pondelok, 20. októbra 2014

time for dinner


Včerajší tuniakový šalát s jablkom, ktorého recept nájdete TU mi tak zachutil, že som si ho dneska urobila opäť, ale tentokrát ako súčasť večere. Chutnejšiu a hlavne rýchlejšiu večeru som si ani nemohla zvoliť. Bola hotová v priebehu 15 minút, čo je úplne super v prípade, že sa Vám nechce vyvárať. Ako prílohu som zvolila ryžu, pretože ryžu zbožňujem a v kombinácii so šalátom to nemalo chybu :) Celé som si to zamiešala dokopy a mohla vychutnávať! Chystáte sa tuniakový šalát vyskúšať? Ak áno, budem veľmi rada ak mi napíšete, či Vám chutil. Čo dobré ste si pripravili na večeru? 
Aké rýchle jedlo máte najradšej vy? :)


Prajem Vám krásny zvyšok večera!

4 komentáre:

  1. Salátek určitě vyzkouším :) Já jsem dnes povečeřela tvaroh s červenou paprikou :D to je ještě rychlejší
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam :3 Já dnes večeřím celozrnné těstovinky a k tomu vařené vejce a rajče :) Jednoduché, chutné, rychlé :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééé Luci, já teď vůbec nestíhám prohlížet české a slovenské blogy:( když mám alespoň chvilku času, tak kouknu na moje top zahraniční a ostatní vůbec nestíhám:( ale aspoň tebe budu muset dohnat, protože tvoje články miluju♥ Tohle jídlo např. vypadá uplně nádherně!! Teď mi tady přítel kouká přes rameno a taky slintá:D:D Takže hádám, že to budu muset taky doma udělat:D:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já bych to mohla dnes popsat jako "time for lunch" :D Oběd mám jistý! :)
    Fit Maddie

    OdpovedaťOdstrániť