piatok, 7. novembra 2014


Čo tak si spríjemniť piatkové ráno úžasnými raňajkami? Ja som to hneď využila a dnes som si urobila skutočne skvelé raňajky, do ktorých som zakomponovala hneď dve veci, ktoré úplne zbožňujem. Prvé je avokádo, ktoré si nekupujem až tak často a práve preto sa vždy veľmi teším na dobrú avokádovú nátierku, ktorú si z neho pripravím, keď ho napokon máme doma. Včera som mala asi veľké šťastie, pretože cestou zo školy som sa zastavila v Lidl, kde mali jedno avokádo len za 0.50€. Keďže bežne stojí aj 1€, tak som zobrala rovno dve :). Raňajky bez sladkého dezertu nájdete u mňa len veľmi zriedka a aj dneska som si pripravila 
úžasné a to najlepšie ´tiramisu´, ktoré si vždy dokonalo vychutnám. Ako som si ho pripravila tentokrát Vám napíšem nižšie :)


Ako vidíte, z avokáda som si urobila avokádovú nátierku klasickým spôsobom, čiže som si roztlačila avokádo vidličkou, osolila, okorenila, pridala granulovaný cesnak a natrela na chlebík. Druhú časť avokáda som si nakrájala a poukladala na chlebík natretý cream cheese-om z Lidl, ktorý je fakt vynikajúci. Ak ste ho ešte náhodou nechutnali, určite si ho kúpte, lebo na pečive chutí vynikajúco. My ho kupujeme teraz dosť často, nakoľko si do školy robím chlebík, ktorý si 
natriem práve ním. Je to super, lebo si to môžem spapať kdekoľvek a kedykoľvek, takže o desiatu mám postarané :) 


 Pokiaľ ide o tiramisu, tak tam mi nikdy nesmie chýbať ricotta, ktorú by som dokázala jesť od rána do večera. 
Mám ju hrozne rada a keď som si ráno vychutnávala tiramisu, mala som pocit, ako keby som jedla tiramisu so šľahačkou :) 

Ako som si ho pripravila tentokrát?
1. vrstva: ovsené vločky pokvapkané kávou
2. vrstva: Hollandia jogurt zmiešaný s proteínom s príchuťou Latte 
(vy môžete na osladenie použiť med)
3. vrstva: piškóty pokvapkané kávou
4. vrstva: ricotta
5. vrstva: ovsené vločky pokvapkané kávou
6. vrstva: Hollandia ochutená proteínom s príchuťou Latte
7. vrstva: piškóty  + ovsené vločky pokvapkané kávou
8. vrstva: ricotta
9. vrstva: už len posypať kakaom :)

... a nechať  na noc odležať v chladničke :)

Toto boli moje dnešné raňajky a zaujímalo by ma, akými raňajkami ste začali dnešné ráno vy :) 
Určite mi to napíšte do komentárov, vždy si ich rada prečítam. Prajem Vám krásny piatok! ♥

17 komentárov:

  1. já dneska nestíhala, takže jen jogurt a mandarinku a na oběd jdu za hodinu, tak už se těším, tvoji snídani bych si dala hned ;) máš to krásně nafocené :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne a prajem dobrú chuť k obedu ;))

      Odstrániť
  2. Obidvoje vyzeraju vynikajuco, aspon viem co robim zajtra na ranajky :-) prosim ta to "tiramisu" robis den pred a nechas odstat v chladnicke? Dakujem a prajem pekny piatok :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, áno :) zabudla som to tam napísať. Robila som si to včera večer a ráno sa do toho s chuťou pustila. Tiež ti prajem krásny piatok! :))

      Odstrániť
  3. Podľa zloženia si myslím, že tiramisu chutí inak veľa odlišne, toto je také extra odľahčené light verzia, s vločkami mi to vôbec nechutilo, ale každý máme iné chute. a tie raňajkuješ len plátok toastu? to ti stačilo? trochu mi tu chýba niečo na zasýtenie, ako príloha a tak, jogurt, vajíčko, proteín, to sú zas len a len proteíny :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto snáď už ani nie :D Vločky nie sú proteíny, takisto ako ani piškóty. Vieš koľko vločiek som tam mala, že niečo takéto tvrdíš? Presne 70gr ovsených vločiek čo rátam k sacharidom, takisto ako aj piškóty, ktorých tam bolo cca. 12-15, teraz neviem presne + samozrejme chlebík. Ja tieto komentáre už fakt nepochopím. Nie, nestačil by mi plátok chleba, keby som k tomu nemala aj to ´tiramisu´. Vždy keď viem, že budem mať čas fotiť raňajky sa snažím vyymslieť niečo pestré, aby som ľuďom ponúkla niečo iné ako len miska ovsenej kaše, 1 nádobka overnight oats alebo 3 plátky chleba s avokádom. Jansé, jednoduchšie by mi bolo natrieť 3 krajce a odfotiť to, alebo si urobiť 1 ovsenú kašu, ale to jedávam počas týždňa ráno keď sa rýchlo ponáhľam do školy.
      Mne toto ´tiramisu´chutí veľmi, čo je aj dôvod, prečo si ho často robím. Samozrejme nikoho nenútim,aby si to robil presne podľa mňa. Jasné, že je odľahčené, keďže sa snažím o tie zdravšie verzie, keďže tí, čo sa snažia jesť zdravo si ho zrejme nebudú robiť z mascarpone a podobne.

