štvrtok, 27. novembra 2014

... jedno z tých rán, keď sa mi nechce jedlo aranžovať, ale len rýchlo zjesť ...


Ako vyzerá moje typické ráno, keď sa ponáhľam do školy a chystám si jedlo narýchlo? Aj takto! Nenazdobene, úplne obyčajne a pri prezeraní si Tumblr či Instagramu, ktoré len tak hýria úžasnými fotkami, ktoré môžem obdivovať už hneď z rána :) Rozmýšľala som, či raňajky odfotiť alebo nie, lebo sa mi skutočne nechcelo to nejak aranžovať a vymýšľať, čo originálne si dať na pečivo. Povedala som si však, že predsa len to odfotím, aby ste aj vy videli, že nie vždy moje jedlo vyzerá tak dokonalo ako si niektorí myslíte. Každé ráno začínam miskou horúcej ovsenej kaše, ktorá ma príjemne zahreje skoro ráno pred tým ako odídem do školy. Je to taký príjemný začiatok dňa a najmä jedlo, ktoré je hotové raz-dva v priebehu pár minút. Pečivo s miešanými vajíčkami je druhá možnosť, po ktorej siahnem keď si zažiadam nejakú zmenu. Chlebíky si ráno zapečiem v zapekacom prístroji a potom už len natriem cottage cheesom, cream cheesom alebo nejakou tvarohovou nátierkou. Čo raňajkujete ráno pred školou vy? Máte dostatok času na prípravu raňajok alebo tiež sa rýchlo ponáhľate? 


Sú aj rána, keď sa mi z času na čas stane, že proste nestíham. Asi to poznáte, však? :) Vtedy ma prechádza aj moja dobrá nálada a nastupuje menší zmätok a nervozita, no bez poriadnych raňajok z domu nevykročím, nech sa deje čo sa deje! :) To by môj deň skutočne nestál za veľa. Dneska ráno som zbadala ako mi v skrinke na poličke leží vzorka Gorilla Burnout Fuel, ktorý som mala možnosť vyskúšať. Ide v podstate o náhradu stravy a tak som si povedala, že to vyskúšam rovno na raňajky miesto klasickej ovsenej kaše. Myslím si, že práve takéto rána plné zhonu sú ideálne na to, aby ste siahli po niečom takomto rýchlom na prípravu. Môžete si z toho vytvoriť nápoj, kašu, lievance, či dokonca si to môžte pridať aj ako prísadu do pečenia alebo použiť na dochucovanie, na čo 
takéto prípravky používam najradšej ja :). 


Ako som si pripravila dnešnú raňajkovú misku? V šejkri som si zmiešala 50 gr Gorilla Burnout Fuel s príchuťou vanilky s 250ml vody a pridala som ešte cca. 50gr tvarohu pre krémovejšiu konzistenciu. Keďže ja som taká vločková a bez ovsených vločiek by moje ráno nebolo ono, tak som si v hrnci uvarila 30 gr ovsených vločiek a následne do toho zamiešala zmes zo šejkru. Následne som to celé poriadne premiešala a keď som kašu preliala do misky, prisypala som si do nej mrazenú lesnú zmes a mandlové lupienky. Ak by ste čakali hustú kašu, tak by ste čakali márne. Kaša hustá nebola, ale to nemení nič na tom, že chuťovo bola absolútne vynikajúca! Bolo to niečo úplne iné ako klasická ovsená kaša, ktorá je hustá. Mňa osobne najviac zaujala konzistenciou a príchuťou, čím nemyslím teraz tú príchuť vanilky, ale to, že chuťovo mi ten nápoj pripomínal ovsené mlieko, ktoré mám ja veľmi rada. Najlepšie to bolo avšak aj tak s tými vločkami, pretože bolo super ako som si to tak jedla, tak tie kusy vločiek mi tam perfektne sadli a dotvárali celkovo chuť toho nápoja :) Čo sa týka zasýtenia, tak ako môžete vidieť, ešte pred kašou som spapala pečivo s cottage cheesom, tak neviem či to mám pripisovať tomu, že už som mala bruško trochu naplnené, ale v polovici kaše som už pociťovala pocit sýtosti. Ak mám zhodnotiť chuť, to som písala už niekoľkokrát, že si jedlá nesladím, takže v tomto mi vyhovovalo to, že táto zmes nieje vôbec presladená, práve naopak. Toto som si však všimla už aj pri proteínovom prášku s príchuťou vanilky, ktorým som si dochutila ranné kaše a jogurty, ktorý na rozdiel od iných proteínových práškov, ktoré som doma používala, bol zo všetkých sladký najmenej . Pre niekoho to môže byť plus, pre niekoho zasa naopak mínus, záleží to od chutí toho daného človeka. Ak však máte radi sladké proteínové nápoje, tak tento asi nebude pre Vás ten pravý, 
aspoň čo sa týka príchute vanilky, kedže v ponuke majú aj proteínový prášok s príchuťou čokolády.


Ak by som si mala vybrať medzi klasickou ovsenou kašou na ráno a touto, zvolila by som klasiku. Gorilla Burnout Fuel by som zaradila buď na desiatu, olovrant, či ako jedlo pred cvičením, na čo je podľa mňa úplne najideálnejšia :) Zasýti, je rýchla na prípravu a dokonca ju môžete použiť rôzne, takže opäť to je len a len na Vás. Ja som to vyskúšala v tejto podobe, pretože mi to prišlo ráno najpohodlnejšie (neskôr som však nadávala, že som mohla skúsiť napríklad také lievance, ale to by sa mi zas ráno asi ani nechcelo). Chuťovo jej naozaj nie je čo vytknúť, ale skutočne je to o tom, že všetci máme iné chuťové bunky a preto oceňujem tú možnosť, že z väčšiny proteínových nápojov sa dajú objednávať vzorky, pretože tak najlepšie zbadáte, či Vám nápoj 
vyhovuje alebo nie a nemusíte sa rovno hrnúť do obrovských balení bez vyskúšania. 


