štvrtok, 20. novembra 2014

! G I V E A W A Y pre čitateľov zo SR A ČR !

A máme to tu! Ako som sa už ráno zmienila, pripravila som si pre Vás menšiu Giveaway, aby som aspoň takýmto spôsobom urobila radosť jednému z Vás :) Pevne verím, že Vám táto Giveaway príde natoľko zaujímavá , aby ste sa do nej zapojili. Čo vlastne získa jeden z Vás? Vynikajúceho tuniaka, ktorý je súčasťou aj môjho jedálnička, pretože je to chutné a zdravé jedlo, ktoré príjemne spestrí jedálniček a môžete si ho vychutnať, či už na raňajky, obed alebo večeru. Podmienkou súťaže bude napísať mi aké jedlo si z neho pripravujete najradšej. Neviem ako vy, ale milujem tunika v olivovom oleji v kombinácii s ryžou! To je 
jedlo, ktoré ma neomrzí nikdy a dokázala by som ho jesť hádam aj každý jeden deň :) Som zvedavá na Vaše odpovede a na to, ako ho máte najradšej vy :)

Aby som bola konkrétnejšia, odmenou pre jedného z Vás bude: 
3 x 80gr Tuniak Calvo vo vlastnej šťave 
3x 80gr Tuniak Calvo v rastlinnom oleji
1x 160gr Tuniak Calvo v olivovom oleji
1x 160gr Tuniak Calvo vo vlastnej šťave
1x 80gr Tuniak Calvo v paradajkovej omáčke

Podmienky zapojenia sa do súťaže sú nasledovné:
1. Nie, nemáte sa stať pravidelným čitateľom tohto blogu. 
Túto podmienku nemám rada, preto ju ani nedávam :)

2. Nzabudnite dať ´LIKE´ na FB stránku skupiny: Calvo Slovenská republika
kde okrem iného nájdete aj zaujímavé a dobré recepty či typy ako použiť tuniaka pri príprave jedál. 

3. Do komentára mi napíšte Váš e-mail a taktiež odpovede na otázky:
Máte radi tuniaka? Aké jedlá si z neho pripravujete najradšej? 


Giveaway potrvá do budúceho týždňa do nedele (30.11.2014) kedy o 19:00 vyhlásim výhercu, ktorého vyberiem náhodne pomocou random.org. 
Samozrejme, súťaž je pre každého ako zo Slovenskej republiky, tak isto aj z Českej republiky :)
Veľmi sa teším na Vaše odpovede a prajem Vám krásny zvyšok večera!  ♥

30 komentárov:

  1. Lucinko, nevím, zda platí i pro ČR čtenáře, ale pokud ano, zkusím štěstíčko i já:)
    Podmínky jsem si tedy splnila, olajkovala no a čtenář pravidelný sem :D a s tuňákem doma pracuji pouze skoro jen do podob slaných koláčů, které strašně milují moji rodiče, a tak vždycky když je chci překvapit něčím dobrým a celkem snadným, udělám jim právě tuňákovo-cibulový slaný koláč(pie) a vždycky si ho strašně vychvalují:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooomlouvám se - jsem zapomněla e-mail :P Tu je: lucie.syslova@seznam.cz :-*

      Odstrániť
  2. Giveaway s tuňákem, bomba!!..Já tuňáka miluju, dokážu ho sníst i samotného jen tak lžičkou, ale nejraději ho mám zabalený společně se zeleninou a jogurtovo-česnekovým dresinkem v tortille, to bych mohla jíst klidně každý den a nedělalo by mi to žádný problém:DD
    Snad není velký zádrhel, že nemám blog, ale přestala jsem ho psát asi před rokem, ale tvým pravidelným čtenářem jsem stále:)
    emai: Anuska.S@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuňák ? Ať je s čímkoliv, sem s ním! Opravdu ho cpu skoro všude, kde se dá. Nejvíc ais s rýží, kuskusem či jinou přílohou a samozřejmě nesmí chybět zelenina. Zkoušela jsem ho zařadit i do pečení, například tuňákový "koláč". A co ti můžu doporučit - tuňákový wrap! Jednoduše si uděláš tuňáka se zeleninou a všechno to zatočíš do tortilly :3. Jinak se dá koupit i u Uga (takový healthy "fastfood", nevím jestli ho znáš) :).
    fitmaddie24@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj,super giveaway! Pravidelným čtenářem jsem,like na stránku jsem dala:) Tuňáka mám nejraději v salátu s rajčátkama okurkou a olivami♥ nebo na pizze a těstovinách,no prostě mně chutná úplně všude!
    email : olii.pajkanovicova@email.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nejraději mám domácí tuňákovou pizzu :) Jen škoda té jeho charakteristické vůně, svačinka s ním není do školy příliš praktická :D
    tina.anthropo@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já tuňáka miluji! Klidně ho sním jen tak, vyklopeného z konzervy. Nejradši jej mám v nějakém "rajčatovém provedení", kdy smíchám tuňáka (obyč a nebo v tomatové omáčce) s pokrájenými rajčaty a ugrilovanou zeleninou. A nebo tuňák s fazolemi - zní to divně, ale já to miluji. Tuňáka si dělám na večeři hodně často. Na oběd si ho dávám nejraději do celozrnné tortilly se zeleninou. Taky miluji kombinaci tuňáka ve vlastní šťávě smíchaného s odtučněným tvarohem, dělám si z toho takovou pomazánku. Wow, jen jsem to všechno vypsala, už se mi sbíhají sliny :D
    A málem bych zapomněla na můj e-mail: lehnertova.eva@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Teda tomu říkám originální giveaway. :))
    "Like" odkliknutý. :))
    Přiznám se, že tuňák nikdy nebyl mé nejoblíbenější jídlo, ale již pár let se mu snažím přijít na chuť. :)) Nicméně jednoznačně top je pro mě tuňáková pomazánka.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňam, tak to je úžasná GA s tuňákem :).
    Like splněn :). Já mám ráda tuňáka všude - v salátu, sushi, na pečivu, na pizze
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. aaaaaa tuňáka miluju ♥ ♥ klidně samotného...i když nejraději mám klasiku s těstovinami :-)
    anna.vagnerova@gmail.com
    FB: Anna Vágnerová

