Uvidíš, že potom ešte aj na postavu to bude mať lepší vplyv, lebo ak potrebuješ pribrať, tak pre niečo to určite bude a s takýmito vecami pokiaľ sa už týkajú zdravia sa nežartuje, takže smelo do toho :) a čo môže byť lepšie ako si vychutnávať ovsené kaše vo veľkom? :) A takisto aj iné úžasné jedlá :) ;)

      Odstrániť
  10. Lucinko a kde seš ty mezi těma fitspo fotkama? Já si myslím, že už tam nějaký ten pátek jednoznačně patříš! Jsi šikula a to tvoje jídlo je vždycky paráda! Sleduju tě na instagram a nejradši bych ti to všechno snědla :-D Máš můj upřímný obdiv i v tom, že jsi taková cílevědomá a máš pevnou vůli, navíc jsi krásná holka a neskutečně milá! A to ti nepochlebuju, to myslím úplně vážně. Z tebe by si měl dát každý příklad! :) Měj se krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi pekne Simonka za kompliment :)) Veľmi si ho vážim :) Ale to je ešte dlhá cesta, aby som sa im mohla čo i len priblížiť. A hlavne to nerobím preto, aby som sa na niekoho podobala, ale baví ma to a to je najdôležtejše :) Samozrejme, vyzerať tak ako dievčatá na fotkách by sme chceli asi všetky. Ešte raz ti dakujem za krásny komentár! Urobila si mi radosť :)

      Odstrániť