štvrtok, 6. novembra 2014

halloween dessert recipe


Veľmi dobre viem, že už je trošku neskoro na Hallowensky príspevok, no ako mohli tí, čo ma sledujú na Instagrame postrehnúť, my sme Halloween oslavovali v škole včera. Keďže študujem anglický jazyk, tak takéto sviatky sa na našej katedre oslavujú a vždy je z toho úžasné podujatie. Ja som sa tento rok zúčastnila po prvýkrát a veľmi ľutujem, že som nešla aj po minulé roky. Už dávno som sa necítila tak dobre ako včera a veľmi, veľmi sa mi páčilo. Okrem úžasných a fakt originálnych masiek boli aj tanečné a hudobné vystúpenia, no a nielen to. Samozrejme nechýbalo ani úžasné a hlavne veľmi originálne jedlo. Toho tam bolo fakt neúrekom. Súčasťou tejto slávnosti je okrem tomboly aj vyhlásenie o najlepšiu masku a najlepšie jedlo večera. Mala som akú takú malú nádej, že by som mohla nakoniec s týmto mojím výtvorom vyhrať, nakoľko som počula samé dobré ohlasy a videla ako ho ľudia obdivujú. Padlo mi to skutočne dobre a fakt som to nečakala, pretože v podstate nejde o nič zložité, práve naopak. Nič jednoduchšie sa snáď ani nedá urobiť. Nakoniec však zvíťazila torta v tvare tekvice, ale verím tomu, že výber nebol najľahší, lebo tam boli fakt samé dobroty. Nevadí, povedala som si, že sa lepšie prichystám a skúsim vymyslieť niečo originálne na St. Patrick´s day, kedy sa koná podobná udalosť, avšak pôjde o najlepšie zelené jedlo :)) Po tomto Halloweene sa už normálne neviem dočkať :) Aby som však trošku objasnila môj výtvor, upiekla som ´prsty´, ktoré sa mi fakt podarili. Cesto je presne také ako poznáte linecké pečivo, takže už to hovorí za všetko :)) 


Ako sa Vám páči tento môj výtvor? Vy ste oslavovali Halloween? Aký máte názor na tento sviatok? 
Mne osobne sa veľmi páči to, ako ho ľudia oslavujú v Amerike. Tam je to niečo úplne iné, čo by som raz určite chcela zažiť :)

7 komentárov:

  1. Já se přiznám, že mě tohle vůbec nebere, u nás je to jako Vánoce - hodně komerční, navíc žiji v Česku, máme české svátky - české Dušičky a Halloween neslavím už jen proto, že mi přijde jako americký kýč, což je ale jen můj názor. Nic to nemění ale na tom, jak krásné, nápadité a originální prstíky jsi udělala, vypadají neskutečně a jelikož linecké těsto já mám hrozně ráda, tak musely chutnat bááááječně, já bych jich asi snědla hodně, vypadají jako jednohubečky - miniprstíčky :D ;)
    Mě to ale celkem zaujalo jako nápad třeba na oslavu mých narozenin, to by bylo super!;-):*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja s tebou uplne súhlasím Lucka. Tuto to vobec nemá taku atmosferu ako v Amerike, keďže to je ich typický sviatok. Navyše tu je to len o tom, že sa ľudia prezlečú do masiek a idú sa vyblázdniť do barov na diskotéky a tak. Takže je to také dosť neprirodzené. Keby sme to nemali v škole tak by som to úplne prehliadla a nepripisovala tomu sviatku žiadny význam, ale teším sa, že aspoň tam sme si to tak užili, nakoľko máme profesora z Floridy, ktorý tu je s rodinou, takže určite aj oni sa cítili príjemne :) A hej hej, sú to také mini prstíky, nie uplne mini, ale zas nič mega :D Tie prvé boli obrovské, tie sme doma pojedli, lebo som netušila že tak zhrubnú, tak do školy som potom robila už krajšie pekné tenučké :)

      Odstrániť
    2. Ano, tomu rozumím, takhle když se to oslavuje s přáteli to má asi trochu jiný ráz, ale jinak mě osobně to právě moc neříká a ani to proto neslavím, nicméně třeba ráda okukuji dýňové výzdoby lidí, plápolající svíčky apod. :-)) No vypadá to opravdu moc dobře, a jako chuťovka k pití na oslavu by to bylo vtipné a hlavně dobré k zakousnutí, snad se najde čas, abych prstíky stihla také připravit, určitě by kamarády zaujaly:)

      Odstrániť
  2. Jsi hrozně kreativní! Hned bych pár prstíků snědla..:D To těsto mi připomnělo linecké.. kde byly ty časy, kdy jsem se na Vánoce těšila kvůli dárkům..:D

    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      No aj som písala, že cesto je presne také isté ako linecké ;)

      Odstrániť
    2. Tak to je šílený :D Jako povedený recept, ale jde z toho strach :D
      Blog by Veru

      Odstrániť
  3. Tohle je ale mega kruté!!! :D V životě by mě to nenapadlo, jsi šikovná! :)
    Fit Maddie

    OdpovedaťOdstrániť