      Odstrániť
  4. dokonalá snídaňka !!! :) taková by se mi taky hodila před dnešní zumbou :) místo toho byla klasicka oveska :) taky výborná co si budeme povídat :D všechno, co obsahuje burákové máslo, musí být dokonalé :D

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetko v súvislosti s ovsenou kašou je dokonalé :D :)

      Odstrániť
  5. Jak já ty Tvé snídaňové příspěvky zbožňuji, hlavně díky té péči a lásce, kterou do nich vkládáš :) Jsou velkou inspirací a dostala jsem hroznou chuť na avokádo :D Hlavně Tě obdivuji,že se dokopeš i k jiným kombinacím, než je ovesná kaše, já nakonec vždy skončím u té, zrovna dneska s banánem a čokomusli :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj. Miluju tvoje snidane! Vzdycky si s nimi tak vyhrajes ♥! Chtela bych se te zeptat, jestli si pocitas makra nebo kalorie a pokud ano, kolik prijimas? Pripada mi, ze jsi krasne stihla a pritom se ani nemusis omezovat - sen vsech! Dekuju moc.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, som strašne rada, že sa raňajky páčia :)) Čo sa týka makier, občas si to vhodím do kalkulačky, aby som len tak približne vedela, ale skôr jem vyvážene, aby som mala všetky živiny aj na raňajky, obed aj na večeru, takže si dávam na čo mám chuť. Keď som si to pravidelne počítala, tak či tak som jedla aj mimo toho čo som si zapísala, čiže to bolo vlastne jedno. A zas každú maličkosť tam zapisovať a rátať si nebudem :)

      Odstrániť
  7. Krásne! Už len na pohľad, museli byť aj super, škoda zjesť (žartujem, hneď by som sa na ne vrhla :)) tiež som sa chcela spýtať, či bolo tiramisu na noc v chladničke, ale už som sa dočítala v komentároch :) a nechcem rýpať, ale komennt o tom, či ti to stačilo atď. pobavil :D my čo ťa pravidelne sledujeme tu a na instagrame vieme, že ty sa veľkých porcií nebojíš, pravidelne vidím ako ti ľudia píšu, kam to do seba dáš :D tak si nič z toho nerob, pre mňa pekná inšpirácia toto tiramisu, spravím si screenshot do mobilu a vyskúšam :) krásny deň/večer (podľa toho, kedy môj komentár čítaš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty si zlatá Baška!:) ďakujem a potom určite napíš ako ti to chutilo ak sa na to dáš ;)
      Ja tie komentáre už beriem s nadhľadom, lebo stále mi niekto napíše, že jem samé bielkoviny, čo je fakt smiešne, pretože vločiek mám vždy až až, takže ja si to už ani nevšímam :D Navyše založenie blogu je zadarmo, tak nechápem prečo tak dotyční neurobia a môžu tak prispievať s ich extra vysokosacharidovými raňajkami.
      Ale teším sa, keď si čítam Vaše komentáre, že sa Vám raňajky páčia, to mi robí veľkú radosť :) Dobrú noc ti prajem :))

      Odstrániť
  8. Avokádo naprosto miluju! :3 jen jsem strašně mlsná a snídat na slano prostě nemůžu :D zkusila jsem to asi před dvouma týdnama a skončilo to zajídáním muffinem a flapjackem..:D :(

    the-biggestfear.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Právě jsem jednu tiramisu dopapala! :D Spolu s cheesecakem patří mezi mé nejoblíbenější deserty ♥
    Fit Maddie

    OdpovedaťOdstrániť
  10. MILUJEM! avokádo na chlebík + vajíčko! si neskutočná Lucka, milujem tvoj blog, milujem! robíš veľmi zmysluplné veci :) UPRIMNE TI ĎAKUJEM lebo od kedy sledujem tvoj blog, začala som pravidelnejšie raňajkovať - už nemám výhovorku že neviem čo zjesť :)a aj keď som lenivá tvoje fotky ma vždy nakopnú lebo sa mi veľmi zbiehajú slinky:) tvojej sestre môžme len závidieť že môže ochutnávať to čo pripravuješ :)
    už sa teším ako vyskúšam tiramius lebo tiramisu s piškotami mi nikdy nevyšlo :/ snáď to bude aj s vločkami iné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ty si aká zlatá!! Neskutočne Ti ďakujem za tento tvoj komentár ♥ Ja si vážim každý jeden komentár, čo mi tu ľudia zanechajú, ale tento tvoj je tak strašne úprimný, že je z neho cítiť že si ho písala od srdca a ani si nevieš predstaviť tú obrovskú radosť akú si mi ním spôsobila :)))
    Som veľmi, veľmi rada, že sa nájdu taký ako ty a inšpirujú sa :) Mňa to strašne teší! A máš pravdu, avokádo na chlebíku je úplne fantastické! A ešte na takom opečenom, no mňam. Ja to jedávam skoro každý deň :)
    Veľmi dúfam, že to tiramisu ti bude chutiť a snáď ťa nesklame. Ja milujem aj to s piškótami, preto si ich dávam aj do tohto, ale ricottu som si úplne zamilovala a v tomto ´tiramisu´ chutí úplne ako šľahačka :)
    Krásny zvyšok večera Ti prajem ♥

    OdpovedaťOdstrániť