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tuňák je prostě bomba a miluju ho :) Nejčastěji ho jím jen tak s nějakou přílohou ( rýže/ těstoviny+ nějaka zelenina) :))
    wachtarczykovamarketa@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tuňák je úplně superryba!! :D používám ho v kombinaci s těstovinama, pohankou, kuskusem, cizrnou.. no prostě jím ho s čimkoliv :D luckaber@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja tuniaka zbožňujem.Používam ho na veľa spôsobov. Do šalátov, ako pomazánku, do cestovín a takto by som ti to tu mohla vypisovať až do Vianoc. :)

    lilianka007@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tuniaka úplne zbožňujem! Väčšinou je to taká moja záchrana, keď nestíham, alebo chladnička zíva prázdnotou. Najčastejšie ho vtedy jem tak, že ho zmiešam s domácim kečupom, doplním nakrájanou cibuľkou a pridám k nejakej zelenine: paradajkám lebo uhorke. Veľmi rada mám však aj tuniakovú omáčku: na cibuľke orestovať tuniaka, primiešať kečup a syr s modrou plesňou, nechať ho rozpustiť a hotovo!
    jaroslava.kockova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tuniakova giveaway znie super :) tunika mam rada na akykolvek sposob... na chlebik s maslom, na cestoviny alebo len tak s cerstvou zeleninou a celozrnnym pecivom... nooo mnam :) (zuzka.cedulova@gmail.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Miluju tuňáka..v kombinaci tuňák, červené fazole, feferonky, zelenina, vejce a syr..zakápnuté lehce rajčatovou omáčkou!!! katka.365@seznam.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Miluju tuňáka! Nejčastěji ho smíchám s vejci, pokladu na to plátky rajčat a jiné zeleniny a udělám si takovou minutkovou pizzu z mikrovlnky. Mňam. Mám na to chuť jen co to popisuju. A teď mi došly zásoby, takže by se pár tuňáčků hodilo :-P
    vduzi@post.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Když jde o jídlo, tak ho chtějí všichni:D Já nabízela na svém blogu cvičení a to jsou najednou všichni líní jak vši:D:D Ale jídlo samozřejmě zbožňuju i já...stejně jako tuňáka, kterého ještě víc miluje můj přítel:)) já ho mám nejraději v zeleninovém salátu a přítel ho miluje s těstovinami s rajčatovou omáčkou:) Tak si budeme oba držet palečky, abychom vyhráli a měli se dobře:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tuniaka milujem a najradšej ho jedávam so špaldovými cestovinami a so zeleninou. Rýchly, chutný, zdravý a môj veľmi obľúbený obed. :-)
    anetcernakova@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Miluji tuňáka, poslední dva měsíce jsem na něm úplně závislá :D Mám ho ráda jen tak a pak hlavně s těstovinami a rýží :)
    reieva@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Tuňáka mívám hodně často na večeři :) nejradši ho mám s kuskusem na kari, rajčaty a vlašskými ořechy :)
    a.bedravova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ahoj Luci, super a originální giveaway! :D :) Tuňáka mám ráda v mnoha podobách ale vede u mě v salátu spolu s bramborami a rajčetem :)
    ivanka.bokova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Kde je jídlo, tam jsem i já, takže se zapojuji - nádherná soutěž! :)
    FB like: Swar Monika

    Já si kupuji tuňáka Rio mare v olivovém oleji. A nejraději si dělám z tuňáka toto: pokrájím zeleninu (okurku, rajče, papriku, ledový salát, přidám kukuřici) dám tuňáka, sůl, pepř a k tomu si opeču tousty - mňam! :) Miluju tuňákový salát :)

    Email: ByMoniBlog(zavináč)gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ja mam najradsej tuniaka z cestovinou ,to si prirpavujem najcastejsie na obed a taktiez rada si ho davam aj na ranajky, ze si urobim miesane vajicka a k tomu si pridam tuniaka :)
    BeresovaStela@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Najradšej mám tuniakové guľky s cestovinami a paradajkovo fazuľovou omáčkou
    mycurlymix@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Miluji tuňáka, nejraději ho jím v pomazánce,tortille nebo salátě.
    bartosova107@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Najradšej mám tuniaka s cestovinami, s ryžou alebo ako tuniakovú pomazánku, je to mňamka :)
    luc.konecna380@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Z tuňáka se dá udělat tolik dobrot!
    Já mám tedy v oblibě tunákovou pizzu, pomázánku a samozřejmě takovou rajčatovou směsku na špagety, kde tunáka přimíchám :) nebo například do slaných muffink jako náplň ;) . Dá se použít skoro na všechno, jen škoda, že se nedá nacpat do sladkého jídla - to by asi nebylo moc dobré :D :D

    foldynova.veronika@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Tuňáka mám moc ráda :) Nejčastěji ho mám s rajčatovou omáčkou a těstovinami nebo bulgurem. Poté taky na salátu nebo s vajíčky, mňam :)
    christyna.1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Tuňáka miluju!!:-) Jak v těstovinových salátech,tak samotného se zeleninou a pečivem nebo třeba na špagetách,dobrota;-) lucygrant.a@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť