nedeľa, 5. októbra 2014

sunday morning


Dobré ránko!
Po týždni sa ozývam až teraz, pretože skôr to nešlo. Chodím do školy každý deň hneď ráno a vraciam sa domov až podvečer, takže ani na nejaké fotenie jedál to bohužiaľ nie je. Všetko si rýchlo ´nahádžem´ na tanier a potom sa do toho rýchlo pustím. Veľmi ma mrzí, že sa tu články neobjavujú tak často ako by som chcela. Blog udržujem pri živote aspoň týmito rannými fotkami raňajok, ktoré mi idú asi zo všetkého najlepšie. Aspoň vtedy, keď viem,. že budem raňajky fotiť, tak sa snažím pripraviť si niečo nové, aby som vás aspoň trošku inšpirovala. Popravde, rada by som prichystala nejaké nové typy článkov, ktorými by som blog nejak oživila, ale doposiaľ ma nenapadli veľmi originálne nápady. Aké články bavia Vás? Možno by ste mi mohli vnuknúť nejakú zaujímavú myšlienku :) 
Blog by som nechcela úplne ukončiť, pretože je to pre mňa taký môj koníček a vlastne vždy keď mám voľný čas, tak ma to zavedie hneď práve sem. 


Dnešné raňajky som si nerobila tak úplne sama, pretože keď som sa zobudila, v kuchyni ma už čakali miešané vajíčka, ktoré mi ráno pred odchodom do práce urobila mamina. Boli to miešané vajíčka s tofu a paprikou, pretože túto kombináciu mám veľmi rada :) Ešte včera večer som si prichystala do nádobky chia overnight oats s jogurtom, tvarohom a dosypala som tam svoj cookies and cream proteínový prášok, ktorý mi to krásne osladil. Dosypala som si tam ešte škoricu, čučoriedky a černice a dala na noc do chladničky. K raňajkám mi nesmelo chýbať ani jabĺčko, ktoré jedávam denne či už k raňajkám alebo počas dňa
na desiatu či olovrant. Akými raňajkami ste si spríjemnili dnešné nedeľné ráno vy? :)


12 komentárov:

  1. Vypadá to krásně :) Já mám dnes jen jogurt s musli a jablíčkem :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rozhodně blog nerušit! :) Já osobně mám nejvíc ráda ty tvé výborně (a hlavně snadné) recepty :)
    Fit Maddie

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Určite blog nezruš, je tu veľa krásnych jedál. Tahle raňajky sa ti podarila a vyzerá lákavo, ale je to šialená nálož bielkovín, obzvlášť keď ich za deň zješ určite oveľa viac ešte. Alebo už tiež skúšaš rôzne výživové smery, vlny, low carb dni pod.?: D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti pekne! :)
      Nie nie, neskúšam nič také, ale k obedu bielkoviny mať nebudem, pretože mám už dlho chuť na tie pravé maminine ´neozdravené´ palacinky a keďže práve prišla domov, tak sme sa rozhodli, že nám urobí tie a všetky sa spolu naobedujeme :) Už som to nejedla hrozne dlho, lebo vždy skúšam tie zdravé alternatívy.

      Odstrániť
    2. Aha, no ale aj tie sú celkom dosť bielkovinové :) (múka, lepok, mlieko ...), ma to len často u teba už napadlo, či už si tiež neprepadla tej vlne skúšať jeden to, druhý zas ono ..: D No každopádne takú nálož telo rovnako nedokáže ani vstrebať a dostane akurát len zabrať trávenie a tvoja pečeň :)

      Odstrániť
    3. Nič neskúšam, netreba sa báť :) ja si ten prísun bielkovin dosť strážim, pretože vždy som mala tendenciu jesť ich priveľa čo nie je dobré. Zrovna dneska som si dala taký voľnejší deň.

      Odstrániť
    4. Palacinky bielkovinove jedlo? :) naloz tofu S vajíčkom? :) ani jedno ani druhé nieje pravda :)

      Odstrániť
  4. Páni, tak to by ma teda nikdy nenapadlo spraviť si miešané vajíčka s tofu a paprikou..skvelý nápad, určite musím vyskúšať!:) Ja tiež posledný mesiac vôbec nemám čas na poriadne raňajky..tiež všetko len do seba nahádžem a idem makať :P A taktiež mi chýba sezónne ovocie a zelenina zo záhradky..neviem ako bez nich prežijem zimu :D Keď si predstavím tie umelé rajčiny bez chuti.. :( Už aby bolo leto 2015 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jsme na tom úúúplně stejně, jsem ráda, když v mém nestíhání se vůbec mám kdy a čeho najíst! Takže o nějakém focení apod. ani teď neuvažuji (jestli jsi četla u mě, jaký mám "pěkný" rozvrh...totální masakr..:((). Také se těším na víkendy,kdy si mohu aspoň z části vychutnat dobré, teplé jídlo, relativně v klidu a ver svém čase a ne jako ve škole skoro za běhu:D Tofu jsem dnes měla k obědu s kupou jáhel:) A snídani jsem si dnes udělala jak jinak než královskou: dala jsem si slunečnicový chléb (70g) s pomazánkou, domácí paprikou a posypala pažitkou (mňam, máme ještě ty sladké červené papriky:D), k tomu jsem si udělala sladkou část v podobě ovesných vloček s karobem, kokosem a domácími lískovými oříšky a poslední domácí maliny a černice + jablíčka (180g) co ještě rostly:) A hned potom sváču..:P

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mm, moc krásná snídaně a určitě i chutná :). Mě by se třeba líbily články více o cvičení třeba, jak cvičíš ty, nebo jestli jsi cvičila někdy podle videí, popřípadě, jaký máš názor na cvičení doma a tak :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak to sú naozaj luxusné raňajky! Ja si každý deň doprajem jogurt s domácim musli a ovocím. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vydatná snídaně, vypadá to velmi pěkně

    OdpovedaťOdstrániť