nedeľa, 19. októbra 2014

random photos

 Ahojte :) Dneska som sa rozhodla spestriť nedeľu o také random fotky, kde medzi nimi nájdete aj také, čo sa na Instagrame objavili, aj také čo nie :) Nebude to zároveň nudné pre tých, čo ma tam sledujú, takže snáď sa Vám fotky budú páčiť. Ako sa máte? Ako trávite víkend? :) Ja som včera bola gratulovať kamarátke a maximálne sme si to užili, bolo super! Kratší popis napríklad aj o úžasnom jedle, ktoré si pre nás prichystala nájdete nižšie. Bolo super, že sme si po dlhšej dobe sadli a rozprávali, rozprávali a rozprávali snáď o všetkom možnom :) Keďže som sa k tomu celý víkend nedostala, dneska ma čaká len samé učenie, pretože v utorok mám prezentáciu, ktorú musím fakt vedieť. Už nech je to rýchlo za mnou. Takéto verejné prezentovanie pred triedou neznášam, pretože nemám rada ten pocit, že sú všetky pohľady na mne. Našťastie to máme vo dvojici, tak hádam to nejak zvládneme a budeme to mať čím skôr za sebou :) Ako plánujete tráviť 
dnešnú nedeľu? Budete oddychovať alebo Vás takisto čakajú školské povinnosti?

Ako máte cestoviny najradšej? Ja si ich vždy veľmi rada posypem či už srvátkovým syrom alebo tofu syrom, pridám nejakú omáčku a hotovo! 
V tomto prípade som miesto omáčky zvolila kečup, ktorý si zvyknem dávať zriedka, pretože radšej mám omáčku, ktorú si pripravím sama. 

Tie naše školské obedové prestávky úplne milujem! Vždy sa chodíme napapať do jednej úžasnej sushi reštaurácie, kde je prostredie aj obsluha veľmi príjemné, čo je myslím si veľmi dôležité. Chodievame na obedové menu kde je bohatý výber jedál, takže niekedy máme čo robiť, aby sme si rozmysleli, čo si dáme. Minule som tam ochutnala polievku s krevetami, kde boli fakt veľké kusy kreviet a bola vynikajúca! Na prvej fotke môžete vidieť sushi set a pokiaľ by som si mala vybrať sushi, ktoré mi chutí úplne najviac, tak to jednoznačne víťazí to s maslovou philadelphiou, pretože od toho som lepšie snáď ešte ani nejedla :). Okrem sushi si radi pochutnáme aj na ich vynikajúcom kuracom šaláte, ktorý je pripravený predpokladám na medovej zálievke, lebo je úžasne sladučký. A čo tá stredná fotka? Nejde o reštauráciu, ale o narodeninovú oslavu mojej kamarátky kde sme boli včera :) Ani si neviete predstaviť ako tam bolo úžasne a hlavne tie jedlá a dobroty čo pre nás pripravila, no domov sme sa všetky gúľali :D Najlepšia bola torta, na ktorú si vypýtam aj recept a samozrejme som ochutnala so všetkých dobrôt, lebo by bola škoda to neurobiť :) Fakt chutilo všetko úžasne! Na večeru sme mali zemiakový šalát (ktorý určite urobím, pretože taký dobrý som snáď ešte ani nejedla), ktorý pozostával so zemiakov, krevetových tyčiniek, jabĺčka, bieleho jogurtu a troške majonézy. Fakt bol neskutočný! Ak ho doma budem robiť, tak na recept sa môžete určite tešiť :) K šalátu sme mali bohatý výber rôznych syrov a šuniek, zeleninky, chlebíka a čo som chrúmala celý večer boli arašidy. Najviac ma tešilo, že sa jej páčil darček, ktorý sme jej kúpili. Presne sme sa trafili do vkuse a ešte aj farby, takže opäť sa ukázalo, ako sa 
dobre poznáme :) Včerajšiu sobotu som si maximálne užila a dúfam, že aj vy :)

Viete ktorá kombinácia u mňa v poslednej dobe víťazí? Jednoznačne ryža s tuniakom. Zbožňujem, keď si zamiešam tuniaka v olivovom oleji do ryže, 
v tomto prípade to bola jazmínová ryža. Jedávam to veľmi často, pretože je to nielen zdravé a chutné, ale aj veľmi rýchle na prípravu a toto bol konkrétne 
môj včerajší obed po cvičení :) Ako dezert som si dopriala ovsenú kašu, ktorú som si zamilovala v kombinácii s bielym cottage cheese-om. Ten jedávam 
denne, dokonca ho mám ešte radšej než tvaroh, tak ma potešilo keď bol v Lidl XXL týždeň, kde som si nakúpila rovno 5 balení.  


Aj upraviť sa niekedy treba :) Väčšinou sa mi však nikdy nechce a potom to aj tak vyzerá.

1. Jednoduché a veľmi, veľmi chutné! Už sa to stáva mojím zvykom, že si ovsenú alebo ryžovú kašu zvyknem preliať proteínom :)
2. Skúšala som pumpkin overnight oats s tekvicou, bielym jogurtom, ovsenými vločkami a chia semienkami a chutilo mi to! 
Bolo to vďaka tekvici sladučké, aj keď sa tá kombinácia môže zdať nezvyčajná, na internete som našla aj nezvyčajnejšie 
a keďže ja tekvicu zbožňujem, tak by mi z nej chutilo snáď úplne všetko.
3. Ovsená kaša s nastrúhaným jabĺčkom, posypaná škoricou a cottage cheese.

