nedeľa, 19. októbra 2014

Recept: vynikajúci šalát, ktorý si určite zamilujete



Keďže je dneska nedeľa, s nedeľou vždy prichádza aj nový recept. Už som si na túto tradíciu celkom zvykla, nakoľko počas týždňa nemám čas na vymýšľanie nových nápadov. Práve preto sa vždy teším na víkend, pretože vtedy mám možnosť pripraviť niečo nové, čo sme zatiaľ doma ešte nejedli. Ako som Vám spomínala v minulom príspevku, včera som bola na narodeninovej oslave kamarátky, ktorá nám prichystala veľa dobrého jedla, takže nás veľmi potešila :) Najviac ma zaujal jej zemiakový šalát, ktorý sa chystám robiť tiež a ním ma vlastne inšpirovala k môjmu dnešnému výtvoru :) Pokiaľ máte radi kombinácie slaného a sladkého podobne ako ja, určite Vám recept odporúčam. Keďže ona pripravila zemiakový šalát zo zemiakov, krabích tyčiniek, jabĺčka, bieleho jogurtu a majonézy, vnukla mi vynikajúci nápad. Rozhodla som sa využiť to, čo doma máme a výsledok bol viac než úžasný. Šalát som robila len tak poobede, pretože sa mi do toho učenia veľmi nechcelo a to určite všetci veľmi dobre poznáte, že keď sa treba učiť, vtedy robíte radšej hocičo iné. Ako som šalát odfotila, v priebehu pár minút z neho nič nezostalo, lebo sme ho so sestrou hneď aj zjedli. Na moje počudovanie aj jej veľmi chutil, pretože nie vždy ju uchvátim mojimi výtvormi, takže som bola spokojná :) Kombinácia čo som použila je trošku nezvyčajná, ale môžem Vás ubezpečiť, že sa oplatí to vyskúšať a určite si šalát 
zamilujete :) Môže poslúžiť ako spestrenie k obedu či k večeri, ale určite aj ako desiata či olovrant. 


Ako sa Vám pozdáva táto kombinácia? Máte radi kombináciu sladkého a slaného? 
V prípade, že sa rozhodnete šalát vyskúšať, určite mi napíšte ako Vám chutil. Budem len a len rada :)

12 komentárov:

  1. Tohle mi nedělej! :( Já bohužel ryby nemůžu - mám moc protilátek nebo co.. a můžu jen jeden kousek do 3 týdnů. Včera jsem měla po 2 měsících lososa a už bych si dala nějakou rybku znovu! :D
    Jinak počítáš si makra? mám 42-43 kg a asi jím moc bílkovin.. kolem 90 g:/ :D ovšem to máš tvaroh, maso a hned je to nějakých 60 g že..:D vidíš v tom nějaký problém?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júúúj, tak to ma strašne mrzí, nebude to asi dvakrát príjemné takéto obmedzovanie.Ja osobne si to ani neviem predstaviť, lebo ryby zbožňujem a jem ich hrozne často, tak ťa obdivujem, že to tak zvládaš :) Niečo mi hovor o tých bielkovinách :D Oni hrozne rýchlo naskáču a tvaroh a ešte také kuracie mäsko urobí svoje. V tomto prípade je asi výhodné, ked niekto váži viacej :D Ty si maličká, práve teraz som jednej kamarátke, ktorá váži presne tolko isto čo ty (zvláštna náhoda) posielala, že by mala mať tak okolo 85gr bielkovín ak berieme do úvahy tie odporúčané 2gr/kg a ona ešte aj pravidelne cvičí, ale myslím si že tých 5gr hore dole toľko neurobí ;) Takže ja by som to brala v pohode :) Ja sama tiež dodržiavam tie 2gr a ak aj mám niekedy viac alebo menej tak to neriešim ak mám pravdu povedať. Takže zas až tak na gramy presne to nehrotím :)

      Odstrániť
  2. Aaaach mňam!!! Už viem, že moja zajtrajšia večera bude určite vyzerať takto. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to si ma potešila! Potom ak si ho budeš náhodou robiť tak určite napíš, či ti chutil :)

      Odstrániť
  3. Zrovna jsem si snědla rybí konzervu :D No nic, vyzkouším příště :) Vypadá to fakt lákavě :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mňam. Šalátiky milujem. Mali sme tento týždeň hody a celý víkend som mala taký "cheat". Samé koláče, kačica a podobne, takže aj ja to vidím na zajtrajšiu večeru asi takto :D Niečo na odľahčenie :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Určite vyskúšam. :-) Zbožňujem netradičné kombinácie jedla.

    http://deliciousdame.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Takovouhle kombinaci jsem ještě neměla, ale myslím, že by mi to moc chutnalo :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Luci, píšu ještě jednou k tomu samému! Hned jak to půjde tak si tohle udělám!!! Sladké se slaným miluji♥ A vypadá to taky božsky♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvělý nápad, já teď sice omezuji mléčné výrobky, ale tak mě napadlo, že bych mohla zkusit místo jogurtu tofu, určitě vyzkouším :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj, před pár dny jsem objevila tvůj blog, který jsem hned na prní pohled zamilovala :) a tenhle salát byla první věc, kterou jsem si od tebe zkusila připravit. No a myslím, že jsem právě našla své nové nejoblíbenější jídlo :)) Opravdu jsem už dlouho nejedla něco tak moc dobrého. Kombinace mi ani nepřijde nezvyklá, dokonce bych řekla, že všechny suroviny k sobě perfektně ladí a nic tomu nechybí! Moc děkuju za inspiraci a už se těším až podle tvých receptů připravím další dobroty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To si ma veľmi potešila, som strašne rada, že ti chutil :)) Dokonca zhodou okolností dneska som ho robila aj ja doma a hneď sme ho zjedli! Zbožňujeme ho aj my :) Snáď ťa zaujmú aj ostatné recepty. Krásny večer ti prajem! :))

      Odstrániť