sobota, 11. októbra 2014

People who inspire me VIII.

Príspevok tohto typu sa tu už neobjavil pomerne dlhú dobu a tak si myslím, že dnešné sobotné ráno je ideálne na takúto dávku inšpirácie :) Tento typ príspevkov budem pridávať každý týždeň, pretože deň čo deň nájdem nové a zaujímavé Instagramové účty, ktoré sú často veľmi dobrou motiváciou. Pokiaľ by ste chceli, mňa môžete sledovať TU. Na dnes som vybrala len 5 účtov z mnohých a občas dlho váham, či vybrať jeden alebo druhý, lebo sa medzi nimi neviem rozhodnúť. Rada sledujem najmä fitnessky, ktoré keď pridajú fotky ich pokrokov, tak je to skutočne veľká motivácia, aspoň pre mňa určite :) Snáď Vás mojím výberom poteším a dúfam, že medzi nimi nájdete aj také, ktoré ešte nepoznáte a zapáčia sa Vám. A keď už sme pri tom cvičení, dneska ma čaká ´leg day´, na čo sa veľmi, veľmi teším, pretože nohy cvičím veľmi rada, ale často ma mrzí to, že ma netrápi svalovka. Možno sa Vám to zdá čudné, že sa ´sťažujem´, ale tiež by som chcela zažiť taký ten pocit ´nevedieť chodiť´ po tomto tréningu. Je to zvláštne, pretože cvičím skutočne poctivo, tak si to neviem vysvetliť. Je aj medzi Vami niekto, kto vôbec nemáva svalovku? Dnešná sobota bude taká rozbehanejšia, pretože poobede ideme na hody k starej mame (zas tá kopa zákuskov, ktorá ma neminie) a to by som sa mala ešte aj učiť. Tomu druhému bodu však dnes veľké šance nedávam :D Rada by som aj niečo dobré ukuchtila a pridala 
Vám tento víkend aj nejaký ten receptík, nech vykompenzujem tú moju neaktivitu. Aké máte plány na dneska vy? Chystáte sa cvičiť? :) 


11 komentárov:

  1. Wooow to je zase skvělá inspirace:) ty máš na takovéto výběry ten nejlepší vkus!!! Já mám tyhle tvoje příspěvky hrozně ráda, protože se tak dostanu k dalším pěkným slečnám a jídlům, které musím sledovat♥ A mezi velkou inspiraci bych samozřejmě zařadila i tvůj instagram!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super účty!! som na tom rovnako celý instagram mám zahlteny ľuďmi čo cvičia A jedi zdravo A pestro A bikinkami...:) určite je super získať ďalšie inšpirácie :) takže sa teším na ďalšie články tohoto aj iného typu

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné inspirace !!! Já taky hromadu fitness kanálů sleduji a jsem za to moc ráda. Vždy hltám inspirace :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jee díky moc! Já pořád hledám fitness instagramy :) Je to strašně inspirující a motivující :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máš skvělou inspiraci :) No já se léčím z nemoci, takže cvičení žádné, jen procházka :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pár z nich jsem neznala, takže super! Díky :* A užij si to u babi :*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vďaka za novú inšpiráciu. Ja som sa najnovšie namotala na Kaylu Itsines, možno poznáš :) jej workouty ma naozaj bavia, i keď ju počas nich kvalitne preklínam. :D
    ešte raz ďakujem, Zbožňujem tvoj blog ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jéé tieto články milujem a už dlho neboli :) veľmi si ma potešila ! :) super inšpirácia :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Stefanie je úžasná, sleduju ji už dlouho ♥ :)
    Fit Maddie

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Díky moc, pár z nich jsem si přidala ;)

    Sororessa
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. super inspirace, přidám si do svých;)

    OdpovedaťOdstrániť