 Sushi nás nikdy neomrzí a opäť to domáce s tuniakom a uhorkou :)

A máme tu aj jeden palacinkový obed! Boli to pravé, zdravo neupravené palacinky od maminy a poviem Vám, ja som si už veľmi, veľmi dávno tak 
nepochutnala :) Z piatich som sa nakoniec dostala až na číslo deväť a ani sa nečudujem, lebo boli fakt dobré. Niektoré som si naplnila domácim jahodovým džemom a iné hrudkovitým tvarohom ochuteným vanilkovým cukrom. Nie práve vhodné, ale raz za čas si rada doprajem aj takéto jedlá :) Na prvej fotke môžete vidieť jeden z mojich rýchlych obedov v podobe ryže so srvátkovým syrom a paradajkami a na poslednej ryžu basmati s kuracím mäskom. 

Tento sestrin nezbedník :D Chystám sa, že idem urobiť fotku a on mi chce zjesť tyčinku :D Mimochodom, tieto mi veľmi chutia, takže môžem ich len odporučiť.
Ochutnala som už všetky príchute, aj nugát aj pistáciovú a aj mango a odporúčam prvé dve, pretože mango mi vôbec nechutilo! Ja mám tieto proteínové tyčinky veľmi rada, keby sú o niečo lacnejšie tak by som ich dokázala jesť každý deň. A na druhej fotke môžete vidieť, ako ma nikdy nenechá učiť :D Vždy práve vtedy niečo chce. 

Ďalší obed! Tentokrát tilapia s jazmínovou ryžou, do ktorej som si počas varenia skúsila zamiešať kúsok nastrúhanej tekvice. 
Ako dezert opäť ovsená kaša, no tentokrát s figou a mandlami :)

11 komentárov:

  1. Och bože toľko krásneho jedla. Neverím, že si toto všetko pojedla. Jednoznačne víťazí sushi. A kto by si už len neužil narodeninovú oslavu pri toľkých pochúťkach? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš krásné fotky, všechno vypadá tak čistě, zdravě a chutně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Môžem sa opýtať, ako to, že tvoja ovsená kaša je tak krásna, že v nej vlastne už niesu kusky vločiek? Mne sa to nikdy nepodarí uvariť až tak :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné že môžeš:) Na to som tu :) Aké vločky používaš? Myslím si, že to urobí veľa, lebo napríklad ja nevarím kašu z celých, ale z jemných. Vyskúšala som už rôzne vločky a aj viacero druhov jemných vločiek a najviac mi chutia tie z Lidl :) Závisí to určite aj od toho koľko tekutiny použiješ. Ja na 80-100gr vločiek používam cca. 450-500ml vody, neviem presne, lebo to robím odhadom a keď už kaša zhustne, tak pridám rozšľahané vajíčko alebo bielok. Potom na povrchu je stále taká krásna jemná, ale vo vnútri misky je už potom hustejšia ale kúsky vločiek tam nikdy nemám. Určite to bude teda tými vločkami :)

      Odstrániť
  4. Takovou velkou porci oběda a ještě kaši k tomu bych asi nedokázala sníst :D Závidím ti tvůj metabolismus :) Jinak fotky máš nádherné a rýži s tuňákem jsem snad ještě nevyzkoušela :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Lucka, fotky som viacmenej všetky už videla z Instagramu. Opäť veľmi pekne naaranžované, až škoda zjesť :) Nedávno som sa pýtala na tvoje jedálničky ohľadom tých bielkovín, nemaj mi to prosím za zlé, ale všade máš naozaj stále hrozne veľké množstvo bielkovín, treba mliečne kaše, ktoré doplňuješ ešte o ďalšie - viď cottage , či vajce alebo tvaroh alebo jogurt ... pôsobí to ako že si skôr sama protiřečíš v tom, čo píšeš;)
    K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mliečne kaše? Myslíš ovsenú. Ako ja mám fakt prehľad o hodnotách toho, čo zjem, takže jem také množstvá B,S,T ktoré mi vyhovujú. Nevidíš celý môj deň, takže to nemôžeš takto písať ako keby to bol nejaký fakt, pretože bielkoviny dodržiavam 2gr na kg hmotnosti, tak nie je potreba to takto zveličovať. Ja to neberiem za zlé, to vôbec nie, len už som to písala niekoľkokrát a sama viem, že bielkovín jem toľko koľko mám, takže za tým netreba hľadať niečo čo tam nie je :)

      Odstrániť
  6. Mňam! domácí sushi bych ráda někdy vyzkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Luci, právě jsem se si tě osobně pasovala na soukromou kuchařku :D Od tebe by mi chutnalo kráslosky, máš to tak nádherně nazdobené, dekorované, musí to dát velkou práci, mňam a ty těstovinky bych si dala hned, miluju je :) A mě čeká opět jen učení, ted to ani jinak nemám, bohužel 7 dní v týdnu, 24 hodin denně...škola mi zabírá 99% mého času:(

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňam, tolik výborného jídla :). Na fotkách Ti to sluší, líbí se mi ten náhdelník. No já mám školích povinností až nad hlavu, takže takový je můj víkend, ale čas na procházky jsem si udělala
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš opravdu krásné fotky, všechno jídlo vypadá báječně :)

    OdpovedaťOdstrániť