Akými raňajkami ste si spríjemnili dnešné ráno? 
Raňajkujete skoro ráno alebo až v škole/v práci?

18 komentárov:

  1. náááhodou co blbneš, nádherné to je !!! a výborné určitě taky :)))))))) zrovna čekám, až mi trochu vystydne ovesná kakaová kaše s jahodamaaaaaa

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ty si si teda užila parádne raňajky, mňáám! :) Ja mám ešte mrazené jahody, ale to nie je ono. Táto zima je strašná čo sa týka ovocia a zeleniny :(

      Odstrániť
  2. Náhodou super :) Já jak kdy mám na snídani čas. Tedy s přípravou :D Většinou to do sebe hážu za chodu, tedy když chystám svačiny, oblíkám děti, pouštím jim ráno pohádku nebo než pomuchluju psa :D Ale dnes jsem vstávala dřív, tak jsem měla čas a nachystala jsem si to pěkně :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si potom ako moja mamina :D aj tá všetko rýchlo rýchlo je lebo sa stále ponáhla a ja jej zato stále idem vynadať, lebo to nemám rada, keď si k tomu nesadne ale to je postojačky a takisto aj kávu pije postojačky, ja som potom celá nervozna :D Takže raňajky ako aj ostatné jedlo si treba vychutnať a pekne si k tomu sadnúť :) Som rada, že dneska ti to vyšlo ;)

      Odstrániť
  3. I tak to máš naaranžové pěkně :). Já si tedy musím udělat na snídani vždycky čas, takže snídám každý den v klidu a nikam nespěchám :), radši si přivstanu
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je najlepšie, sa v klude naraňajkovať a nikam sa neponáhľať :)

      Odstrániť
  4. U mňa raňajky tiež musia byť, väčšinou je to biely jogurt s chia semiačkami a medom (prípadne aj škoricou), poprípade v poslednej dobe hurmikaki :) Ale nikdy nearanžujem, len zjem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hurmikaki!! Mňááám! To ovocie úplne zbožňujem. Je vynikajúce, tak úžasne sladučké :) Ja aranžujem keď mám čas preto, lebo vlastne toto je taký foodblog, takže hlavne preto :) Ale odkedy mám školu tie raňajkové posty nejak nestíham, pretože je vonku hrozne zlé svetlo do pol osmej a to sa nedá fotiť poriadne :(

      Odstrániť
  5. Na pohled je tohle pro mě mnohem přitažlivější než právě ty nazdobené kašičky. Připomíná to člověku prostě jeho klasický reál. Teda v mém případě to opravdu není k odfocení. Tohle bych naopak nazvala nazdobenou kašičkou :D
    K tomu Burnout fuel...mi to bohužel vůbec nechutnalo :( Na patře mi zůstával takový pocit...jakobych jedla ovesnou kaši smíchanou s lžcí mouky. Celkově ta chuť byla taková zvláštní...no nic pro mě. Ale se zasycením máš pravdu...snědla jsem vzoreček 60g a nejedla snad 5 hodin :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veroni!! Ty si tú chuť presne vystihla inak, ale ja mám zas práve pre túto chuť rada takéto produkty aj sójové mlieko a tak, lebo neviem to vysvetliť ale mne tá chuť ako keby ´múky´ chutí :D S tým zasýtením sa teda zhodneme, to som rada :) A tá kaša nie je nazdobená, ver mi :D:D:D len som tam nahádzala to mrazené ovocie :D

      Odstrániť
  6. Nenazdobená a přesto krásná! :) jakto děláš, že snídáš ráno a máš takové krásné světlo?:D Pamatuju si období, kdy jsem si dělala kaši z 30 g vloček :DDD Ted si dělám 70 g a klidně bych zvládla více :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. o pol ôsmej je už celkom schopné svetlo, ale ide to ťažko :/ sú dosť zosvetlené úpravou, takže preto :) Keďže som použila Burnout fuel, ktorý je vlastne náhrada jedla, tak som pridala len 30gr vločiek. Samotná kaša by mi z tohto množstva určite nestačila takisto, keďže ovsené kaše si robím stále z 80-100gr ovsených vločiek :)

      Odstrániť
  7. yummi!! this looks soo goood <3
    have a great day!!

    lots of love xx
    Nee from ROSECANDLE11

    OdpovedaťOdstrániť
  8. V jednoduchosti je krása :) tvoje fotky sa mi náhodou páčia oveľa viac ako nazdobeno-prezdobené fotky :) moje raňajky vyzerajú podobne, rýchlovka a bežím do školy alebo do práce :)
    pozývam ťa na môj blog: www.finallysomefashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Narýchlo pripravené, ale aj tak to vyzerá dobre :) Ja raňajkujem každé ráno doma, potrebujem na to svojich 15 minut s čerstvým pečivkom, maslom a kávičkou. To sú moje ranajky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc dobře poznávám strukturu těchto rán :D Nejsi sama, ale i tak to vypadá lahodně!
    Fit Maddie

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vypada to moc pekne,ja rano radsi spim nez snidam takze jim vetsinou az ve skole..:D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ha, to moc dobře znám! :D ale vypadá to náhodou suprově :)

    OdpovedaťOdstrániť